Xboxlife forum

Ingen achievements i "Hoth" DLC!

Diskussion om third-person action spil her.

Ingen achievements i "Hoth" DLC!

Indlægaf Rockanoid » 28. feb 2010 15:08

Så vidt jeg kan forstå er der ingen achievements at få i "Star Wars: The Force Unleashed Hoth DLC", selv om den koster 800 ms point!

Jeg fatter ikke at LucasArt kan skyde sig selv i foden så grundigt! Har de slet ikke fattet at achievements er noget af det vigtigste for Xbox-spillere? #-o

Det sære er at PS3 har fået Trophies og PC-version achivements, i den pågældende DLC, men ikke Xboxen. :shock:

Jeg har ikke tænkt mig at investere i Hoth DLC'en hvis den ikke har achievements.

Hvad med Jer? Vil I?
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Indlægaf DanniSemperfi » 28. feb 2010 15:13

Kunne ikke være mere ligeglad med både gamerscore og achivements. Forstår ikke folk går op i det. Nyd spillet i stedet for.

Ps. Dem der spiller dårlige spil bare på grund af gamerscore, fatter jeg slet ikke :9
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Ingen achievements i "Hoth" DLC!

Indlægaf Drembi DK » 28. feb 2010 15:14

Rockanoid skrev:Har de slet ikke fattet at achievements er noget af det vigtigste for Xbox-spillere? #-o

Jeg syntes nu det vigtigste i spillet er at det underholder og bringer noget nyt til "genren" gaming :)
Achievements er bare en bonus ;)
Drembi DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1614


Re: Ingen achievements i "Hoth" DLC!

Indlægaf Spankey103 » 28. feb 2010 15:25

Rockanoid skrev:Så vidt jeg kan forstå er der ingen achievements at få i "Star Wars: The Force Unleashed Hoth DLC", selv om den koster 800 ms point!

Jeg fatter ikke at LucasArt kan skyde sig selv i foden så grundigt! Har de slet ikke fattet at achievements er noget af det vigtigste for Xbox-spillere? #-o

Det sære er at PS3 har fået Trophies og PC-version achivements, i den pågældende DLC, men ikke Xboxen. :shock:

Jeg har ikke tænkt mig at investere i Hoth DLC'en hvis den ikke har achievements.

Hvad med Jer? Vil I?


Kæft en nedern holdning at have .. #-o
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Ingen achievements i "Hoth" DLC!

Indlægaf xsoenx » 28. feb 2010 15:32

Spankey103 skrev:
Rockanoid skrev:Så vidt jeg kan forstå er der ingen achievements at få i "Star Wars: The Force Unleashed Hoth DLC", selv om den koster 800 ms point!

Jeg fatter ikke at LucasArt kan skyde sig selv i foden så grundigt! Har de slet ikke fattet at achievements er noget af det vigtigste for Xbox-spillere? #-o

Det sære er at PS3 har fået Trophies og PC-version achivements, i den pågældende DLC, men ikke Xboxen. :shock:

Jeg har ikke tænkt mig at investere i Hoth DLC'en hvis den ikke har achievements.

Hvad med Jer? Vil I?


Kæft en nedern holdning at have .. #-o

hvorfor? jeg har Sith edition og tjekket den ud, det tar 20min at klare den.
synes du det er 800MS points værd? jeg synes at Lucasarts har pisset på
os Xbox brugere.
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Ingen achievements i "Hoth" DLC!

Indlægaf kofoed » 28. feb 2010 15:34

Rockanoid skrev:Så vidt jeg kan forstå er der ingen achievements at få i "Star Wars: The Force Unleashed Hoth DLC", selv om den koster 800 ms point!

Jeg fatter ikke at LucasArt kan skyde sig selv i foden så grundigt! Har de slet ikke fattet at achievements er noget af det vigtigste for Xbox-spillere? #-o

Det sære er at PS3 har fået Trophies og PC-version achivements, i den pågældende DLC, men ikke Xboxen. :shock:

Jeg har ikke tænkt mig at investere i Hoth DLC'en hvis den ikke har achievements.

Hvad med Jer? Vil I?


Ja tænkt engang, og skulle bruge tid på et spil bare for at blive underholdt, nej det går da slet ikke, man er da nød til at få nogen af de point som ingenting gør for at spille, ellers er der jo ingen som gider.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Ingen achievements i "Hoth" DLC!

Indlægaf Spankey103 » 28. feb 2010 15:36

xsoenx skrev:
Spankey103 skrev:
Rockanoid skrev:Så vidt jeg kan forstå er der ingen achievements at få i "Star Wars: The Force Unleashed Hoth DLC", selv om den koster 800 ms point!

Jeg fatter ikke at LucasArt kan skyde sig selv i foden så grundigt! Har de slet ikke fattet at achievements er noget af det vigtigste for Xbox-spillere? #-o

Det sære er at PS3 har fået Trophies og PC-version achivements, i den pågældende DLC, men ikke Xboxen. :shock:

Jeg har ikke tænkt mig at investere i Hoth DLC'en hvis den ikke har achievements.

Hvad med Jer? Vil I?


Kæft en nedern holdning at have .. #-o

hvorfor? jeg har Sith edition og tjekket den ud, det tar 20min at klare den.
synes du det er 800MS points værd? jeg synes at Lucasarts har pisset på
os Xbox brugere.


Achievements er bare en bonus kan man sige .. man køber spillet, for spillet's skyld .. ikke achievements -.- Achievements er gode, da de kan gøre spils holdbarhed længere, men hvis man kun køber det pga. pointenes skyld, så er man da godt dum .. mere kan man da ikke spilde sine penge på.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Ingen achievements i "Hoth" DLC!

Indlægaf Aberrant Simon » 28. feb 2010 16:01

kofoed skrev:
Rockanoid skrev:Så vidt jeg kan forstå er der ingen achievements at få i "Star Wars: The Force Unleashed Hoth DLC", selv om den koster 800 ms point!

Jeg fatter ikke at LucasArt kan skyde sig selv i foden så grundigt! Har de slet ikke fattet at achievements er noget af det vigtigste for Xbox-spillere? #-o

Det sære er at PS3 har fået Trophies og PC-version achivements, i den pågældende DLC, men ikke Xboxen. :shock:

Jeg har ikke tænkt mig at investere i Hoth DLC'en hvis den ikke har achievements.

Hvad med Jer? Vil I?


Ja tænkt engang, og skulle bruge tid på et spil bare for at blive underholdt, nej det går da slet ikke, man er da nød til at få nogen af de point som ingenting gør for at spille, ellers er der jo ingen som gider.


Der er rigtig mange gamers til både PS3 og Xbox som nyder at skaffe Trophies og Achievements, så hvis nu han gerne ville have den, men han ikke kan få den samme nydelse fordi der ingen achievements er, forstår jeg ham fuldstændigt.
A du synes at det er en latterlig holdning fair nok, men hvis jeg havde 100% achievements og så de kom med endnu en DLC, ville jeg nok lige skaffe mig de sidste + se om den er noget værd. Men hvis den ikke har og jeg spilder 800MSP på den, og det tager 20 minutter, så det sgu da lort.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Rockanoid » 28. feb 2010 19:57

Selvfølgelig spiller jeg spillet for at nyde det, men jeg synes også at achievements tilføjer en ekstra dimension og jeg forstår ikke hvorfor spilproducenter ikke også vælger at inkludere dette, for dem som synes, at achievements er sjove og udfordrende at få.

Det jeg ærger mig over, er netop at man i stigende grad skal betale mere og mere for DLC'er og Arcadespil, som har et meget tyndt indhold. Er 20 minutter ekstra Star Wars virkelig ca 53 kr. værd? (når det er billigst) Ville det ikke have været en bonus at inkludere achievements for os der nu synes at det giver spillene længere levetid og mere indhold?

Det er fair nok, at I ikke deler mit synspunkt i forhold til hvad jeg synes en god DLC skal indholde, men jeg synes stadig at det er tamt, at LucasArt ikke laver achievements til Xbox'en. (..og jeg synes bestemt ikke, at I er dumme fordi I synes noget andet end jeg) :)
"The way a man plays a game shows some of his character. The way he loses shows all of it."
Rockanoid
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Kirke Såby


Indlægaf Major Oblivious » 28. feb 2010 22:23

Omvendt så sætter det endnu mere fokus på det gameplay-mæssige aspekt i DLC'en, når man ikk engang kan få lidt point ud af det undervejs, og lets face it.. Nogle spil bliver jo udelukkende solgt pga. achievements.
Skulle ikk undre mig hvis et spil hvor 1000G fåes ved at sætte spillet i ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron