Xboxlife forum

Saints Row The Third

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Saints Row The Third

Indlægaf NimaAKaJoJo » 22. nov 2011 02:14

Mike.B skrev:jeg må indrømme at jeg tvivler om jeg skal have dette spil, for jeg syns godt nok det virker total Plat, dog var der osse platheder i SR1 og 2 men denne gang virker bare overdrevet plat. der må også gerne bare være lidt seriøsitet med i legen


Du fatter hat jo.. SR1, 2 og 3 stræber efter at skabe et spil hvor underholdningen kommer i første række, hvilket resulterer i et spil, der tager pis på alt, totalt urealistisk og ja "plat" - som du kalder det..
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Saints Row The Third

Indlægaf Major Oblivious » 22. nov 2011 11:12

jeg synes at de har taget platheden, og puttet dem i nogle sprøde rammer, langt bedre end i både SR1 og 2.
en lille ting som irriterende mig i SR2 var spawning af biler, hvis de passerede én så. var de væk.
Nu er der en del mere liv, hvilket er tydeligt fra luften, of humoren er så sort. det er er noget nær hvad GTA IV skulle være, hvis de fulgte videre på San Andreas.. på speed og alt mulig andet crap.
det er skide sjovt!
tror at jeg har klokket en 15 timer i det, og har gennemført 23%.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Saints Row The Third

Indlægaf Blade Dk » 22. nov 2011 11:37

Burt reynolds er så awsome
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Saints Row The Third

Indlægaf Bateman » 22. nov 2011 13:32

Så virker screenshot funktionen fra deres site:
https://a248.e.akamai.net/content.hydra ... 8844329205
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 344


Re: Saints Row The Third

Indlægaf Meistar » 2. dec 2011 15:24

Xboxlife.dk har desværre lavet deres værste anmeldelse nogensinde med Saints Row The Third.

Jeg kan ikke forstå at man kan sammenligne den grafiske stil med Skyrim? Og fordi at anmelderen IKKE kan lide den tegneserie stil som SR3 har, burde det ikke være noget der trækker ned.

Man kan jo heller ikke sammenligne Rayman Origins og MW3's grafiske look.
Og fordi man er mere til MW3's grafiske stil, så er Rayman Origins jo ikke grimt.

Desuden tjekkede jeg lige anmelderens achievement i SR3, og han har "kun" 60G i det. Så begynder jeg altså og sætte spørgsmålstegn ved hvor meget anmelderen rent faktisk har sat sig ind i spillet, og hvor meget han ligesom har udforsket.

Det fandme dårlig stil.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Saints Row The Third

Indlægaf soopy » 2. dec 2011 16:11

Er der ikke nogle andre der har nogle awesome screenshots a la "Bateman"?

Bare så os der ikke har spillet endnu stadig kan få os en griner?

mvh.
soopy
Niveau 4
 
Indlæg: 439


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron