Xboxlife forum

Saboteur - The Bavarian Candidate glitch

Diskussion om third-person action spil her.

Saboteur - The Bavarian Candidate glitch

Indlægaf tue69 » 3. maj 2010 18:11

Hey alle.

Sidder og spiller Saboteur og er mildest talt ved at knække skiven. I Dr. Kwong side-mission The Bavarian Candidate kan jeg simpelthen ikke få skidtet til at virke.

Jeg ekskorterer den hjernevaskede nazist til stedet, får ham til at sprænge det hele i stumper og stykker, men der er ingen mission marker bagefter. Ved at jeg skal skyde en general, men spillet lader mig ikke gøre det.

Er der nogen der er løbet i noget lignende og hvordan dælen formår man at få skidtet til at virke?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Saboteur - The Bavarian Candidate glitch

Indlægaf Broendum » 3. maj 2010 18:37

Hmm...

Er selv kommet igennem spillet, og er ikke støt på lignende problem. Hvis du har installeret spillet på HDD´en kan du evt prøve at slette det, for at installere det igen, eller kører det fra direkte fra disken, for at se om det løser dit problem..

Broendum
Broendum
 


Re: Saboteur - The Bavarian Candidate glitch

Indlægaf tue69 » 3. maj 2010 18:40

Broendum skrev:Hmm...

Er selv kommet igennem spillet, og er ikke støt på lignende problem. Hvis du har installeret spillet på HDD´en kan du evt prøve at slette det, for at installere det igen, eller kører det fra direkte fra disken, for at se om det løser dit problem..

Broendum


Yeh kunne være en mulighed. Kørte det oprindeligt på harddisk, slettede det og slettede cache - intet resultat. Prøver sgu lige at installere det endnu engang.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf tue69 » 3. maj 2010 19:03

Ingen effekt - crap.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron