Xboxlife forum

Hitman: Absolution

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Mads47 » 13. maj 2011 09:58

[/quote]Det er en teaser, ikke en trailer.[/quote]

Det hedder Faktisk en Teaser Trailer, så lad være med at ret på folk, hvis du selv tager felj.
Billede
When you kill for money, there are no rules
(Hitman Contracts)
Mads47
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf fneribyen » 28. maj 2011 14:36

soopy skrev:Har i lagt mærke til at de 6 første tal i streng kode bliver røde lige inden bille skifter?

Tallene er: 110706

Men det kan da ikke allerede udkomme d. 06/07-11


Måske bliver der annonceret noget nyt der :P

mvh.


Du har sikkert ret i at der bliver annonceret noget nyt. Men jeg tror nu nærmere det skal forstås som 07/06-11, da det er den dato E3 starter. De sidste 6 tal i næste række kan jeg dog ikke tyde, andet end at hans codename er 47 som er det sidste nummer. Hvad 0401 står for aner jeg ikke. Der bliver sagt det kommer i 2012, så måske kan det være datoen? 04/01-2012? Dog et usædvanligt tidspunkt at udgive et spil på xD
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Hitman: Absolution

Indlægaf p1co9210 » 30. maj 2011 00:21

Dødbringende Dildoer, WTF..
Rimelig random stregkode de har brugt!

Glæder mig til at høre mere om dette spil :)
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Annxii » 30. maj 2011 10:19

fneribyen skrev:Du har sikkert ret i at der bliver annonceret noget nyt. Men jeg tror nu nærmere det skal forstås som 07/06-11, da det er den dato E3 starter. De sidste 6 tal i næste række kan jeg dog ikke tyde, andet end at hans codename er 47 som er det sidste nummer. Hvad 0401 står for aner jeg ikke. Der bliver sagt det kommer i 2012, så måske kan det være datoen? 04/01-2012? Dog et usædvanligt tidspunkt at udgive et spil på xD

det er sikkert amerikansk dato 1. april...langt mere sandsynligt :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Kawwah85 » 23. jun 2011 16:10

Endnu en fed trailer. :)

Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf hanien » 23. jun 2011 21:39

Den trailer er fantastisk flot, jeg glæder mig rigtig meget til det spil.
hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Mr. White » 23. jun 2011 21:44

Lige en sjov side historie. Jeg så et program på DR1, der omhandle 1991. Der sad 3 slaskede, langhårede drenge, foran en gammel computer, hvor den ene udtalte sig: "Når man sidder og programmerer, så kan man godt blive lidt aggresiv. Og så sætter man musik på, og bliver endnu mere aggresiv". De blev herefter spurgt, om de kunne leve af det. Den ene sagde, at de havde levet af det et halvt år nu. En af de andre udtaler sig så, at det kun er fordi, at han kan få penge af sin mor. Herefter informerer speakeren så en, at de tre drenge nu arbejder hos IOI og har været med til at udvikle succesen Hitman. Det var sku meget sjovt!
Billede
Billede
Mr. White
Niveau 7
 
Indlæg: 4496


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Ceerial » 2. dec 2012 16:16

Er der meget foreskel på Blood Money og Absolution?
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Miaauw » 2. dec 2012 16:18

DailyOperator skrev:Er der meget foreskel på Blood Money og Absolution?

Ja.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Ceerial » 2. dec 2012 16:20

Kan du foreklare lidt nærmere.

Er det godt eller skidt?

Vil lige gøre opmærksom på at det kun koster 248 kr. på Amazon UK lige nu.
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Miaauw » 2. dec 2012 16:37

Det kommer an på hvordan du ser det. Jeg savner det "pre-game" aspekt der var før, hvor du valgte hvilke våben du havde med osv., og opgraderinger betød faktisk noget. Historien er også langt mere fremtrædent, men om man kan li det (og selve historien) er en smagssag. Jeg kunne personligt godt li historien. Jeg håber de udgiver nogle "Mission Packs", hvor man bare skal dræbe folk for penge, ligesom i Blood Money (Og Contracts er ikke det samme, efter min mening).

Nu hvor der er 2 udviklere på, ligesom Call of Duty, håber jeg personligt at de laver en "CoD cycle" hvor det er det samme spil, mere eller mindre, men bare mange nye kontrakter, måske introducere en ny hovedperson (For eksempel Viktoria som voksen) osv.
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Ceerial » 2. dec 2012 16:41

Er der to udviklere på? Det vidste jeg ikke. IO Interactive og... ?

Ja, det er virkeligt skuffende hvis der ingen pre-game forbredelse er. Det var en af de bedste ting ved de ældre titler. Så der er overhovedet ingen opgradering af våben osv.?

Min største frygt er hvis det er blevet for action fokuseret, og det er blevet for lineært. Er det tilfældet?
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Miaauw » 2. dec 2012 16:48

Mener det er Square Enix Montreal. Men jo, opgradering af våben, og rimelig mange :) Men de er egentlig kun brugbare i Contracts (Altså, multiplayer delen). Og tror der har været meget tro af liniæritet og action, men der er vidst kun 2-3 steder hvor du er tvunget i action, ellers har jeg spillet det som klassisk stealth Hitman. Desværre har IO gået ud fra at alle VVS mænd i byen kender hinanden, så disguises virker ikke så godt som i Blood Money :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Ceerial » 2. dec 2012 16:55

De venter 6 år med at lave en efterfølger til Blood Money, og nu vil de så til at udgive det årligt.

Er du sikker på at det ikke er fordi IO går i gang med et andet projekt, mens Square Enix Montreal tager over i et stykke tid. Eller måske helt overtager Hitman serien?
Ceerial
Niveau 7
 
Indlæg: 2192


Re: Hitman: Absolution

Indlægaf Miaauw » 2. dec 2012 16:58

Haha, jeg aner intet om hvordan det vil fungere, men sådan som jeg læste det, ville de gøre ligesom Treyarch og IW gør med Call of Duty (Ved ikke om de også mener udgivelses-mæssigt).
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron