Xboxlife forum

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 Officiel Tråd

Diskussion om third-person action spil her.

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 Officiel Tråd

Indlægaf Zerofl » 1. aug 2010 18:20

Spillet "Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1" eller "Harry Potter og Dødsregalierne Del 1" som nogle af jer måske kender titlen, blev annonceret på E3 2010. Spillet samt filmen baseret på bogen fra J.K. Rowlings er blevet delt op i to dele, hvor anden del udkommer 2011.
Billede
Det nye ved dette Harry Potter spil er, at der til forskel for de andre i serien, fokuseres meget mere på combat (kamp). Det vil sige at spillet nu spilles som en klassisk 3.-persons shooter (f.eks. Gears of War). Dette ses tydeligt i demoen fra E3 nedenunder.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1hEyI5XM3WI[/youtube]
Spillet vil ikke følge bogen 100%, men der vil derimod blive tilføjet mere indhold/missioner som skal klares ind imellem hovedhandlingen. I demoen fra E3 ses det at Harry er på vej for at hjælpe mod et angreb fra The Death Eaters (Dødsgardisterne), og netop det sker ikke i bogen. Det vil det derfor også være muligt at møde fjender set før i serien (F.eks. dragen fra The Goblet of Fire - Flammernes Pokal). Dette ses også i traileren nedenunder.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9cvBJhtc_VE[/youtube]
Developer(s) EA Bright Light Studio
Publisher(s) Electronic Arts
Designer(s) Darren Potter (producer)
Kelvin Tuite (art director)
Matt Birch (creative director)
Composer(s) James Hannigan[1]
Series Harry Potter series
Platform(s) Microsoft Windows, Nintendo DS, PlayStation 3, Xbox 360, Mobile , Wii
Release date(s)
NA 16 November 2010[2]
EU 19 November 2010
AUS 19 November 2010
Genre(s) Third-person action-adventure
Mode(s) Single-player
Rating(s)
ESRB: RP
OFLC: PG
PEGI: 12+
Media: DVD, Blu-ray Disc, Wii Optical Disc, Nintendo DS Game Card
Input methods: Gamepad, keyboard and mouse, PS Move Wii Remote, stylus, Kinect


En ting mere der er værd at lægge mærke til, er at Wikipedia nævner Kinect som mulig kontrol-måde, men der er så vidt jeg ved intet bekræftet om dette. Der er heller intet nævnt om en mulig multiplayer del, men det er heller ikke bekræftet at der ingen er, men eftersom spillet er bygget op som det er, er det vel ikke nogen umulighed. Jeg ville personligt synes godt om det.
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf Mr. Aggiz » 1. aug 2010 19:07

Ser overraskende godt ud.

Tror ikke jeg har spillet et Harry Potter spil, siden nummer fire, hvilket var utrolig dårligt.

Det virker også, som en god ide, at gå lidt væk fra bøgernes historie og finde på flere og spændende modstandere, at bekæmpe i spillet. Så kan man jo også håbe på, at det ikke bliver alt for kort, som er ret typisk for spil, som disse.
Billede
Mr. Aggiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1878
By: Århus


Indlægaf Falkin1337 » 1. aug 2010 19:32

Bestemt et interessant genreskift der virker lovende.
Det sagt, så håber jeg at de piller noget mere ved det.
Hastigheden han kaster de spells i er jo fuldstændig latterligt
Falkin1337
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Indlægaf Zerofl » 2. aug 2010 10:28

Ja enig med begge :-) Synes bestemt også at de burde fjerne muligheden
for at spamme lammer-besværgelser uden at udtale besværgelsen; så vidt jeg er informeret lærte Harry aldrig at kaste magier uden at udtale selve besværgelsen. Kun store troldmænd som Dumbledore kunne det.
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster