Xboxlife forum

mafia 2 demo

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Doc Polak » 9. aug 2010 23:21

nicolaierlakker skrev:demoen er ikke kommet s:


Rolig nu........
Doc Polak
 


Indlægaf nicolaierlakker » 9. aug 2010 23:23

jaja, men kl. er jo over 24 så bør den ikke være kommer..
nicolaierlakker
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Indlægaf Firephreakk » 9. aug 2010 23:30

nicolaierlakker skrev:jaja, men kl. er jo over 24 så bør den ikke være kommer..


Det er jo først tirsdag middag americano-tid, så det er vel først i eftermiddag omkring kl 16?
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf nicolaierlakker » 9. aug 2010 23:31

ej hvor nedern man...
nicolaierlakker
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Indlægaf Firephreakk » 9. aug 2010 23:32

Sådan har det altid været.

Desværre.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf nicolaierlakker » 9. aug 2010 23:33

vidste jeg ikke øv s:. havde lige glædet mig :(
nicolaierlakker
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Indlægaf Zerofl » 9. aug 2010 23:54

Spændende skal da prøves :-)
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf OpaqueCypress » 10. aug 2010 00:20

kommer den allerede i morgen? havde læst på playstadium.dk at den kom onsdag..
OpaqueCypress
Niveau 4
 
Indlæg: 585


Indlægaf raabhimself » 12. aug 2010 16:00

Har i så fået prøvet den? Jeg blev lidt skuffet... Mere pga den lidt tunge styring, samt en form for slowdowns i grafikken, der gjorde at det hostede lidt. Håber dog at den færdige kode er foruden de problemer.
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Akandreasen » 12. aug 2010 16:02

har spillet den i sammenlagt 5 timer. æææælsker mafia <3
Akandreasen
Niveau 6
 
Indlæg: 1836
By: Vanløse


Indlægaf Mogwai » 23. aug 2010 21:37

Hmm i følge reviewet på IGN, så 2K Czech har ikke fået fikset screen tearing i den endelige udgave... *facepalm*
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Psymatiq » 23. aug 2010 21:52

spillet ser ellers fint ud for mig. Spillet til chapter 4 før jeg skulle på arbejde og nød hvert et minut.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Mogwai » 23. aug 2010 21:59

Psymatiq skrev:spillet ser ellers fint ud for mig. Spillet til chapter 4 før jeg skulle på arbejde og nød hvert et minut.

Jeg kan se at det er en PS3 udgave som IGN har testet, så der er måske alligevel forskel. Men jeg synes nu alligevel at Xbox 360 demoen havde en del screen tearing, selvom jeg ikke lige lagde mærke til det første gang jeg spillede det.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Psymatiq » 23. aug 2010 23:32

Mogwai skrev:
Psymatiq skrev:spillet ser ellers fint ud for mig. Spillet til chapter 4 før jeg skulle på arbejde og nød hvert et minut.

Jeg kan se at det er en PS3 udgave som IGN har testet, så der er måske alligevel forskel. Men jeg synes nu alligevel at Xbox 360 demoen havde en del screen tearing, selvom jeg ikke lige lagde mærke til det første gang jeg spillede det.


da jeg købte tøj skiftede kameraet så hurtigt at der var tearing.. men ellers har jeg ikke set noget.

Seriøst collectabels i det her spil er totalt worth it :P masser af playboy billeder..... PATTER lol
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron