Xboxlife forum

Assassin's Creed III - Tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Macheta » 4. nov 2012 14:23

Er der forresten nogle der har kendskab til hvor jeg kan anskaffe mig (glass bottles) ? Det er det eneste jeg mangler til en "invention", men ved ikke hvor det kan erhverves. Jeg har klaret alle Homeatead missioner, også vidt jeg ved kan man ikke få dem i General-Stores.

Hjælp ville være rart, tak.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Jomuhs » 4. nov 2012 14:46

Hvad er de der Nodeinformationer hvad skal man gøre og hvad kan man bruge det til?:)
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Macheta » 4. nov 2012 16:38

Andre der ikke har fået deres cheevo med at finde alle pevots, til trods for at man har fundet dem alle sammen, og at der oven i købet står at man synkroniseret til skyen? Det er lige sket for mig, og det pisser mig gevaldigt meget af!

Hvad fanden kan man gøre?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Ink129 » 5. nov 2012 14:33

Macheta skrev:Andre der ikke har fået deres cheevo med at finde alle pevots, til trods for at man har fundet dem alle sammen, og at der oven i købet står at man synkroniseret til skyen? Det er lige sket for mig, og det pisser mig gevaldigt meget af!

Hvad fanden kan man gøre?


Hm, det lyder sgu surt, men det overrasker mig ikke rigtigt. Spillet gør mange ting rigtigt, og det er ganske fedt, men hold fast jeg oplever mange bugs, glitches og mærkelige designvalg :?

Selv er jeg bange for, at jeg ikke kan få gennemført missionen, hvor man skal "scanne" sine indbyggers activities i ens homestead. Dette fordi, jeg kan se, at jeg har scannet min woodworker til 2/3, men den siger, at jeg har scannet ham færdig, og jeg kan da også læse om ham i min animus. Nu er spørgsmålet: når jeg har fået scannet resten af indbyggerne, om spillet registrerer, at jeg har fået min notits om, at han er blevet scannet færdig, og derfor færdiggør missionen - eller om den registrerer, at han kun er scannet til 2/3, og jeg derfor ikke kan gøre den færdig? Jeg har siden forsøgt at scanne videre på ham for at se, om den ikke lige kunne blive til 3/3, men den fortæller mig konstant, at han er færdiggjort, så jeg håber på det bedste.

Desuden har jeg også gennemført en delivery-mission, men når jeg kigger på DNA-strengen i menuen, så siger den, at jeg har klaret 0% af delivery-missions. Den bliver sgu også spændende, hehe.

Og sådan er der desværre rigtig mange ting i spillet desværre. ACIII er en virkelig fed titel, når det hele bare kører som det skal, men disse bugs og glitches skæmmer altså oplevelsen en del til tider, og de fire foregående titler var ikke i nærheden af at være ligeså buggy. Det skulle altså lige have haft et par måneder eller tre mere i ovnen, imo - men så ville det jo ikke have nået julesalget selvfølgelig.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Jomuhs » 5. nov 2012 15:29

Hvordan scanner i jeres indbyggere i homestead?
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Ink129 » 5. nov 2012 15:52

Jomuhs skrev:Hvordan scanner i jeres indbyggere i homestead?


Du finder en indbygger, som er vist med navn på dit minimap, når du er tæt på dem (f.eks. La). Når de så foretager sig en aktivitet, så holder du LT inde, og så holder du den lille cirkel/sigtekorn over dem i nogle sekunder. Ikke alle med navne kan dog scannes, f.eks. de to lumberjack's koner kan man ikke, og det er påkrævet, at de udfører en decideret arbejdsaktivitet - d.v.s. ikke stå og ryge, slappe af på en stol osv. Derfor skal du helst finde de fleste af disse indbyggere om dagen, hvor de arbejder. Og du skal scanne dem tre gange, mens de laver tre forkellige slags arbejdsaktiviter - du kan altså sagtens scanne den samme person tre gange, men de skal lave noget forskelligt hver gang :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Jomuhs » 5. nov 2012 15:53

Fedt tak :)
"I used to be an adventure like you. Then i took an arrow in the knee
Citat fra skyrim
Jomuhs
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: Kolding


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Rasbred » 5. nov 2012 21:47

haha Ezio outfit er for fedt :D

kan fåes via uplay :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Miaauw » 6. nov 2012 01:08

Er det bare mig, eller mangler nogle sange på det Soundtrack man kan købe på iTunes? Jeg savner den der blev spillet rimelig ofte i Homestead missioner, hvor takten er rimelig hurtig og der er blandt andet noget fløjtespil med :s Og ved selvfølgelig ikke hvad den hedder, lol.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Macheta » 6. nov 2012 10:11

Ink129 skrev:
Macheta skrev:Andre der ikke har fået deres cheevo med at finde alle pevots, til trods for at man har fundet dem alle sammen, og at der oven i købet står at man synkroniseret til skyen? Det er lige sket for mig, og det pisser mig gevaldigt meget af!

Hvad fanden kan man gøre?


Hm, det lyder sgu surt, men det overrasker mig ikke rigtigt. Spillet gør mange ting rigtigt, og det er ganske fedt, men hold fast jeg oplever mange bugs, glitches og mærkelige designvalg :?

Selv er jeg bange for, at jeg ikke kan få gennemført missionen, hvor man skal "scanne" sine indbyggers activities i ens homestead. Dette fordi, jeg kan se, at jeg har scannet min woodworker til 2/3, men den siger, at jeg har scannet ham færdig, og jeg kan da også læse om ham i min animus. Nu er spørgsmålet: når jeg har fået scannet resten af indbyggerne, om spillet registrerer, at jeg har fået min notits om, at han er blevet scannet færdig, og derfor færdiggør missionen - eller om den registrerer, at han kun er scannet til 2/3, og jeg derfor ikke kan gøre den færdig? Jeg har siden forsøgt at scanne videre på ham for at se, om den ikke lige kunne blive til 3/3, men den fortæller mig konstant, at han er færdiggjort, så jeg håber på det bedste.

Desuden har jeg også gennemført en delivery-mission, men når jeg kigger på DNA-strengen i menuen, så siger den, at jeg har klaret 0% af delivery-missions. Den bliver sgu også spændende, hehe.

Og sådan er der desværre rigtig mange ting i spillet desværre. ACIII er en virkelig fed titel, når det hele bare kører som det skal, men disse bugs og glitches skæmmer altså oplevelsen en del til tider, og de fire foregående titler var ikke i nærheden af at være ligeså buggy. Det skulle altså lige have haft et par måneder eller tre mere i ovnen, imo - men så ville det jo ikke have nået julesalget selvfølgelig.


Meget, meget mærkeligt. Jeg fik forresten min Head to the Cloud cheevo, ved blot at hoppe ud af spillet og ind igen. Jeg har den cheevo med at scanne alle folk, og det lyder altså mystisk. Når jeg har manglet en sidste ting hos dem, så har jeg bare aktiveret de der "interactive conversations" også har de lavet det sidste jeg manglede. Du kunne prøve det?

Ellers vil jeg give dig ret i at spillet føles buggy til tider.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Rasbred » 6. nov 2012 17:20

nu har jeg nok spillet den mission Chasing lee 50 gange..

kender i den følelse man får når alt går galt igen og igen også får man bare lyst til at kaste controlleren ind i skærmen :D

hold kæft en lorte mission!!!!!
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Miaauw » 6. nov 2012 17:28

Rasbred skrev:nu har jeg nok spillet den mission Chasing lee 50 gange..

kender i den følelse man får når alt går galt igen og igen også får man bare lyst til at kaste controlleren ind i skærmen :D

hold kæft en lorte mission!!!!!

Jep. Gjorde vidst også 7-8 forsøg. Han løber så fucking hurtigt i starten, og når man ENDELIG når den båd aner man ikke hvilken vej man skal :|
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Rasbred » 6. nov 2012 17:38

Miaauw skrev:
Rasbred skrev:nu har jeg nok spillet den mission Chasing lee 50 gange..

kender i den følelse man får når alt går galt igen og igen også får man bare lyst til at kaste controlleren ind i skærmen :D

hold kæft en lorte mission!!!!!

Jep. Gjorde vidst også 7-8 forsøg. Han løber så fucking hurtigt i starten, og når man ENDELIG når den båd aner man ikke hvilken vej man skal :|


ja også alle de folk som går i vejen..

plus han ikke altid griber fat i de reb inde i båden!!!!

og de lorte geværere med dolk på ! :D

OMG!!

op af bakke!
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Slimjay DK » 7. nov 2012 11:19

Lidt Off topic :)



Lugter lidt at at de har hentet inspiration fra AC, eller er det bare mig ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Assassin's Creed III - Tråden

Indlægaf Macheta » 7. nov 2012 11:37

Dunno. Den ser i hvert fald ringe ud, that's for sure!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron