Xboxlife forum

Dead Rising 2

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Dead Rising 2

Indlægaf TerrificFalcon » 21. sep 2010 15:00

heinstach skrev:Ja, både co-op og multiplayer er udelukkende online.


Ingen System Link?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Dead Rising 2

Indlægaf Psymatiq » 21. sep 2010 19:51

TerrificFalcon skrev:
heinstach skrev:Ja, både co-op og multiplayer er udelukkende online.


Ingen System Link?



nope

lidt jeg har oplevet de indtil videre

spillet lagger i cutschenes hvis spilet ikke er installeret på hden

folk man spiller i coop med(altså ikke hosten) bliver kicket hvis man saver i online coop

man skal begge være i det samme område i coop.(altså man kan ikke være i safehouse med den ene og den anden er på silver strip fx)
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Dead Rising 2

Indlægaf heinstach » 21. sep 2010 20:45

Det, jeg mest har bemærket, er de lange loadetider. Øv, det er nærmest ødelæggende for oplevelsen.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Dead Rising 2

Indlægaf fneribyen » 22. sep 2010 11:23

heinstach skrev:Det, jeg mest har bemærket, er de lange loadetider. Øv, det er nærmest ødelæggende for oplevelsen.


Velkendt problem fra 1'eren. Det får dog ikke min spiloplevelse ødelagt, men synes da det ville være rart hvis de havde rettet det.

psymatiq skrev:folk man spiller i coop med(altså ikke hosten) bliver kicket hvis man saver i online coop


Det vil sige at hvis man spiller online coop, så er det vigtigt at det er hosten der saver og ikke personen der bliver invited? =) Eller er der slet ikke mulighed for at save i coop? xD
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Dead Rising 2

Indlægaf Psymatiq » 22. sep 2010 13:35

fneribyen skrev:
heinstach skrev:Det, jeg mest har bemærket, er de lange loadetider. Øv, det er nærmest ødelæggende for oplevelsen.


Velkendt problem fra 1'eren. Det får dog ikke min spiloplevelse ødelagt, men synes da det ville være rart hvis de havde rettet det.

psymatiq skrev:folk man spiller i coop med(altså ikke hosten) bliver kicket hvis man saver i online coop


Det vil sige at hvis man spiller online coop, så er det vigtigt at det er hosten der saver og ikke personen der bliver invited? =) Eller er der slet ikke mulighed for at save i coop? xD


@ hvad hein sagde

hvis spillet ikke er installeret så tager cutschenes plus minus 10 sekunder at starte op vs 3 med install. load schreens når man skifter lokation tager plus minus 20 sekunder med install men 30-40 uden. Og det er helt okay imo(med install) da man alligevel sider og snakker med dem man spiller i coop med.

@ fog

Hostens historie køre efter hvor langt han er nået. Alle der joiner får pp og dollars ved at spille sammen med en der hoster(altså deres egen lokale historie ændres ikke). Hvis hosten saver(dem der joiner kan ikke save) bliver den der har joinet kicket men beholder de pp og dollars de har tjent. Jeg har dog oplevet to gange i går at jeg ikke blev kicket/han ikke blev kicket.


anyways jeg spillede spillet igennem i går fra kl 7-6 i morges og gennemførte med overtime og hele svinerriget(lvl 41, 39 ppl reddet,11 psychos dræbt alle gifts til katey 1.3 mil indtjent). Super fedt spil og der er oven i coop også noget der hedder TIR jeg vil ikke komme for meget ind på det da det har noget ed main story at gøre men man spiller forskellige spil mod andre og tjener penge som man kan føre med ind i det normale spil. Dog har jeg fundet den bedste måde at få penge på som giver langt mere end TIR(tjente 1 mil på 30 minutter ca).
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Dead Rising 2

Indlægaf heinstach » 22. sep 2010 14:01

Jeg synes selv, at det er en ok men blød mellemvare, som ligner 1'eren alt for meget, og hvor loade-tider samt en ringe styring, når Chuck dræber zombier, hæmmer oplevelsen.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Dead Rising 2

Indlægaf Psymatiq » 22. sep 2010 14:44

heinstach skrev:Jeg synes selv, at det er en ok men blød mellemvare, som ligner 1'eren alt for meget, og hvor loade-tider samt en ringe styring, når Chuck dræber zombier, hæmmer oplevelsen.



slet ikke enig

spillet minder om 1ern rent opbygningsmæssigt.. ja fordi det er den perfekte opskrift på at have det sjovt, hvorfor ændre på noget der er perfekt(pånær save systemet :P). Load tiderne betyder intet i coop imo.. måske i singleplayer i dunno(spillede hovedsagligt coop da jeg kørte det igennem). Til gengæld syntes jeg at spillet er langt lettere end dr1. Psychoes end bosses osv er barenemad imo. Så længe man har et par combo card våben og et par sniper rifler så kan man klare alt alene. Aien er blevet bedre, grafikken er bedre, mulighederne størrer men det beholder stadig core gameplay som folk elsker.

Must buy imo for folk der kunne lide 1ern.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Dead Rising 2

Indlægaf Hanzo » 30. sep 2010 14:24

Psymatiq skrev:
heinstach skrev:Jeg synes selv, at det er en ok men blød mellemvare, som ligner 1'eren alt for meget, og hvor loade-tider samt en ringe styring, når Chuck dræber zombier, hæmmer oplevelsen.



slet ikke enig

spillet minder om 1ern rent opbygningsmæssigt.. ja fordi det er den perfekte opskrift på at have det sjovt, hvorfor ændre på noget der er perfekt(pånær save systemet :P). Load tiderne betyder intet i coop imo.. måske i singleplayer i dunno(spillede hovedsagligt coop da jeg kørte det igennem). Til gengæld syntes jeg at spillet er langt lettere end dr1. Psychoes end bosses osv er barenemad imo. Så længe man har et par combo card våben og et par sniper rifler så kan man klare alt alene. Aien er blevet bedre, grafikken er bedre, mulighederne størrer men det beholder stadig core gameplay som folk elsker.

Must buy imo for folk der kunne lide 1ern.


For pokker da, jeg mister sgu hele min opsparing her i år, hvis jeg da også skal have det her med i samlingen! :(

Har set lidt af slutningen, og hvis jeg har opfattet det rigtigt, foregår Cast West efter DR2.
POTENTIEL SPOILERSkete der da ikke noget med Chuck i slutningen?/POTENTIEL SPOILER
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Dead Rising 2

Indlægaf fneribyen » 3. okt 2010 14:44

Billede

Fuckin' Pwnage i TIR. High Score indtil videre, og vandt også alle 4 med Slicecycle på 40k til sidst. :D
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron