Xboxlife forum

Ubesvarede spørgsmål i Alan Wake & Bright Falls

Diskussion om third-person action spil her.

Ubesvarede spørgsmål i Alan Wake & Bright Falls

Indlægaf bendix90 » 2. jun 2010 08:14

Denne tråd vil indeholde SPOILERS!!





Jeg har netop gennemført Alan Wake og har nogle spørgsmål:

Hvilken rolle spiller Jake fra Bright Falls serien i selve spillet?
Hvem er dykkeren der tager Jake op af vandet i Bright Falls?


Hvis der er andre der også sidder tilbage med spørgsmål, ja så kom med dem her i denne tråd :)
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Indlægaf Falkin1337 » 2. jun 2010 08:57

Sådan som jeg har forstået det, så viser Bright Falls serien bare hvordan at Jake bliver til en "taken". Hvordan han flygter fra Hartmann's lommelygte og hvordan han får blackout hver nat.

Men en dicideret rolle i spillet tvivler jeg på at Jake har
Falkin1337
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Indlægaf bendix90 » 2. jun 2010 09:22

Arrh okay ja :D

Tak

Så mangler jeg bare at finde ud af hvem ham dykkeren er..
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Indlægaf caspstorm » 2. jun 2010 09:28

Dykkeren er en af de vigtigste personer i historien, han hed Thomas Zane og har været i samme situation som Alan Wake. Hans kone er Barbara Jagger.

Det var ham som skar hjertet ud på hende, da han opdaget hun ikke var den samme - efter hun blev taget af "The Dark Presence".
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Indlægaf 2ndkrueger » 2. jun 2010 09:31

jeg lollede godt nok lidt da jeg så Thomas Zane i spillet, men det er genialt nok :P
2ndkrueger
Niveau 4
 
Indlæg: 787


Indlægaf bendix90 » 2. jun 2010 09:53

Så dykkeren der tager Jake op af søen er Thomas Zane?
Det forstår jeg ikke, hvad for han ud af at tage en, som nu er blevet en af "The Takens" op af søen?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Indlægaf Nehat » 2. jun 2010 09:53

caspstorm skrev:Dykkeren er en af de vigtigste personer i historien, han hed Thomas Zane og har været i samme situation som Alan Wake. Hans kone er Barbara Jagger.


Men det er vel ikke ham der tager Jake op af vandet i Bright Falls?
Nehat
Niveau 3
 
Indlæg: 216

Brugeravatar

Indlægaf bendix90 » 2. jun 2010 11:37

Nehat skrev:
caspstorm skrev:Dykkeren er en af de vigtigste personer i historien, han hed Thomas Zane og har været i samme situation som Alan Wake. Hans kone er Barbara Jagger.


Men det er vel ikke ham der tager Jake op af vandet i Bright Falls?


Nej det er også det jeg ikke helt kan se?
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Indlægaf Sevuz » 2. jun 2010 13:09

Bright Falls er vist mere en reklame for Alan Wake. Den har ikke rigtig så meget med historien i spillet at gøre, mener jeg.

Men hvem ved :?: De har sagt de laver en efterfølger, så der kan det være det måske giver mere mening :idea:
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Indlægaf Spankey103 » 2. jun 2010 13:15

Altså de siger at Bright Falls serien er en prequel til Alan Wake. Så må det da have en sammenhæng. Man ser jo os i sidste episode (episode 6) Alan Wake komme kørende med sin kone, og så står der "buy the game, complete the story" eller sådan noget :)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf Sevuz » 3. jun 2010 08:56

Spankey103 skrev:Altså de siger at Bright Falls serien er en prequel til Alan Wake. Så må det da have en sammenhæng. Man ser jo os i sidste episode (episode 6) Alan Wake komme kørende med sin kone, og så står der "buy the game, complete the story" eller sådan noget :)


Det rigtig nok. men ud over ep. 6 så giver BF ikke meget til selve historien.
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron