Xboxlife forum

Metro 2033

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf TerrificFalcon » 22. mar 2010 18:15

Nope, det kan du ikke. Tror dog også selv at jeg havde 400 ammo på samme tidspunkt. Uheldigvis, så kommer du, så vidt jeg ved, altså heller ikke tilbage til et sted, hvor du kan "købe ind".

EDIT: Okay, jeg prøver lige at formulere det en gang til, det gik vidst ikke helt godt første gang, :lol:.

Du kan ikke gå tilbage og finde mere, men der er en masse i de områder hvor du befinder dig. I princippet kan du godt sælge anden ammo for Military Rounds, men ikke så sent i spillet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Tr3piD » 22. mar 2010 19:06

juxer : når du når til Polis så sælge alt dit ammo så skal du nok få den..og så bare reload chapter
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Indlægaf TerrificFalcon » 22. mar 2010 19:09

Han er jo nået forbi Polis, Trepid, så den går ikke.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Juxer » 22. mar 2010 20:35

Verdamt. Jeg kan ikke nå at skrabe 100 sammen på min vej?Jeg har ellers dedikeret min første gennemspilning til den achievement, så det er sgu lidt irriterende hvis jeg skal igennem det hele igen uden at kunne
købe våben.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf TerrificFalcon » 22. mar 2010 20:40

TerrificFalcon skrev:...men der er en masse i de områder hvor du befinder dig.


Jeg havde nogenlunde lige så meget som dig, Juxer, da jeg var på det punkt - en små 30 fra eller til, og jeg endte på over 550, så det skal nok gå
Senest rettet af TerrificFalcon 22. mar 2010 20:42, rettet i alt 1 gang.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Mailo » 22. mar 2010 20:41

Achievements kan ødelægge gameplayet start med at nyde første gennemspilning og gå efter achievements bagefter :)
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Tr3piD » 22. mar 2010 20:48

juxer : bare gennemføre spillet , og så bagefter reload chapter polis og så tag achievementen , så har du det samme som du havde første gang du besøgte polis.

sådan gjorde jeg for at få de fleste achievement i spillet bare reload :)
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Indlægaf Juxer » 23. mar 2010 09:35

Tr3piD skrev:juxer : bare gennemføre spillet , og så bagefter reload chapter polis og så tag achievementen , så har du det samme som du havde første gang du besøgte polis.

sådan gjorde jeg for at få de fleste achievement i spillet bare reload :)


Tusind tak. Det virkede.

Derer i øvrigt kommet en guide til Sherlock-achievementen som jeg kan linke til når jeg kommer hjem :).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Tr3piD » 23. mar 2010 10:43

Juxer skrev:
Tr3piD skrev:juxer : bare gennemføre spillet , og så bagefter reload chapter polis og så tag achievementen , så har du det samme som du havde første gang du besøgte polis.

sådan gjorde jeg for at få de fleste achievement i spillet bare reload :)


Tusind tak. Det virkede.

Derer i øvrigt kommet en guide til Sherlock-achievementen som jeg kan linke til når jeg kommer hjem :).


jo tak.

regner også med at tage de 3 sidste achievements her en aften så jeg har de 1000 G
Tr3piD
Niveau 4
 
Indlæg: 317
By: Sønderborg


Indlægaf Juxer » 25. mar 2010 10:14

Fik endelig 1000 point i det igår. Explorer-achievementen er smerte i røvhullet.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf tue69 » 8. apr 2010 12:11

Juxer skrev:Fik endelig 1000 point i det igår. Explorer-achievementen er smerte i røvhullet.


Hvad i hele hule hell, skal man gøre for at få den møgachievement? Skal sandsynligvis have et 3. playthrough for at få det skrammel - aner simpelthen ikke what to do?
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron