Xboxlife forum

Metro 2033

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf CaptainKicker » 19. mar 2010 13:13

Kossefar skrev:
CaptainKicker skrev: Spillet er sindsygt godt.


Er det?! :D Kan ikke vente jo....


Har lige klaret prologen (Spoiler intet!), og det er vildt fedt. Har siddet på kanten af sofaen, og spillet er knap nok gået i gang. Stemmeskuespillet er fedt, selvom det er Russisk-engelsk, og man lever sig nærmest helt ind i de vilkår de stakkels russere lever under.

Glæd jer til i får spillet det! Det kan godt gå hen og blive en af årets helt store titler.

Slydk skrev:CaptainKicker, hvor svært er det så?? Jeg har hørt nogen sige, at selv på easy, skulle det være svært..


Hmm, det er rimelig svært. Man mister liv ret hurtigt, og hvis man ikke lige er opmærksom, så kan man nemt risikere at blive nakket, fordi der kommer noget fra en skygge, eller fra en ventilation.


Skal også lige siges at historien er ret rørende og sørgelig. Lidt på en anden måde, end hvordan Fallout var.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Slydk » 19. mar 2010 13:19

Tak for heads up :)
Jeg tror bare at jeg starter ud med easy :)
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Kossefar » 19. mar 2010 13:21

Slydk skrev:Tak for heads up :)
Jeg tror bare at jeg starter ud med easy :)


Den skal bare knaldes på "Insane", og så skal der listes rundt om hjørnerne! :D
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf Stricker » 19. mar 2010 13:36

Slydk skrev:Tak for heads up :)
Jeg tror bare at jeg starter ud med easy :)


Ej, lad nu være med at ruinere dine spiloplevelser ved at spille på easy. :(
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1300

Brugeravatar

Indlægaf Slydk » 19. mar 2010 13:40

Stricker skrev:
Slydk skrev:Tak for heads up :)
Jeg tror bare at jeg starter ud med easy :)


Ej, lad nu være med at ruinere dine spiloplevelser ved at spille på easy. :(



Hehe.. Ja, du har nok ret :D Så starter jeg på normal... Det er vel heller ik helt umuligt :D
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf TerrificFalcon » 19. mar 2010 13:42

CaptainKicker skrev:
SvAmP skrev:
CaptainKicker skrev:Havde bestilt limited edition :S

Gamestop i en nøddeskal.

I øvrigt, registrer jeres spil på thq.com og så får i en gratis Dark One maske. Har lige gjort det, og det virkede perfekt. Skulle ikke engang skrive retail kode eller noget.


du kan ikke forudbestille limited edition i gamestop ?


Havde betalt ekstra for at jeg skulle have haft Limited Edition, men ligemeget. Spillet er sindsygt godt.


Gå ned og klag. Du _KAN_ ikke forudbestille Limited Editions eller lignende udgaver i GameStop - jeg har fået afslag alle de gange jeg har prøvet. Derudover, så er Limited Edition en pre-order bonus, så det kan jo ikke passe på nogen som helst måde at du skal betale ekstra for det. Det er sgu da for dårligt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf spif2001 » 19. mar 2010 23:20

Det spil her er sgu da vildt fedt! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf kofoed » 19. mar 2010 23:25

Fik lige spillet det en times tid idag, og synes det virket super fedt so far, ser meget frem til at bruge mere af min weekend på dette spil!
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Juxer » 20. mar 2010 18:31

Jeg har lige købt det her spil helt impulsivt af uforklarelige årsager. Inden jeg eventuelt ombestemmer mig, hvad har jeg så i vente? Er det monstre eller mennesker man skyder?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf PonyArne » 20. mar 2010 18:33

Juxer skrev:Jeg har lige købt det her spil helt impulsivt af uforklarelige årsager. Inden jeg eventuelt ombestemmer mig, hvad har jeg så i vente? Er det monstre eller mennesker man skyder?


man går efter hele pisset, då.
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Indlægaf TerrificFalcon » 20. mar 2010 18:34

Primært monstre, men også nazister og kommunister - jeg tror dog at du rent faktisk kan løbe spillet igennem uden at skyde et eneste menneske, hvis du har lyst til det.

Damn, jeg glæder mig godt nok til når jeg får tid til at spille resten af det igennem. Er nået op til kapitel 6, og det er stadigvæk skide sublimt! Virkeligt, der er ikke rigtigt nogle let-downs omkring det, IMO
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Juxer » 20. mar 2010 19:00

Cool. Er det en taktisk shooter som Splinter Cell eller hvordan skal det forstås at man ikke behøver at skyde nogle? Det er vel for helvede ikke for sjovt at det foregår i Rusland.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf TerrificFalcon » 20. mar 2010 19:03

Nah, ikke helt som Splinter Cell. Der er få baner med nazister og facister, hvor du kan undgå at skyde nogen, ved at bruge lidt stealth skills, men det er som regelt ikke muligt at skyde et par stykker, og så snige sig forbi resten af banen.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Juxer » 20. mar 2010 19:38

Jeg har lige fået tjekket op for lidt videoer af spillet og er nået til enighed med mig selv om at jeg er dygtigere end gennemsnittet til at foretage impulskøb.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Juxer » 22. mar 2010 10:36

Er der nogle der har fået den achievement med at have 500 military rounds på sig? Jeg tvivler på det kan gøres da jeg på nuværende tidspunkt er midtvejs i 6. kapitel uden at have affyret eller solgt en eneste patron, og jeg har samtidig været ret nøjsom med at eftersøge alle områder for omkringliggende patroner.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron