Xboxlife forum

Just Cause 2 eller Splinter Cell?

Diskussion om third-person action spil her.

Just Cause 2 eller Splinter Cell?

Indlægaf Slydk » 9. apr 2010 08:22

Ohøj :D

Pengene er små i øjeblikket, men trænger til et nyt spil. Så jeg står imellem Just cause 2 eller vente 6 dage og så købe Splinter cell??
Begge spil, er genre, som jeg sjældent spiller.. Altså sandbox og stealth.
Først var jeg mest til Splinter cell, men efter at ha givet demoen af Just cause 2, en rigtig chance, så er jeg i tvivl. For jeg havde de sjoveste 3 timer igår foran skærmen. Men ved ik helt om det bliver for kedeligt i længden??

Hvad siger I??
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Justin Anhtony » 9. apr 2010 08:37

Jeg ville helt klart vælge Splinter Cell: Conviction pga. co-op delen.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Just Cause 2 eller Splinter Cell?

Indlægaf Cena » 9. apr 2010 08:45

Slydk skrev:Ohøj :D

Pengene er små i øjeblikket, men trænger til et nyt spil. Så jeg står imellem Just cause 2 eller vente 6 dage og så købe Splinter cell??
Begge spil, er genre, som jeg sjældent spiller.. Altså sandbox og stealth.
Først var jeg mest til Splinter cell, men efter at ha givet demoen af Just cause 2, en rigtig chance, så er jeg i tvivl. For jeg havde de sjoveste 3 timer igår foran skærmen. Men ved ik helt om det bliver for kedeligt i længden??

Hvad siger I??


Jeg blev færdig med story mode i Just Cause 2 onsdag. Det har taget mig 18 timer at gennemføre og er kun på 30% completion. Er stadig ikke træt af spillet.

Jeg hader normalt sandbox spil, men af en eller anden grund syntes jeg bare Just Cause 2 er så underholdende. Har brugt en del timer på bare at udforske Panau og ødelægge alt på min vej :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf mr Oliver DK » 9. apr 2010 08:50

Splinter Cell, helt klart. har ikke spillet Just Cause 2, men Splinter Cell er bare et fantastisk spil, og co-op delen, kan kun være god! :)
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Slydk » 9. apr 2010 09:07

Jeg er meget glad for de hurtige svar :)
Jeg er bare stadig lidt i tvivl... Men Cena har det nok ligesom mig. Sandbox spil er ikke det jeg spiller mest, men der er et eller andet mega sjovt ved det. Men splinter cell virker også vildt fedt.. Elsker de nye tiltag som er kommet til serien...
Og gider man spille just cause 2, når RDR kommer??
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf TerrificFalcon » 9. apr 2010 09:10

Just Cause 2 hele vejen. Som du kan høre på de andre, så er en af de store trækpunkter i Splinter Cell altså co-op delen, så det kan muligvis være det du skal vælge, hvis du har adgang til en fast partner, som du kan spille det igennem med.

Men her efter langt over 30 timer i Just Cause 2 er jeg stadigvæk overhovedet ikke blevet træt af det, og jeg er generelt set heller ikke til sandbox-spil. Personligt synes jeg dog at en af de store ting som Splinter Cell kører på er de utroligt voldelige interregation-scener, som ærligt talt ikke fænger mig. Jeg tror snarere at DET bliver trivielt, i forhold til Just Cause 2.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Cena » 9. apr 2010 09:13

Slydk skrev:Jeg er meget glad for de hurtige svar :)
Jeg er bare stadig lidt i tvivl... Men Cena har det nok ligesom mig. Sandbox spil er ikke det jeg spiller mest, men der er et eller andet mega sjovt ved det. Men splinter cell virker også vildt fedt.. Elsker de nye tiltag som er kommet til serien...
Og gider man spille just cause 2, når RDR kommer??


Jeg skal også helt sikkert ud og have Splinter Cell.

Det jeg syntes var fedt ved Just Cause var at man kunne spille seriøst og gennemføre missioner, men hvis man lige havde en ½ times tid hvor man bare have lyst til at fjolle, kunne man det. Man er ikke tvunget til at lave tingene i en bestemt rækkefølge.

Alle facetter i spillet fungere rigtig godt og så er grafikken amazing. Det er helt klart den bedste sandbox engine til dato. Ingen load tid i free roaming på trods af den kæmpe store legeplads :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Slydk » 9. apr 2010 09:19

TerrificFalcon skrev:Just Cause 2 hele vejen. Som du kan høre på de andre, så er en af de store trækpunkter i Splinter Cell altså co-op delen, så det kan muligvis være det du skal vælge, hvis du har adgang til en fast partner, som du kan spille det igennem med.

Men her efter langt over 30 timer i Just Cause 2 er jeg stadigvæk overhovedet ikke blevet træt af det, og jeg er generelt set heller ikke til sandbox-spil. Personligt synes jeg dog at en af de store ting som Splinter Cell kører på er de utroligt voldelige interregation-scener, som ærligt talt ikke fænger mig. Jeg tror snarere at DET bliver trivielt, i forhold til Just Cause 2.


Hmm... Ja, du siger noget klogt der :) Det er også den store frihed som tiltaler mig, plus der er så meget at undersøge og så kan jeg bare smadre alt!!! Og så gøre tingene efter mit eget tempo.. Ville jo også gerne ha et spil hvor jeg kan bruge en del timer, da der næsten går en månede før vi får Alan wake og RDR.
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf TerrificFalcon » 9. apr 2010 09:40

Tidsmæssigt regner jeg bestemt ikke med at Splinter Cell kommer overhovedet i nærheden af Just Cause 2, må jeg ærligt talt indrømme. Du kan trygt smide pengene efter det, though, for der er simpelthen så sygt meget indhold, at du ikke kommer til at kede dig før vi ser Alan Wake og Red Dead Redemption.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Cena » 9. apr 2010 09:45

TerrificFalcon skrev:Tidsmæssigt regner jeg bestemt ikke med at Splinter Cell kommer overhovedet i nærheden af Just Cause 2, må jeg ærligt talt indrømme. Du kan trygt smide pengene efter det, though, for der er simpelthen så sygt meget indhold, at du ikke kommer til at kede dig før vi ser Alan Wake og Red Dead Redemption.


Det tror jeg du har ret i. Jeg tror Splinter Cell story kommer til at ligge et sted mellem 10-14 timer alt efter sværhedsgrad. Når dette er klaret tvivler jeg på der er meget mere at komme efter :)
Så er enig med TerricFalcon.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Slydk » 9. apr 2010 09:48

Hehe.. Jamen jeg er også ret hooked :)
Ellers må jeg ud og sælge kroppen i løbet af næste uge, så der kan blive råd til begge :)

Jeg takker mange gange for alle de gode svar :)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron