Xboxlife forum

Den grafiske del af TC's Ghost Recon: Future Soldier

Diskussion om third-person action spil her.

Den grafiske del af TC's Ghost Recon: Future Soldier

Indlægaf caps-iii » 5. jul 2012 21:14

Hey guys!

For et par dage siden erhvervede jeg mig Future Soldier, smed spillet i maskinen og var klar på at begynde på et af mine yndlings spil-serie. Jeg får spillet lidt igennem, og bemærker hurtigt at grafikken halter voldsomt, både i forhold til tidligere spil i samme serie, men også alle andre spil.

Jeg er nu kommet en godt stykke ind i spillet, og mit indtryk af grafikken er ikke just blevet bedre. Hvad sker der for en dårlig grafik? Hvordan kan det ske, at sådan et hyped spil, ender ud med en grafik som mest af alt ligner noget der var lavet for 2-3 generationer siden?

Specielt når man skyder i slow-motion, og blodet det popper ud af fjerenernes hovedet - det ser jo så urealistisk ud.

Er der andre der er skuffet over grafikken i spillet?
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Re: Den grafiske del af TC's Ghost Recon: Future Soldier

Indlægaf Macheta » 5. jul 2012 21:24

Ja. Jeg er delvist skuffet over den lave grafik, men hvor der dog udmiddelbart er nogle steder hvor den er ganske flot, dertil kommer en så skuffende slutning, at det ikke er til at bære at de har brugt osian lang tid på det, med op til flere udskydelser (for at forbedre og gøre spillet bedre). Også multiplayerdelen holder ikke vand i længden, det bliver ganske kedeligt og trivielt følende. Det eneste der kan holde det lidt op, er hvis man har nogle at spille med. Men på ikke så langt sigt, tror jeg desværre, at Future Soldier utvivlsomt kommer til at dø fuldstændigt ud. Spillet havde ellers så meget potentiale til at blive mere solidt og gennemført, end hvad Ubisoft Montreal har disket op med i denne omgang.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Den grafiske del af TC's Ghost Recon: Future Soldier

Indlægaf he1nz » 6. jul 2012 08:23

Future Soldier har været en farce fra dag et..

Jeg tror at Ubisoft er ved at have skudt Tom Clancy serien i stykker. De har et eller andet trip med at ændre alt for meget ved selve kernen af deres spil. Rainbow Six fik covermode m.m., Splinter Cell blev gjort alt for let og hollywood agtig.. Og nu kom turen til at Ghost Recon skulle have sin makeover. Jeg fatter det virkelig ikke.

If it aint broken, why fix it!? -det skulle de hellere have tænkt på da de lavede det næste ghost..

Jeg ved godt at det er grafikken i har issues med, men kigger man i Ubisofts eget forum, så er det vildt så mange problemer folk har med spillet. Utallige bugs.. i alle dele af spillet. Ustabile servere. Og så har de endnu ikke patchet det.

Jeg er færdig med Tom Clancy spil fremover. Det plejede at være cool spil til de lidt mere voksne gamere.. Jeg vil genoverveje det den dag de tar serien tilbage på det gamle spor. Heldigvis købte jeg ikke FS.. nåede at prøve betaen :shock:
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Re: Den grafiske del af TC's Ghost Recon: Future Soldier

Indlægaf he1nz » 10. jul 2012 13:28

Tjek evt. deres forum hvor denne tråd er: http://forums.ubi.com/showthread.php/67 ... ues-thread Bugs and issuesthread, den er Pt 123 sider lang!! En anelse voldsomt for et spil der er 1,5 mnd. gammelt :cry: Man kan se gamer efter gamer give op der inde pga mangel på info, og overvældende problemer med spillet.. Sørgeligt.
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster