Xboxlife forum

Max Payne 3 Tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf First blood DK » 16. maj 2012 22:34

Major Oblivious skrev:mon ikke at det betyder det bliver sendt dagen før, så du har det til release?


Jeg har ikke fået besked om at det skulle være sendt, og det er jo helligdag imorgen.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf TiringPlague108 » 18. maj 2012 13:22

For dem der har har spillet hvad syntes i om det?
Har det været ventetiden værd?

Jeg er lidt skeptisk om jeg skal ud og have Max Payne 3. Eller om jeg skal vente til det bliver billigere
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf Them » 18. maj 2012 14:09

Ud og få fat i det, det er så sindsygt fedt, rigtig godt spil, men igen der er jo Rockstar såå det burde næsten være nok
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf IkkNico » 18. maj 2012 15:59

Et OK spil, men ikke noget fantastisk. Gameplay er OK, og føles i det store hele som klassisk MP. Stemningen rammer også tidligere spil i serien, så er man Max Payne fan, er dette et must-buy.

Til gengæld er der masser af små irritationsmomenter:
> lidt for mange cutscenes (skjult loading), der afbryder action sekvenserne lige når man bliver "varm"
> Max skifter til håndpistol eller Uzi hver gang der kommer en cut scene (hvilket er drøn irriterende når man nu har en fin AK47 ved hånden)
> Våbenskift foregår via "et hjul" (RB + RS), og ikke noget jeg nogensinde kommer til at bryde mig om ... Slet ikke i online
> Sigtekornet kan have en tendens til at forsvinde (især under bullettime)
> I SP er jeg blevet dræbt en del gange fordi spillet ikke indikerede jeg blev skudt på og hvorfra
> pausemenuen forsvinde nogle gange, så man skal rode med kameraet for at få den frem igen
> Sindssygt lange load tider i multiplayer

Efter et par online kampe og part 1 af kampagnen vil jeg give det 7.5/10.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf TigerJax007 » 19. maj 2012 15:20

IkkNico skrev:Et OK spil, men ikke noget fantastisk. Gameplay er OK, og føles i det store hele som klassisk MP. Stemningen rammer også tidligere spil i serien, så er man Max Payne fan, er dette et must-buy.

Til gengæld er der masser af små irritationsmomenter:
> lidt for mange cutscenes (skjult loading), der afbryder action sekvenserne lige når man bliver "varm"
> Max skifter til håndpistol eller Uzi hver gang der kommer en cut scene (hvilket er drøn irriterende når man nu har en fin AK47 ved hånden)
> Våbenskift foregår via "et hjul" (RB + RS), og ikke noget jeg nogensinde kommer til at bryde mig om ... Slet ikke i online
> Sigtekornet kan have en tendens til at forsvinde (især under bullettime)
> I SP er jeg blevet dræbt en del gange fordi spillet ikke indikerede jeg blev skudt på og hvorfra
> pausemenuen forsvinde nogle gange, så man skal rode med kameraet for at få den frem igen
> Sindssygt lange load tider i multiplayer

Efter et par online kampe og part 1 af kampagnen vil jeg give det 7.5/10.


Det er smag og behag - og et eksempel på, at selv os skribenter her på siden kan være uenige. Xboxlifes officielle anmeldelse kommer op i løbet af i aften eller i nat. Jeg har skrevet den - og den ligger noget over 7,5 ;)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf Loulourgas » 19. maj 2012 16:27

Desværre ikke noget specielt... !
historien var alt for langtrukken !

max 5 ud af 10
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf nakka » 19. maj 2012 16:43

7.5.
... sælger på rockstarnavnet...
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf AddiBaker » 19. maj 2012 16:55

Er ikke færdig endnu, men mit preview score vil være omkring 8.9/10 :)

Kort sagt er det et Max Payne spil med Rockstar's kvalitet stemplet på. De har bevaret seriens originalitet og udviklet nogle smarte tilføjelser. Der er små detaljer som irriterer, men ikke noget som vil smide en af sporet og slukke for konsollen. Grafikken er flot, jeg vil går hen og sige at det kommer tæt på et Uncharted's kvalitet, som er imponerende siden man spiller på en X360 imo.

Det eneste negative jeg kan komme i tanken om er, at man hele tiden skyder... gun fight, efter gun fight, efter gun fight... Det hele er mega fedt lavede, shot cams osv., men de kunne tilføje lidt flere gameplay elementer.
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf Mogwai » 19. maj 2012 17:40

AddiBaker skrev:Er ikke færdig endnu, men mit preview score vil være omkring 8.9/10 :)

Kort sagt er det et Max Payne spil med Rockstar's kvalitet stemplet på. De har bevaret seriens originalitet og udviklet nogle smarte tilføjelser. Der er små detaljer som irriterer, men ikke noget som vil smide en af sporet og slukke for konsollen. Grafikken er flot, jeg vil går hen og sige at det kommer tæt på et Uncharted's kvalitet, som er imponerende siden man spiller på en X360 imo.

Det eneste negative jeg kan komme i tanken om er, at man hele tiden skyder... gun fight, efter gun fight, efter gun fight... Det hele er mega fedt lavede, shot cams osv., men de kunne tilføje lidt flere gameplay elementer.

Wow, ikke ringe hvis det kan hamle op med Uncharted. Jeg synes nu ikke at diverse gameplay videoer og trailers langt fra har lignet noget der er nær Uncharted's niveau :D

Anyway, så tror jeg helt sikkert at jeg skal have det når det dropper lidt i pris. Jeg får alligevel ikke spillet det her og nu.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf KevinKes » 19. maj 2012 17:45

Jeg oplever intet af det negative, folk nævner. Jeg har lige gennemført det, og det var fantastisk hele vejen igennem! Fantastisk gameplay, historie, hele lortet. Årets spil for mig, det er helt sikkert!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf SealFox » 19. maj 2012 19:25

Eneste minus for mig er mp, synes det minder alt for meget om alle de andre rockstar games... og hader mp i alle rockstar games...
alt for klundet og tungt styring i mp til min smag...
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf Loulourgas » 19. maj 2012 19:36

KevinKes skrev:Jeg oplever intet af det negative, folk nævner. Jeg har lige gennemført det, og det var fantastisk hele vejen igennem! Fantastisk gameplay, historie, hele lortet. Årets spil for mig, det er helt sikkert!

synes bare det var for meget det samme ! mht historien ,, den var god ! men når de havde brugt det samme twist for 3 gang var det lidt sådan mehhhhhhh!!!!!!

grafik er mega nice ! gamplay sjovt !

der var et par gange hvor jeg helt glemte det var max p jeg spillede !
hvis det ikke havde heddet max p 3 så ville det bare være endnu et 3persons skydespil med slow mo ......
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf AddiBaker » 19. maj 2012 21:44

Ikke helt på samme niveau som Uncharted, men fandme flot :)
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf First blood DK » 20. maj 2012 08:40

Super fedt online. Dejligt med en online del uden killstreaks der flyver rundt i luften.

Vi søger forresten folk der vil være med i vores crew.

Vi prøver såvidt som muligt at samarbejde på holdet.
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Max Payne 3 Tråden

Indlægaf lassefar » 21. maj 2012 18:53

Så fik jeg kørt igennem single player delen. Kæft et fedt spil. Nu skal online delen prøves. Håber det er ligeså fedt. Ville give det 8,5/10.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron