Xboxlife forum

Conviction - Banen i Irak *Spoiler alert*

Diskussion om third-person action spil her.

Conviction - Banen i Irak *Spoiler alert*

Indlægaf Mogwai » 18. apr 2010 14:58

Hey

Jeg står som et stort spørgsmålstegn overfor dette abysmale stykke makværk. Hvordan kan et spil af denne kaliber indeholder noget så grimt? - Banen svarer lidt til at man i MW2 lige skulle spille en runde Micromachines på sin heartbeat sensor i Contingency.

- Blev spillet udsat fordi holdet mente at denne level lige skulle finpudses?

- Har Ubisoft Montreal en underlæggende hetz mod Call of Duty franchisen?

- Var der en på udviklerholdet som jokkede i spinaten efter spillet var færdiggjort, og kom til at tilføje dette dødfødte barn af en bane ved et uheld?


Hvis I mener der er andre teorier omkring Irak banen så tilføj dem venligst.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Nasty Beaver » 18. apr 2010 15:10

... Jeg synes at den er rimelig spoiler-orienteret, og derfor synes jeg det er virkelig dumt at du hverken skriver noget om advarsler e.l. for folk der ikke har fået spillet endnu.
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf kofoed » 18. apr 2010 15:20

Synes da den passer fint ind, hvor du finder ud af hvorfor Sam og Vic er så tæt på hinanden som de er.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Psyko9 » 18. apr 2010 16:03

kofoed skrev:Synes da den passer fint ind, hvor du finder ud af hvorfor Sam og Vic er så tæt på hinanden som de er.


+1

Off-Topic: Hvorfor skal alt med krig i mellemøsten i spil sammenlignes med MW2, når det er en helt anden genre?
Billede
Psyko9
Niveau 3
 
Indlæg: 240


Indlægaf Justin Anhtony » 18. apr 2010 16:21

Din tråd er da totalt til grin.

Der er sku da intet i vejen med den bane?
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf NiklasOfDoom » 18. apr 2010 17:21

Jeg er nu i samme båd som Mogwai. Jeg hadede virkeligt den bane, men er da kommet igennem dem. Den er ganske pæn, men jeg bryder mig ikke om, at man (af hvad jeg ved) hverken har silenced våben eller de fede kill-moves.

Det skal siges, at jeg slet ikke er færdig med spillet endnu, og jeg har generelt ikke brugt mig om Splinter Cell, så det kan sagtens være en årsag, men nu ville jeg da give det en chance. Så må vi se om jeg kommer til at holde mere af det. :)
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Slimjay DK » 18. apr 2010 17:35

Hvad er det du prøver at fortælle ?

Er du ked af historien og mener derfor ikke at Irak banen burde være med ?

Eller

Er du ked af at det grafisk ikke lever op til dine forventninger ?
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Danish Rage » 18. apr 2010 18:30

Jeg synes banen passer fint ind, og den er der mest for historiens skyld, synes ikke den lignede hverken noget i Cod eller BF, når det sagt, er spillet virkelig ik hvad jeg regnede med det ville være, virkelig ikke. Problemet for mig er, at hvis man tager Sam Fisher og den fede slut video ud af regnestykket , er spillet i virkeligheden temmeligt middelmådigt.
Jeg vender aldrig tilbage til gerningsstedet.
Alt ligegyldigt nonsens om jeg har trådt dig over tærene kan du arkiverer lodret.
Danish Rage
 
Indlæg: 185


Indlægaf Mogwai » 19. apr 2010 08:12

Okay, jeg overdrev måske lidt i forhold til hvor dårlig banen var. Men jeg synes dog slet ikke den passer ind i SC universet.

Det er lidt som om at udviklerne har prøvet hente elementer fra Gears of War ind i spillet, som bare ikke har samme gnist.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf expose » 19. apr 2010 08:38

Som jeg ser det er banen til for at forstærke spillerens billede af Sam og Vics forhold. Slutningen ville næppe være ligeså fed hvis man ikke vidste hvor de havde hinanden.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf TerrificFalcon » 19. apr 2010 09:15

Mogwai skrev:Okay, jeg overdrev måske lidt i forhold til hvor dårlig banen var. Men jeg synes dog slet ikke den passer ind i SC universet.

Det er lidt som om at udviklerne har prøvet hente elementer fra Gears of War ind i spillet, som bare ikke har samme gnist.


Og hvem er det så lige man styrer, Sam eller Vic? Man styrer netop Vic, som IKKE er stealthy agent, men en front-on soldat. Det er jo totalt klart hvorfor at banen er opbygget sådan, og den passer jo PERFEKT ind.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf staalmanden » 20. apr 2010 13:25

kofoed skrev:Synes da den passer fint ind, hvor du finder ud af hvorfor Sam og Vic er så tæt på hinanden som de er.


Jeg er bare slet ikke enig... Er lige blevet færdig med spillet og syntes også, at et ellers glimrende spil fik et par unødvendige ridser der... fint nok, at de gerne vil vise sammenhængen mellem Sam og Vic, men det kunne have været klaret med en cut-scene og ikke en hel mission, som (og her mener jeg ikke grafisk) på ingen måde passer ind i resten af spillet univers....

For mig ligner det et forsøg på at redde en OK, men temmelig kort historie ved at proppe lidt ekstra ind i den!
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Indlægaf Krisgebis » 20. apr 2010 13:53

Historie delen er vigtig, gameplaymæssigt er det nok et af de svageste elementer. Var nogenlunde underholdt igennem banen, men spekulerede på om ikke de kunne have fortalt Vic og Sams forbindelse på en anden måde.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf Burnie.dk » 21. apr 2010 23:03

Jeg bryder mig heller ikke om banen.
Om man styrer Vic eller ej, så er banen til grin.
For det første giver jeg trådstarter ret i, at banen grafisk er pisse grim. For det andet fik jeg den følelse af, at sekvensen kun er implementeret for at få spilleren til at "bonde" mellem Vic og Sam. Jeg føler ikke, at udviklerne har gjort noget specielt ud af banen, og jeg får den fornemmelse af, at banen er lavet i hastværk. Deraf den grimme grafik, latterligt våben, grimme og meget ensuniformerede fjender. Det mangler sku bare, at de render rundt og råber: "Daka Daka Daka, Muhammad Jihad"
Jeg blev i hvert fald flov over at se noget så grimt på mit Bravia.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Indlægaf FragBite » 21. apr 2010 23:07

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=q7xfGzmKTkk[/youtube]

Opsumerer banen i Irak meget godt, uden at spoile noget!
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron