Xboxlife forum

Assassins Creed 1+2+Brotherhood

Diskussion om third-person action spil her.

Assassins Creed 1+2+Brotherhood

Indlægaf casperlauge » 6. jan 2011 11:18

Jeg har ikke spillet Assassins Creed spillene, så jeg kender ikke historien i de 2 første spil.
Nu er Brotherhood jo som bekendt kommet og det synes jeg ser mega fedt ud.

Mit spørgsmål er så om nogle af jer mener det er okay "bare" at hoppe ind i det 3 spil uden at have spillet de 2 første, om jeg så dermed mister alt for meget historie og ikke vil kunne finde sammenhængen i det nye?

Eller om i vil anbefale at spille nr. 1 og 2 igennem før jeg spiller det nye?
casperlauge
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Assassins Creed 1+2+Brotherhood

Indlægaf Major Oblivious » 6. jan 2011 11:21

1´eren er ikke super vigtig for historien, da du følger en helt anden person (Personligt så mener jeg heller ikke at Assassins Creed) er så godt som AC2..
Jeg er selv lige gået igang med Brotherhood, men må indrømme at der er huller i historien allerede indledningsvist, så overvejer alvorligt at gennemføre ACII som står på hylden, da Brotherhood er en umiddelbar efterfølger..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Assassins Creed 1+2+Brotherhood

Indlægaf casperlauge » 6. jan 2011 11:26

Okay jeg har nemlig også hørt at AC1 ikke er vildt spændende, men at AC2 skulle være meget fedt.
Så det vil nok være en ret god ide at invistere i AC2 og spille det igennem før end at spille Brotherhood
casperlauge
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Assassins Creed 1+2+Brotherhood

Indlægaf Mogwai » 6. jan 2011 11:31

Hvis man ikke har spillet AC2 tror jeg nemt at man kan blive lidt forvirret over Brotherhood. Som Major Oblivious siger, så bliver man kastet ind i tingene relativt hurtigt.

Personligt synes jeg du skal starte med 2'eren og spille historien igennem så du lærer de forskellige personligheder at kende. Jeg har selv generhvervet mig AC2 da jeg aldrig fik spillet historien mere end en enkelt gang. Mht. 1'eren så synes jeg klart du skal springe over den, da der er en verden til forskel fra 1'eren og AC2/ACB. Jeg kan i hvertfald ikke se mig selv spille 1'eren igen.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Assassins Creed 1+2+Brotherhood

Indlægaf Major Oblivious » 6. jan 2011 11:58

Helt enig med Mogwai.. AC1 bliver relativ kedelig, da missionerne er fuldstændig det samme. Ingen tvivl om at der blev brugt utrolig mange kræfter på at opbygge spilmotoren osv. men det giver udslag i gameplayet.
De første 10 min af Brotherhood er vist slutningen på ACII, så hvis den ikke skal spoiles, så vil jeg absolut starte med ACII
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Assassins Creed 1+2+Brotherhood

Indlægaf casperlauge » 6. jan 2011 12:12

Cool det var lige det jeg håbede at høre, så har lige bestilt ACII til 119 kr. hos Coolshop (havde lidt point at bruge), så nu skal der spilles ACII i weekenden :) Tak for jeres hjælp ;)
casperlauge
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: Assassins Creed 1+2+Brotherhood

Indlægaf DangerSniper DK » 6. jan 2011 12:45

Jeg har heller ikke spillet de to første spil men jeg er godt i gang med at spille Brotherhood :D
Jeg syntes det er en god historie og sjovt.
Så jeg syntes det er ok at starte med brotherhood :) Det er mit bedste spil indtil videre
Men jeg vil andbefale dig som de andre også skrev at du nok starte med en af de andre spil. Fordi da jeg begyndte med Brotherhood syntes jeg det var rigtig svært fordi jeg skulle finde ud af hvordan man gjorde slås osv.
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Assassins Creed 1+2+Brotherhood

Indlægaf rillG » 6. jan 2011 13:15

Jeg ved ikke, synes nu at det er meget godt at få spillet 1'eren igennem også. Det er jo der hele historien omkring P.O.E bliver bragt på banen, og det er jo disse P.O.E's der er omdrejningspunktet for spillene.
Du bliver også præsenteret noget mere for universet både inde i Animus (hvordan Assassin ordenen startede osv.) og uden for Animus'en; Abstergo Industries bl.a.
rillG
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: Assassins Creed 1+2+Brotherhood

Indlægaf Zt3pH » 10. jan 2011 10:18

Du kan sagtens kaste dig ud i Brotherhood som det første spil i serien...
Selvfølgelig vil du få mere ud af det, hvis du har spillet andre i serien, men det kan sagtens angribes fra brotherhood.
hvis du er usikker på styringen eller andet, kan du altid vælge træningsmissioner i pause menuen.

Har selv spillet det første spil, men fik aldrig spillet nummer 2. Men jeg synes sagtens jeg kan følge med i handlingen i brotherhood. Man får også en hurtig introduktion til historien i de andre spil, selvom den er lidt tyndbenet!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron