Xboxlife forum

Assassins creed 2 fejl?

Diskussion om third-person action spil her.

Assassins creed 2 fejl?

Indlægaf skitzofraen » 13. feb 2010 10:21

Jeg sidder og spiller assassins, og pludseligt er alle fjender stoppet med, at angribe mig...

Det eneste tidspunkt, hvor de vil angribe, er hvis jeg låser fast på en fjende, og trykker Y/håner ham, og selv der, slår de kun ud en enkelt gang, og stiller sig så og glor igen uden at angribe...

Fjenderne kommer løbende som om de vil angribe, men når de når hen til mig, stiller de sig bare i en rundkreds rundt om mig og glor?

Andre der har prøvet det samme, og eventuelt har en løsning?
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Cena » 13. feb 2010 10:22

De er da bare pisse bange for dig :)

Men nej har ikke selv oplevet det. Har du prøvet at reloade save og ser om det stadig sker?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Cloudy » 13. feb 2010 10:41

Er du sikker på at det er fjender der kommer løbende hen imod dig og ikke nogen du har hyret?

En anden mulighed er din kappe. I nogle byer er du "fredet" hvis du har en bestemt kappe på.
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Indlægaf skitzofraen » 13. feb 2010 14:02

Cloudy skrev:Er du sikker på at det er fjender der kommer løbende hen imod dig og ikke nogen du har hyret?

En anden mulighed er din kappe. I nogle byer er du "fredet" hvis du har en bestemt kappe på.


Ja det er fjender...

Jeg har den kappe på, som jeg startede med (desuden er det lige gyldigt hvilken by jeg er i, eller om jeg overhovedet er i en af byerne)

Selv når jeg er igang med en mission, står både målet, som jeg skal nakke, og samtlige vagter bare stille og glor på mig...

Hjalp ikke at genstarte :(
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron