Xboxlife forum

RDR - idag kl 20.

Diskussion om third-person action spil her.

RDR - idag kl 20.

Indlægaf OldTymer72 » 25. jul 2011 00:39

Vi er pt 7 - hvis alle so far kommer.
Det drejer sig om kingpin og liars dice og så regner jeg med vi derudover kan hjælpe hinanden med diverse ach folk ikke har.

Så 2 folk mere! - idag søndag kl 20.
jeg tænder lidt i og laver en privat free roam. skriv hvis du vil invites.
Senest rettet af OldTymer72 31. jul 2011 16:05, rettet i alt 2 gange.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Red Dead Redemption - lad os booste imorgen mandag!

Indlægaf Krisgebis » 25. jul 2011 07:42

Jeg har rygende travlt i denne uge, men når det bliver næste uge, så kan jeg være med (og vil gerne). Så hvis i stadig mangler folk der, kan jeg være med.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Red Dead Redemption - lad os booste imorgen mandag!

Indlægaf OldTymer72 » 25. jul 2011 09:45

Krisgebis skrev:Jeg har rygende travlt i denne uge, men når det bliver næste uge, så kan jeg være med (og vil gerne). Så hvis i stadig mangler folk der, kan jeg være med.


uanset om vi bliver mange nok hjælper jeg gerne på andre tidspunkter osse. jeg mangler 4 achieves, men hjælper gerne med dem jeg har fået.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: RDR - idag kl 17. Achievements skal i hus!

Indlægaf OldTymer72 » 25. jul 2011 13:43

kom nu gentlemens!
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: RDR - idag kl 17. Achievements skal i hus!

Indlægaf TiringPlague108 » 25. jul 2011 19:44

Vil gerne men ejer ikke spillet til boxen.. HAR ejet det til ps3...
Har overvejet og få det til xbox, men sys det er svært og grinde alle de online achievments derfor byttede jeg det dengang. Jeg går ned i gamestop i morgen og ser om de ik har det brugt (også Nightmare). Så hvis nogen er behjælpelig med de ret trælse achievemtens er jeg helt klar frisk. Online delen ødelagde det bare lidt for mig.
Har først fri omkring 18 i morgen (arbejder i butik) Men er da klar fra 20 tiden. Eller er det forsent??
Men du er velkommen til at adde mig. Tiringplague108 og skriv pm eller lign. :)
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: RDR - idag kl 17. Achievements skal i hus!

Indlægaf OldTymer72 » 26. jul 2011 00:06

TiringPlague108 skrev:Vil gerne men ejer ikke spillet til boxen.. HAR ejet det til ps3...
Har overvejet og få det til xbox, men sys det er svært og grinde alle de online achievments derfor byttede jeg det dengang. Jeg går ned i gamestop i morgen og ser om de ik har det brugt (også Nightmare). Så hvis nogen er behjælpelig med de ret trælse achievemtens er jeg helt klar frisk. Online delen ødelagde det bare lidt for mig.
Har først fri omkring 18 i morgen (arbejder i butik) Men er da klar fra 20 tiden. Eller er det forsent??
Men du er velkommen til at adde mig. Tiringplague108 og skriv pm eller lign. :)


Add mig når du har spil og dlc så hjælper jeg gerne. Jeg kan, om gud og omstændigheder tillader det, mønstre op til 6 personer.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: RDR - idag kl 17. Achievements skal i hus!

Indlægaf fneribyen » 26. jul 2011 00:47

Har add'et dig OldTymer. Mangler "Kingpin" og "Pa-Pa-Pa-Poker Ace", men kan desværre først spille det i slutningen af denne uge, eftersom jeg ikke er hjemme. Det passer også meget godt sammen med Krisgebis. Jeg har muligvis også en til friendo som også mangler en røvfuld af de der online achievements.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar


Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster