Xboxlife forum

L.A. NOIRE "official thread"

Diskussion om third-person action spil her.

Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf p1co9210 » 28. jun 2011 20:43

staalmanden skrev:
kofoed skrev:Real Life LA Noire:

http://www.funnyordie.com/videos/a4fd78 ... red_videos

Sgu ret sjovt :D


Hahaha... det er satme godt!



Hehe, det er godt lavet :)
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Andreas93 » 29. jun 2011 22:27

Så kom jeg også igennem L.A. Noire

Det var FANTASTISK på de første to disk, men på sidste disk, synes jeg at jeg ligesom gik død i det. På det tidspunkt ville jeg bare gerne have det gjort færdigt og det var som om at spillet også ville det.

SPOILER:

Min favorit del af spillet må være hele delen omkring seriemorderen, da du er i "Homicide". Det synes jeg var virkelig fedt og som taget ud af en eller anden film :D Så fedt.
Flere siger at slutningen er utilfredsstillende. Jeg synes bare ikke den gav mening. Hvorfor dog lige pludselig slå Cole ihjel? Jeg synes generelt at Cole var en kedelig og usympatisk karakter og derfor var man også bare sådan lidt:"Nå..", da han døde, da man egentlig var ligeglad med det.

SPOILER SLUT

Alt i alt et fint spil, som helt klart er bedst i starten, hvor man virkelig fordyber sig i hele spillets stemning.

7/10
Andreas93
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf staalmanden » 29. aug 2011 09:32

Er der nogen der ved om Rockstar har planlagt mere DLC end de nuværende 4 cases.
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf DJan.dk » 29. aug 2011 09:49

staalmanden skrev:Er der nogen der ved om Rockstar har planlagt mere DLC end de nuværende 4 cases.


Det kunne jeg også tænke mig at vide. Efter at have googlet det, har jeg ikke rigtig fået noget svar, udover at det er usandsynligt.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf staalmanden » 29. aug 2011 13:47

Jeg er færdig med mit lige om lidt, men hvis der kommer mere DLC skal det jo ingen steder, men er det slut, vil jeg da skyde det af.
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron