Xboxlife forum

L.A. NOIRE "official thread"

Diskussion om third-person action spil her.

Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Mogwai » 5. maj 2011 17:30

Har lige set en super sprød video omkring referencerne og hvor meget arbejde Team Bondi har lagt i at genskabe et realistisk L.A. Hvis dette spil bliver bare halv så godt som trailerne viser, så er der vist lagt op til en instant classic.

http://www.ign.com/videos/2011/05/05/la ... ew?show=HD - Sjovt at bemærke hvor roligt de tager det. Knap så meget entuisiasme som ved andre spiludviklere. Som om det var opvasken de lige havde taget :D
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf kofoed » 5. maj 2011 18:56

Synes ikke der er meget snak om dette spil endnu, med kun lidt over 2 uger til det udkommer, bliver sgu fedt! Med Mass Effect 3 delayed, så ser jeg sgu det her som game of the year. Bliver sgu fedt og prøve det!
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Meistar » 5. maj 2011 19:04

Selv med Mass Effect 3 ville jeg meget hellere spille dette ;]
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Mogwai » 5. maj 2011 21:34

Puha. Har læst mig til at Xbox versionen kommer på tre DVDer... Håber at man kan installere dem alle tre og kun køre spillet fra den ene.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf SaintRasmus » 5. maj 2011 21:48

Mogwai skrev:Puha. Har læst mig til at Xbox versionen kommer på tre DVDer... Håber at man kan installere dem alle tre og kun køre spillet fra den ene.


Ik fordi jeg ikke tror på dig,men hvor har du læst det. Et link vidst du har det. [-o<
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C



Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Meistar » 6. maj 2011 00:41

Mogwai skrev:Puha. Har læst mig til at Xbox versionen kommer på tre DVDer... Håber at man kan installere dem alle tre og kun køre spillet fra den ene.


Det skal du nok ikke regne med.

Det jo også mega hårdt at du skal skifte disc hver 10'ende time.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles



Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf kofoed » 10. maj 2011 16:27

L.A. Noire har jo release dag d. 20 som er St. Bededag, men så dog lige i GameStop at man kan købe det der fra d. 19 kl 16:00, så dejligt man ikke skal vente til lørdagen for at få det ;)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf M60 » 10. maj 2011 18:57

Er der nogen der ved hvad det vil koste i GameStop?
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Mogwai » 10. maj 2011 19:34

M60 skrev:Er der nogen der ved hvad det vil koste i GameStop?

550 vil være en meget godt bud. Kan ikke forestille mig at de går igang med priskrig.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf kofoed » 10. maj 2011 19:37

Mogwai skrev:
M60 skrev:Er der nogen der ved hvad det vil koste i GameStop?

550 vil være en meget godt bud. Kan ikke forestille mig at de går igang med priskrig.


Mener at det koster 500 ;)

Dog kan man pre-order det, hvor de giver 25% mere for dine brugte spil, plus et gavekort på 100 kr når du henter det. :)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf lassefar » 10. maj 2011 19:45

Jeg forudbestilte igår på coolshop. 399 kr syntes faktisk det er en ok pris. Jeg hader at gi 549 kr for spil i gamestop. Det er alt for meget. Mener osse det stod til at komme den torsdag d 19 på coolshop.

Jeg glæder mig helt vildt. Håber ikke det skuffer.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf SvAmP » 10. maj 2011 20:00

og hvis du sætter til afhentning er det næste 99% på at du kan hente spillet en dag før det kommer :P har aldrig oplevet ikke at kunne det :) mega nice..
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf DKhANSI » 10. maj 2011 20:09

Meistar skrev:Selv med Mass Effect 3 ville jeg meget hellere spille dette ;]

11.11.11 Nuff Said. Men ved andre tanker. Er jeg den eneste der synes at ham Coel Phelps ligner en ufatteligt kedelig karakter at skulle følge igennem. Ud fra traileren virker han ufatteligt kedelig, hvorimod i tidligere Rockstar spil der har haft karakterer som Niko Bellic og John Marston!
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron