Xboxlife forum

Splinter Cell Blacklist videoer

Diskussion om third-person action spil her.

Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf IkkNico » 1. sep 2012 18:20

Mærkeligt, jeg var sikker på vi havde en SC: Blacklist tråd, men jeg kan simpelthen ikke finde den, så nu smider jeg et par videoer fra spillet her.



det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf Mr Zen » 1. sep 2012 19:05

Uhh, for mig er Sam den sejeste karakter i spillehistorien.
Han er tilbage som i gamle dage og det er sku for fee.
Billede
Mr Zen
Niveau 4
 
Indlæg: 393
By: Århus


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf ALIE » 1. sep 2012 21:13

Ser fedt ud. Men stemmen arhhhh:-/
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf Mr Zen » 1. sep 2012 21:27

ALIE skrev:Ser fedt ud. Men stemmen arhhhh:-/

Ja, det er mærkelig noget :(
Billede
Mr Zen
Niveau 4
 
Indlæg: 393
By: Århus


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf ALIE » 2. sep 2012 02:17

Mr Zen skrev:
ALIE skrev:Ser fedt ud. Men stemmen arhhhh:-/

Ja, det er mærkelig noget :(


nu ved jeg ikke lige om du ved det, men grunden er at det ikke er Michael Ironside.
der ligger stemme til Sam mere.

kan godt forstå man ikke stopper en succesfuld serie, på grund af stemmen til hovedrollen ikke gider mere.

man kan aldrig slå den stemme som man har hørt siden day1. men hvorfor lyder han 20år yngre #-o

det bliver en stor tilvænning, og vil nok gå mig på igennem spillet
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf Mike.B » 2. sep 2012 14:19

ALIE skrev:
Mr Zen skrev:
ALIE skrev:Ser fedt ud. Men stemmen arhhhh:-/

Ja, det er mærkelig noget :(


nu ved jeg ikke lige om du ved det, men grunden er at det ikke er Michael Ironside.
der ligger stemme til Sam mere.

kan godt forstå man ikke stopper en succesfuld serie, på grund af stemmen til hovedrollen ikke gider mere.

man kan aldrig slå den stemme som man har hørt siden day1. men hvorfor lyder han 20år yngre #-o

det bliver en stor tilvænning, og vil nok gå mig på igennem spillet


Nu skal det lige siges at Hr. Ironside fik IKKE rollen fordi at man idag bruger motioncap til at lave mundbevægelserne og laver meget af voiceover dialogen i samme omgang og da Ironside ikke har den atletiske facon som Sam Fisher blev han tilside sat for en yngre skuespiller. men jeg syns personligt at det er råddent da de burde kunne lægge stemmen over.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf Krisgebis » 2. sep 2012 14:30

I spillets historie skulle det også være en yngre Sam Fisher, selvom spillet foregår efter Conviction.

Er rimeligt sikker på at spillet bliver fedt, men synes det har håndteret dette aspekt rimeligt dårligt. Hvorfor ikke lade os spille hans efterfølger, og så lade Sam Fisher levere mission briefings etc? Eller lad det være en ung Sam Fisher (så med ny stemmer, der minder lidt om).
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf Ink129 » 2. sep 2012 14:36

Mike.B skrev:Nu skal det lige siges at Hr. Ironside fik IKKE rollen fordi at man idag bruger motioncap til at lave mundbevægelserne og laver meget af voiceover dialogen i samme omgang og da Ironside ikke har den atletiske facon som Sam Fisher blev han tilside sat for en yngre skuespiller. men jeg syns personligt at det er råddent da de burde kunne lægge stemmen over.


Ja, det er noget mærkeligt noget - Ironside bliver ældre, som tiden går, og Sam Fisher bliver tilsyneladende yngre.
Det skal nok blive et cool spil, men Ironside bliver virkelig savnet - han ER Sam Fisher...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf jonas12 » 2. sep 2012 14:37

Metal Gear Solid > Splinter cell, :D
Billede
jonas12
Niveau 5
 
Indlæg: 863
By: Kolding


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf Krisgebis » 2. sep 2012 15:15

jonas12 skrev:Metal Gear Solid > Splinter cell, :D

Historien: MGS > SC
Gameplay: SC > MGS
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf Mr Zen » 2. sep 2012 15:23

Ink129 skrev:Det skal nok blive et cool spil, men Ironside bliver virkelig savnet - han ER Sam Fisher...

Hørt =D>

Jeg glæder mig meget til spillet. =P~
Men men jeg håber at at de fleste missioner foregår efter mørkets frembrud, for det er dér Hr. Fisher skal på arbejde (ligesom i de tidligere versioner 1, 2 & 3). [-o<

De videoer der været, minder bare om fortsættelser på Ubisoft's hungren på at vise så meget action/Hollywood som muligt og ikke som Red Storm taktiske gameplay.
Billede
Mr Zen
Niveau 4
 
Indlæg: 393
By: Århus


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf ALIE » 2. sep 2012 16:11

Mr Zen skrev:
Ink129 skrev:Det skal nok blive et cool spil, men Ironside bliver virkelig savnet - han ER Sam Fisher...

Hørt =D>

Jeg glæder mig meget til spillet. =P~
Men men jeg håber at at de fleste missioner foregår efter mørkets frembrud, for det er dér Hr. Fisher skal på arbejde (ligesom i de tidligere versioner 1, 2 & 3). [-o<

De videoer der været, minder bare om fortsættelser på Ubisoft's hungren på at vise så meget action/Hollywood som muligt og ikke som Red Storm taktiske gameplay.


enig
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf he1nz » 11. mar 2013 18:48

Mr Zen skrev:
Ink129 skrev:Det skal nok blive et cool spil, men Ironside bliver virkelig savnet - han ER Sam Fisher...

Hørt =D>

Jeg glæder mig meget til spillet. =P~
Men men jeg håber at at de fleste missioner foregår efter mørkets frembrud, for det er dér Hr. Fisher skal på arbejde (ligesom i de tidligere versioner 1, 2 & 3). [-o<

De videoer der været, minder bare om fortsættelser på Ubisoft's hungren på at vise så meget action/Hollywood som muligt og ikke som Red Storm taktiske gameplay.


Aaaaah Red Storm ku lave spil dengang :) Hold øje med Serellans projekt Takedown! Det er bl.a. eks ghost recon og rainbow six udviklere der er i gang med denne titel der hylder old school gaming.. bare med unreal 3 engine :wink: De fandt for nyligt en publisher.. så den kommer også til konsoller. Dog først i 2014
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf IkkNico » 17. mar 2013 17:25

Nye video, som ikke får mig til at glæde mig mindre til august ... tværtimod

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Splinter Cell Blacklist videoer

Indlægaf Cowrider » 17. mar 2013 17:51

Der langtid til august lige pludselig
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron