Xboxlife forum

Just Cause 2 fremgangs måde.??

Diskussion om third-person action spil her.

Just Cause 2 fremgangs måde.??

Indlægaf lassefar » 5. apr 2010 16:35

Hey all.....

Hvordan griber i spillet an ??

Syntes godt at kortet kan virke lidt forvirende, men er det ikke bare at komme ud og explorer nye steder på kortet. Og så bare smadre en masse af "fjendens" ting ??

Eks nu når man har et bestemt sted på kortet, så står der 96 % der. Så må det være mig der har completet det "område" 96%, og er det vigtigt at det bliver 100 % ??

Og tilsidst, Airrace med fly. Er de vigtige, for fu*k hvor syntes jeg de er svære. ??

Lassefar
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Indlægaf Major Oblivious » 5. apr 2010 16:51

Procenterne er vist din ødelæggelse i det pågældende område. Har kun smidt et par timer i, men tror at jeg vil boote demoen op, og finde demo-området, og så vende mig lidt til spillet dèr. Fordi lige virker det næsten for stort :P
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Cena » 5. apr 2010 16:58

Mht. til flymissionerne, så bruger jeg den helikopter man kan købe på black market. Det er langt nemmere ;)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf M60 » 5. apr 2010 17:02

Det eneste der er vigtigt i spillet er at have det sjovt.
Hvis der er noget du ikke synes er sjovt, så lav noget andet. Så længe du får 'chaos' kan du unlocke den næste Agency mission, som jo er hovedhistorien. Går du efter achievements er det dog nok bedst at klare settlements du passerer 100%.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf spif2001 » 5. apr 2010 17:02

Hvis man får 100% i et område, så giver det en bonus mht. chaos og $, og der er achievement for 100 100% lokationer. Jeg tror man skal lave en 100% før man får muligheden for at lave extraction via black market helikopteren - altså lave speed travel fra et sted man har opdaget til et andet.

Airrace er kun vigtige hvis du går efter race achievement eller gør det for pengenes skyld.

Et godt tip til en ny Rico:
Når man har samlet 5 armor kasser, så bliver health baren udvidet en lille smule.

Tag en bil og kør øen rundt på motorvejen. Ved hver motorvejs afkørsel ligger der 2 armor kasser - en under hver bropille. Det bliver til en del armor kasser på den køretur og hvis man finder en hurtig racer bil på vejen, så skal man bare køre mega stærkt, så ruller stunt pointene ind og man får 100 point (nok til achievement) så let som ingenting.

Derudover opdager man en masse områder, man så senere kan speed travel til.

Læg mærke til, at der også er motorvej på de små øer på vej ud til hovedstaden.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf TerrificFalcon » 5. apr 2010 17:12

Du kan speed travelle til et sted du har opdaget, uanset hvor mange % du har i området. % er kun vigtige mht. achievements.

Airraces er også kun vigtige hvis du mangler penge, eller går efter acheivementsne, yeah.

Kan også kun bakke op om Spif's motorvejstrick; foreslår at du gør det i en Garret Traver-Z, som du kan bestille via Black Market.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf spif2001 » 5. apr 2010 17:15

TerrificFalcon skrev:Du kan speed travelle til et sted du har opdaget, uanset hvor mange % du har i området. % er kun vigtige mht. achievements.

Ja, men jeg mener at man først får muligheden for at speed travel overhovedet, efter at man har fået sin første lokation med 100%.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf TerrificFalcon » 5. apr 2010 17:17

spif2001 skrev:
TerrificFalcon skrev:Du kan speed travelle til et sted du har opdaget, uanset hvor mange % du har i området. % er kun vigtige mht. achievements.

Ja, men jeg mener at man først får muligheden for at speed travel overhovedet, efter at man har fået sin første lokation med 100%.


:oops: - jeg skulle lige nærlæse den, før jeg fik det med. Det kan meget vel passe, jeg kan ikke selv huske så langt tilbage, though.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf lassefar » 5. apr 2010 17:38

Super, tak for de hurtige svar gutter.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Indlægaf Slydk » 13. apr 2010 08:11

Hvor langt er spillet endnu efter man har klaret main missionen "The Three Kings"?? Altså hvor mange main missions er der tilbage?? For har hørt at der ik er så mange..
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Justin Anhtony » 13. apr 2010 08:40

Mener at der er omkring 7 main missions, men er ikke sikker.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf Jeppesen8b » 13. apr 2010 08:56

du behøves ikke ha 100% alle opdagede locations kan du extractes til
Jeppesen8b
Niveau 5
 
Indlæg: 1170



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron