Xboxlife forum

Dead Space 2 tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf kofoed » 25. jan 2011 23:56

Jeg sagde nu heller ikke jeg var ligeglad, men at jeg kunne være ligeglad ;)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Ink129 » 26. jan 2011 00:08

Meistar skrev:Udkommer det ikke d. 27 i Danmark?

Den 28 er så vidt jeg ved i england?


På tothegame.com står der d. 27 under nordic release, så den skulle være god nok. Det håber jeg i hvertfald virkeligt på, det er. I teorien burde man selvfølgelig ellers godt kunne vente en dag ekstra, men for fanden... det' jo Dead Space 2. We want! :wink:

Glæder mig helt ekstraordineret til spillet. 1'eren overraskede mig ekstremt positivt i sin tid, og 2'eren får virkelig gode anmeldelser rundt om omkring; især for SP-delen, hvilket selvfølgelig er det man hovedsageligt spillet Dead Space for. Og så er der ingen MP-achievements i spillet; strictly single player, and thank God for that \:D/
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Major Oblivious » 26. jan 2011 00:11

kofoed skrev:Jeg sagde nu heller ikke jeg var ligeglad, men at jeg kunne være ligeglad ;)


Hvis du forbeholder dig retten til at vælge, hvorvidt at du er ligeglad, så er din situation ikke meget anderledes end min, da et eventuel valg må betyde erhvervelse af en eller anden form for ny information ;)

Fornemmer at vi rammer off-topic alarmen inden længe :P

Edit:
Her er et par billeder af de tre DLC´s
http://img806.imageshack.us/i/deadspace2jpg.jpg/
http://img508.imageshack.us/f/deadspace22jpg.jpg/

Lader til at Supernova pack´en har mest indhold.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf poulx » 26. jan 2011 18:42

ah, så fandt jeg dead space-tråden. og jeg burde have vidst, at miller anmeldelsen jeg selv linkede til andetsteds, selvfølgelig allerede var spottet ...

nå, men HOLD KÆÆFT jeg glæder mig til i morgen! det lxkkedes mig at finde to spil - infinite undiscovery og bully, the scholarship edt. (b. skal jeg have anskaffet mig igen) - til forudbestilling og trade-in i Game. dead space 2 for 1 kr. yessir!

er der andre der køber DS i Game i morgen, for 1 kr? og hvad bytter I med?
poulx
 


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf SaintRasmus » 26. jan 2011 18:50

Jeg vil bare lige gøre dem som bestilt spillet hos Coolshop opmærksom på at Coolshop først sender spillet ud i morgen(Tors) så i først får det Fredag.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C



Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf DanniSemperfi » 26. jan 2011 20:05

SaintRasmus skrev:Jeg vil bare lige gøre dem som bestilt spillet hos Coolshop opmærksom på at Coolshop først sender spillet ud i morgen(Tors) så i først får det Fredag.

Fint nok med mig. Får ikke tid til spillet før fredag.

Og det lyder til at det spil fortjener mere opmærksomhed end en hverdags aften kan frembringe :)

Med en kat der larmer og en kæreste der vader frem og tilbage foran tvet... #-o
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Ink129 » 26. jan 2011 22:19

SaintRasmus skrev:Jeg vil bare lige gøre dem som bestilt spillet hos Coolshop opmærksom på at Coolshop først sender spillet ud i morgen(Tors) så i først får det Fredag.


Temmeligt latterligt.

Heldigvis har jeg ikke bestilt spillet hos dem, men skal ind til byen og købe det i morgen. Ser virkeligt frem til det :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Mike.B » 30. jan 2011 12:11

Lige en lille "heads-up".
Hvis man mangler lidt penge eller Health packs kan man smadre de diverse maskiner der er rundt omkring på The Sprawl, for nogle hurtige penge og Medi packs.

opdagede dette ved et tilfælle at hvis man f.eks melee en ATM så får man lige rask 1000 til 10000 credits og samme gælder en Med. station..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Ink129 » 30. jan 2011 13:01

Mike.B skrev:Lige en lille "heads-up".
Hvis man mangler lidt penge eller Health packs kan man smadre de diverse maskiner der er rundt omkring på The Sprawl, for nogle hurtige penge og Medi packs.

opdagede dette ved et tilfælle at hvis man f.eks melee en ATM så får man lige rask 1000 til 10000 credits og samme gælder en Med. station..


Omg, good to know :shock:

Virkelig god info, især på de sværere sværhedsgrader. Nu er jeg sikkert kommet alt for langt i min gennemspilning til, at jeg støder på flere ATM's og dermed kunne udnytte dette, men det vil ikke være glemt, når jeg engang starter på hardcore.

Takker :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Mike.B » 30. jan 2011 13:33

Ink129 skrev:
Mike.B skrev:Lige en lille "heads-up".
Hvis man mangler lidt penge eller Health packs kan man smadre de diverse maskiner der er rundt omkring på The Sprawl, for nogle hurtige penge og Medi packs.

opdagede dette ved et tilfælle at hvis man f.eks melee en ATM så får man lige rask 1000 til 10000 credits og samme gælder en Med. station..


Omg, good to know :shock:

Virkelig god info, især på de sværere sværhedsgrader. Nu er jeg sikkert kommet alt for langt i min gennemspilning til, at jeg støder på flere ATM's og dermed kunne udnytte dette, men det vil ikke være glemt, når jeg engang starter på hardcore.

Takker :D


Anytime. jeg er osse på min 3je gennemgang. har lige fået Elite Advanced suit og F den er nice.. er godt i gang med at opgradere de div. våben.. og F den Hardcore dif er bare svær, endnu mere nu hvor man kun må save 3 gange i hele spillet..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Macheta » 30. jan 2011 15:21

Mike.B skrev:Anytime. jeg er osse på min 3je gennemgang. har lige fået Elite Advanced suit og F den er nice.. er godt i gang med at opgradere de div. våben.. og F den Hardcore dif er bare svær, endnu mere nu hvor man kun må save 3 gange i hele spillet..


Tror jeg opgiver det der hardcore mode, det er da umenneskelig svært, også har du kun 3 checkpoints i det hele.
Undskyld, men hvad fanden havde de tænkt sig?! :)

Er igang med min anden gennemspilning, og her prøver jeg at få div. side achievements, samt at få opgraderet alle våben og armor. Også går jeg igang med Zealot Setting, og satser på at få 950G i det.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Mike.B » 30. jan 2011 18:01

jeg prøver hardcore til jeg får Crysis 2. men jeg giver dig helt ret Macheta, hvordan havde de tænkt sig at klare hardcore. Det lige før man skal afsætte en hel dag for at klare det med kun 3 saves... Og en allerhelvedes masse Retry´s hehehe
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf krig » 1. feb 2011 16:58

nogen der ved hviken bonus der snakkes om?
Billede

Uploaded with ImageShack.us
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Dead Space 2 tråden

Indlægaf Nerotana » 1. feb 2011 17:36

Reaktioner på spillet? :)
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron