Xboxlife forum

Dead Space 2 tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Ink129 » 5. feb 2011 18:23

Mike.B skrev:
Macheta skrev:
Mike.B skrev:Så har man fået 1000/1000 og F en lang omgang. mere, hvis der er det altså kommer senere for der er noget jeg må undersøge...


Uffatteligt!! Bare Zealot virker alt for svært til mig. At du virkelig har haft nosser til at gennemgå sådan er marreridt er sgu et flot resultalt! Det må jeg sige der bukker jeg mig sgu for dig. Hvis jeg bare kan få 950G i det er jeg glad. Også må man håbe at det næste dlc medbringer nogle flere achievements.

Jeg takker..
Jeg må nu indrømme at der er ikke den store forskel på Zealot og Hardcore dif. kun det faktum at health og ammo er mere sparsomt og så self. det at man kun kan save 3 gange hehe. Så hvis man har spillet igennem på Zealot nogle gange og mestret sin brug af stasis og kinesis, burde man have en god chance for at klare den på Hardcore.


Jeg har også tænkt mig at prøve at gøre dig kunsten efter inden for de næste uger. Jeg skal bare have anskaffet mig en god stak bleer og nogle hundrede nervepiller :wink:

Ej, jeg ser faktisk rimeligt meget frem til at få prøvet hardcore af og forhåbentligt overvinde sværhedsgraden; om ikke andet så for at kunne sige, at jeg forsøgte. Men med sparsom health og ammo og kun tre saves, så er det næsten ikke engang Necromorphs, som bliver mit største problem; det bliver nok at holde styr på mine egne nerver :-?

May God be with me... or praise Altman... or whatever [-o<
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Mike.B » 5. feb 2011 22:06

Jamen du skal da have al held og lykke med dit forsøg.
Jeg vil dog afsløre at man får nogle suits for at have slået Hardcore og et bestemt våben(vil dog ikke sige hvilket ;) ) mn det der skuffede mig mest var det faktum at når man laver den der New Game+ save efter at være færdig med spillet kan man desværre stadig ikke fortsætte på hardcore igen..
kan muligvis forstå nervepiller men bleer??? hehe det er vel bare at sætte den på pause :) når man lige skal på potten..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Macheta » 6. feb 2011 00:33

Syntes jeg hører at du tit har gang i alle mulige spil Ink. Men ser dig aldrig Online. Er man begyndt at spille, - offline?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Ink129 » 6. feb 2011 13:53

Mike.B skrev:Jamen du skal da have al held og lykke med dit forsøg.
Jeg vil dog afsløre at man får nogle suits for at have slået Hardcore og et bestemt våben(vil dog ikke sige hvilket ;) ) mn det der skuffede mig mest var det faktum at når man laver den der New Game+ save efter at være færdig med spillet kan man desværre stadig ikke fortsætte på hardcore igen..
kan muligvis forstå nervepiller men bleer??? hehe det er vel bare at sætte den på pause :) når man lige skal på potten..


Bleerne er til det punkt, hvor det tager så meget på nerverne, at selv mavefunktionerne ikke kan styres :P
Måske for meget info :wink:

Macheta skrev:Syntes jeg hører at du tit har gang i alle mulige spil Ink. Men ser dig aldrig Online. Er man begyndt at spille, - offline?


Jeg har faktisk ikke spillet så meget xbox i det meste af januar ( i hvertfald før Dead Space 2 ramte butikkerne :wink: ) og de sidste uger af december. Derfor har du ikke set mig så meget der. Ellers bor jeg sammen med lillebror i en lejlighed, hvor vi endnu ikke har fået lavet en familiopkobling på vores Stofa (eller fået investeret i router), hvilket betyder, at vi indtil videre kun kan have net på én maskine af gangen. Og da, især, min lillebror bruger nettet meget i forbindelse med sine studier, så er der ikke så meget "nettid" på boxen.

Jeg sætter dog ofte nettet til, bare for en kort stund, og får herved opdateret mine xbox stats online. Dog viser jeg mig som regel ikke som online for folk på min venneliste, når jeg gør dette, for der flyver som regel en del invites ind, når jeg viser mig (og jeg er da taknemmelig for dette)- men det er invites, som jeg ofte er nødt til at decline, fordi jeg ikke er længe nok på til at spille med dem online. Så er det nemmere ikke at "vise sig" :)

Så jeg kan egentlig godt forstå, at det har forvirret lidt.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Macheta » 6. feb 2011 13:56

Hah, okay. Det forklarer da lidt. :)
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf maagaard90 » 6. feb 2011 18:03

Så blev jeg færdig på normal og kæft en omgang. Lige nu kører rulleteksterne over skærmen. Lidt skægt at hende, som lægger stemme til Nicole hedder Tanya Clarke. Høhø.

Jeg havde rigtig mange forventninger til spillet, men de blev alle indfriet. Jeg kan godt li' de nye former for sprawls, så det ikke bliver for ens formigt, og de mange nye missionsformer gør variationen endnu større. I morgen vil jeg prøve at gå online, så må vi se hvordan det kommer til at gå dér :) Senere vil jeg gå på zealot, og jeg vil igennem Hard Core! Jep, du hørte rigtig. Jeg vil prøve kræfter med Hard Core.
Tak til Visceral Games og EA for en fantastisk to'er.

EDIT: Mystisk mystisk. Jeg hoppede ud i menuen efter rulleteksterne, men jeg kan stadig ikke trykke på New Game+ knappen. Den er grå. Hvordan hænger det sammen?
Senest rettet af maagaard90 30. sep 2013 15:43, rettet i alt 1 gang.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Mike.B » 6. feb 2011 18:20

Hvis du mener at spille Hardcore på New Game+ må jeg skuffe dig.. det er nemlig ikke muligt.. Hardcore skal spilles fra bunden af
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf maagaard90 » 6. feb 2011 18:24

Mike.B skrev:Hvis du mener at spille Hardcore på New Game+ må jeg skuffe dig.. det er nemlig ikke muligt.. Hardcore skal spilles fra bunden af

Det er jeg klar over, men hvordan starter man et New Game+? Min knap er som sagt grå. Og hvis jeg hopper ind i mit færdiggjorte spil starter den ved sidste 'save'-spot, og derfra kan jeg ikke gøre noget.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Mike.B » 6. feb 2011 18:58

maagaard90 skrev:
Mike.B skrev:Hvis du mener at spille Hardcore på New Game+ må jeg skuffe dig.. det er nemlig ikke muligt.. Hardcore skal spilles fra bunden af

Det er jeg klar over, men hvordan starter man et New Game+? Min knap er som sagt grå. Og hvis jeg hopper ind i mit færdiggjorte spil starter den ved sidste 'save'-spot, og derfra kan jeg ikke gøre noget.


Hmm. du huskede at save efter rulleteksterne ??
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf maagaard90 » 7. feb 2011 04:47

Mike.B skrev:
maagaard90 skrev:
Mike.B skrev:Hvis du mener at spille Hardcore på New Game+ må jeg skuffe dig.. det er nemlig ikke muligt.. Hardcore skal spilles fra bunden af

Det er jeg klar over, men hvordan starter man et New Game+? Min knap er som sagt grå. Og hvis jeg hopper ind i mit færdiggjorte spil starter den ved sidste 'save'-spot, og derfra kan jeg ikke gøre noget.


Hmm. du huskede at save efter rulleteksterne ??

Tror at du har fat i noget dér :) Må hellere prøve igen så.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf maagaard90 » 7. feb 2011 22:35

Det virker nu. Nu skal jeg bare overveje om jeg vil gå direkte på Zealot-mode. Jeg mangler nogle achievements nemlig, som nok er sværere at opnå på dette mode. Ellers må jeg bare gennemføre det på et andet mode bagefter og så score dem dér :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Vix-blue » 11. feb 2011 21:09

Hvis man opgraderer alle suits og våben, samt hamstrer ammo på normal, får man så det hele med over når man begynder på zealot/hardcore?
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Mike.B » 11. feb 2011 21:32

Vix-blue skrev:Hvis man opgraderer alle suits og våben, samt hamstrer ammo på normal, får man så det hele med over når man begynder på zealot/hardcore?

Det flytter kun med over på Zealot. Hardcore kan ikke spilles på New Game+
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf TerrificFalcon » 12. feb 2011 01:27

... Hvorfor er der så mange af jer der er begyndt på lavere sværhedsgrader? Spillet skal opleves på Zealot i første run, i et mørkt rum og med gode høretelefoner. Det er altså det eneste der er rigtige. New Game + og Zealot Mode giver mig helt dårlig smag i munden.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Ink129 » 14. feb 2011 18:19

Yes!

Så gennemførte jeg også spillet på hard core og fik nuppet den sidste achievement i det. Helt klart en udfordring, men det var ikke så svært, som jeg havde forestillet mig. Man skal bare tage det stille og roligt og være opmærksom på de omgivelser og situationer, der hurtigt kan slå én ihjel, hvis man ikke er lidt forsigtig.

Jeg døde en enkelt gang i den sidste afsluttende kamp, men kun fordi jeg var uopmærksom; uopmærksomhed er det, der slår én ihjel i de fleste situationer, vil jeg mene. De andre gange, hvor jeg var tæt på at dø, var også fordi, jeg ikke koncentrerede mig nok omkring det, der skete på skærmen. Så er man er tvivl om, hvorvidt man kan klare spillet på hard core, så prøv det endeligt af. Dog vil jeg foreslå at have kørt mindst 2 gennemspilninger af spillet igennem, før man prøver det af; så kender man de forskellige chapters bedre og har en fornemmelse af, hvordan man skal tackle de forskellige situationer og kampe.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron