Xboxlife forum

Assassin's Creed III - Tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Rasbred » 10. nov 2012 15:53

du kan sende vare til de forskellige steder du har klaret naval missioner til..

der er mange ting som du får gode penge for til Virgin islands.

man kan tjene op til 12-14 tusind pr togt til de øer :)

jo flere missioner du klarer på den rute jo bedre chance er der for de ikke bliver angrebet på turen.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Ceerial » 10. nov 2012 17:14

Okay. Men hvordan sender man ting med skib?
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Rasbred » 10. nov 2012 19:10

DailyOperator skrev:Okay. Men hvordan sender man ting med skib?


du skal have opskriften til skibet ved at åbne kister..

så skal du til homestead og ind ved bogen.. så skal du først lave Naval togtet også kan du sende ting afsted.

jeg har prøvet at få 1200 for ulveskin.. så når man lige sender 10-12 ulveskin afsted.. så giver det ret godt :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Ceerial » 10. nov 2012 19:16

Thanks :)
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Ceerial » 11. nov 2012 21:07

Hvad er der egenligt og bruge penge på spillet? Udover våben, map, outfits og skibsopgraderinger?
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Miaauw » 11. nov 2012 23:23

DailyOperator skrev:Hvad er der egenligt og bruge penge på spillet? Udover våben, map, outfits og skibsopgraderinger?

Du kan gamble dig med dem. Men der er ingen rigtig grund til noget af det. Syntes kun at jeg kæmpede lidt med penge i starten, i forhold til de andre spil hvor du ender som multi-millionær efter 3-4 missioner. Efter jeg har kunnet købe nye pile, har mine penge bare fyldt lommerne. Ingen grund til at købe nye våben, Counters osv er præcis ligeså dræbende :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Dirty Harry » 18. nov 2012 22:20

Fik det spillet færdig efter 35 timer investeret i det og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes om det.

Connor er naive som bare fanden og voiceactoren kan ikke leve sig ind i sin karakter overhoved. Der er en homestead mission for Doctor White med nogle sårede sømænd og Connor råber uden nogen følelse i stemmen "I WILL GET IT DONE!". Jeg kan virkelig ikke holde hans karakter ud.

Jeg synes derimod at Haytham Kenway er den bedste karakter i hele spillet. Eller er jeg pludselig gået hen og er blevet en Templar siden 2007?

Ligeledes er et af mine kritikpunkter de sindsyge optional der er i spillet. Se bare missionen med at forfølge Charles Lee. Jeg havde min roomie til at udfører den, men hver eneste gang kom Lee simplehen så langt væk så hurtigt at det var umuligt.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Ink129 » 19. nov 2012 10:53

Dirty Harry skrev:Fik det spillet færdig efter 35 timer investeret i det og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes om det.

Connor er naive som bare fanden og voiceactoren kan ikke leve sig ind i sin karakter overhoved. Der er en homestead mission for Doctor White med nogle sårede sømænd og Connor råber uden nogen følelse i stemmen "I WILL GET IT DONE!". Jeg kan virkelig ikke holde hans karakter ud.

Jeg synes derimod at Haytham Kenway er den bedste karakter i hele spillet. Eller er jeg pludselig gået hen og er blevet en Templar siden 2007?

Ligeledes er et af mine kritikpunkter de sindsyge optional der er i spillet. Se bare missionen med at forfølge Charles Lee. Jeg havde min roomie til at udfører den, men hver eneste gang kom Lee simplehen så langt væk så hurtigt at det var umuligt.


Enig i alt, hvad du skriver. Tror virkelig, at vi blev forkælet med Ezio, der virkelig var en karakter, som jeg personlig kunne sympatisere meget med (selv med sine tykke, forlorne, italienske accent :wink: ), og som havde mulighed for at udvikle sig igennem tre spil - han havde flair, stil og personlighed, og stemmeskuespillet fejlede intet.

Næste afsnit om Connor kan måske virke små-spoiler-ish, hvis man endnu ikke har gennemført titlen:

Connor derimod er voldsomt naiv og vred igennem hele historien, og man aner ikke rigtig nogen karakterudvikling. Hans konstante stridigheder med Achilles er trættende, for jeg synes ikke rigtig, at noget, Achilles prøver at lære ham, trænger igennem hans tykke kranie. Og ja, stemmeskuespillet er usædvanligt ligegyldigt - ikke et godt cast med den stemmeskuespiller, men når han også skulle kunne snakke "native American", så har udvalget af talent på denne front måske ikke været så stor. I missionerne, hvor Connor arbejder sammen med farmand, synes jeg faktisk, at historien begynder at "tage tilløb til noget", og man kunne virkelig have udnyttet dette til at udvikle Connor noget mere som person, men de forspilder desværre chancen her... ærgerligt. Modsat Connor er Kenway helt sikkert mere interessant - fuldstændig enig.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Bimf » 19. nov 2012 15:58

Synes os det var en generelt rodet og frustrerende oplevelse. Giver de ovenstående indlæg helt ret, jeg er glad for jeg fandt det brugt til en billig skilling:)
Bimf
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Dirty Harry » 19. nov 2012 20:50

Ink129 skrev:
Dirty Harry skrev:Fik det spillet færdig efter 35 timer investeret i det og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes om det.

Connor er naive som bare fanden og voiceactoren kan ikke leve sig ind i sin karakter overhoved. Der er en homestead mission for Doctor White med nogle sårede sømænd og Connor råber uden nogen følelse i stemmen "I WILL GET IT DONE!". Jeg kan virkelig ikke holde hans karakter ud.

Jeg synes derimod at Haytham Kenway er den bedste karakter i hele spillet. Eller er jeg pludselig gået hen og er blevet en Templar siden 2007?

Ligeledes er et af mine kritikpunkter de sindsyge optional der er i spillet. Se bare missionen med at forfølge Charles Lee. Jeg havde min roomie til at udfører den, men hver eneste gang kom Lee simplehen så langt væk så hurtigt at det var umuligt.


Enig i alt, hvad du skriver. Tror virkelig, at vi blev forkælet med Ezio, der virkelig var en karakter, som jeg personlig kunne sympatisere meget med (selv med sine tykke, forlorne, italienske accent :wink: ), og som havde mulighed for at udvikle sig igennem tre spil - han havde flair, stil og personlighed, og stemmeskuespillet fejlede intet.

Næste afsnit om Connor kan måske virke små-spoiler-ish, hvis man endnu ikke har gennemført titlen:

Connor derimod er voldsomt naiv og vred igennem hele historien, og man aner ikke rigtig nogen karakterudvikling. Hans konstante stridigheder med Achilles er trættende, for jeg synes ikke rigtig, at noget, Achilles prøver at lære ham, trænger igennem hans tykke kranie. Og ja, stemmeskuespillet er usædvanligt ligegyldigt - ikke et godt cast med den stemmeskuespiller, men når han også skulle kunne snakke "native American", så har udvalget af talent på denne front måske ikke været så stor. I missionerne, hvor Connor arbejder sammen med farmand, synes jeg faktisk, at historien begynder at "tage tilløb til noget", og man kunne virkelig have udnyttet dette til at udvikle Connor noget mere som person, men de forspilder desværre chancen her... ærgerligt. Modsat Connor er Kenway helt sikkert mere interessant - fuldstændig enig.


Bimf skrev:Synes os det var en generelt rodet og frustrerende oplevelse. Giver de ovenstående indlæg helt ret, jeg er glad for jeg fandt det brugt til en billig skilling:)


Et andet "stort" problem jeg har med spillene er at noget af handlingen foregår i e-mails. Jeg holder skam af at læse og læser meget, men at sidde og læse en større tekst omkring to karakterer som skriver at nu er mailservicen oppe og kører er for mig, ret ligegyldigt. Der synes jeg at Ubisoft skulle have lært noget af Biowares Mass Effect's Codex som læser teksten op for dig. Jeg lytter meget til lydbøger, men den stemme der blev brugt i Mass Effect's Codex var noget af den sprødeste jeg længe har hørt, og havde Ubisoft bare gjort noget ligende, så var min opmærksomhed fanget i både e-mails og Animus Database.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Cena » 4. dec 2012 09:03

Hold nu kæft hvor er AI elendig i det her spil.
Har spillet 3-4 timer og har allerede oplevet flere gange hvor de har opdaget mig, hvor jeg så har smidt i en høstak lige foran dem hvorefter de har tænkt, hmm nå der var nok ikke nogen her alligevel. Jeg så nok bare syner!

Og så er jeg også en smule irriteret på styrringen som ind i mellem virker lid kluntet.

Jeg syntes jeg kan mærke at jeg er ved at miste interessen for AC serien, og det kunne meget vel ende med at blive den sidste del af serien jeg har købt.
Men det kan være titlen når at overraske undervejs, og igen tryllebinder mig. Håber det!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Cena » 13. dec 2012 07:50

******KAN INDEHOLDE SPOILERS*********


Nå efter den sidste kommentar jeg har skrevet i tråden er man jo lige nødt til at vende tilbage og fortælle om de resterende oplevelser jeg havde gennem spillet. For mit første indtryk af spillet har ændret sig efter at have spillet flere timer.

Jeg syntes faktisk at historien var den bedste i serien (lige bortset fra slutningen). Syntes dog det var enormt kedeligt at spille som Haythem i starten, men det gav god mening i forhold til historien.
Det var et dejligt frisk pust med skibsmissionerne, som jeg håber der vil komme flere af fremadrettet.

Kameravinklerne var tit pisse irriterende. I Free-run mister man nogle gange fuldstændig overblikket fordi det hopper rundt, og har også i mange kampe oplevet at husmurer og trækroner stod i vejen for at man kunne se hvad man lavede.

Så nu mangler jeg bare at få lavet nogle af alle småmissionerne, som faktisk for mig tit er det mest underholdende ved spillet. Jeg har ikke spillet multiplayer, og regner heller ikke med jeg kommer til det, da jeg har for mange spil jeg ikke har spillet, og ikke syntes det var ret sjovt i sidste spil.

Men alt i alt syntes jeg spillet var over gennemsnitttet, og jeg kunne godt fristes til at købe det næsten spil i rækken. Dog afventer jeg som i år og ser lidt på historie setuppet, samt anmeldelserne før jeg atter en gang sætter mig i Animussen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Miaauw » 13. dec 2012 11:05

Er fuldstændig enig med dig Cena, specielt med historien (og slutningen) og haytham.. sprang faktisk over alle cutscenes med ham fordi jeg bare ville spille som Conner. Jeg har dog aldrig selv oplevet problemer med free-running, men stadig enig!
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron