Xboxlife forum

GTA IV: TBOGT

Diskussion om third-person action spil her.

GTA IV: TBOGT

Indlægaf Noga » 15. maj 2010 22:34

Hej..

Jeg sidder her med to venner, der gerne vil have, at jeg køber det, så vi kan spille her til aften..

Men RDR udkommer om 6 dage, så kan ikke se hvorfor jeg skal til at bruge 100 kr på det nu.. Så ville bare høre om det er pengene værd? Er det godt til 100 kr? :D

Håber i kan komme med nogle hurtige svar ;)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf soopy » 15. maj 2010 22:40

det er super alle pengene værd og meget til!

jeg er helt vild med det!

mvh.
soopy
Niveau 4
 
Indlæg: 439


Indlægaf JcKiiNG » 15. maj 2010 22:42

samme her :-D
syntes det er federe end LAD :)
kæmpe meloner og lang banan
JcKiiNG
 
Indlæg: 556


Indlægaf Psyko9 » 16. maj 2010 00:00

Noga you suck! :D
Billede
Psyko9
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf SandiestMm » 16. maj 2010 00:01

Det der gta iv hvilket er det ??
SandiestMm
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf he1nz » 22. maj 2010 09:30

Jeg mener TBOGT er bedre end Nico kampagnen + TLAD tilsammen :)

Man får nogle rigtig fede missioner, og mulighed for at re-playe dem lige så mange gange man har lyst til. Helicopter Gunships, LMG, nye køretøjer.. bl.a. en police APC med kanon. Faldskærm til basejumps + helikopter.
Og så møder man Yusuf Amir!! Alene dét, er alle points'ne værd :lol: Jeg håber det er Yusuf der er borgmester i GTA V! Jeg mindes ikke en vdo-game-hero der har droppet så mange sjove one-lineres før yusuf drengen :lol:
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095


Indlægaf Mogwai » 22. maj 2010 09:54

he1nz skrev:Jeg mener TBOGT er bedre end Nico kampagnen + TLAD tilsammen :)

Man får nogle rigtig fede missioner, og mulighed for at re-playe dem lige så mange gange man har lyst til. Helicopter Gunships, LMG, nye køretøjer.. bl.a. en police APC med kanon. Faldskærm til basejumps + helikopter.
Og så møder man Yusuf Amir!! Alene dét, er alle points'ne værd :lol: Jeg håber det er Yusuf der er borgmester i GTA V! Jeg mindes ikke en vdo-game-hero der har droppet så mange sjove one-lineres før yusuf drengen :lol:

Hehe, nu glæder jeg mig helt til at blive færdig med TLAD så man kan komme igang med den næste expansion ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf he1nz » 22. maj 2010 10:13

Du kan roligt glæde dig :)
Vejret er også bedre i TBOGT.. eller er det bare mig der syntes det var gråvejr hele tiden i TLAD!?
Lille intro med Yusuf: http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360 ... r-Trailer/
Billede
Ghost Recon
2001 - 2012
R.I.P.
he1nz
Niveau 5
 
Indlæg: 1095



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron