Xboxlife forum

L.A. NOIRE "official thread"

Diskussion om third-person action spil her.

Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Juxer » 29. maj 2011 09:29

Jeg vil gerne melde mig i koret af folk der brokker sig over at det at finde spor kan blive ensformigt. Det er bestemt en ting de kunne forbedre. Generelt er spiloplevelsen - udover historien - ret beset den samme i hver eneste case. Det kan godt blive trættende i længden.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Electromizer » 29. maj 2011 13:13

Juxer skrev:Jeg vil gerne melde mig i koret af folk der brokker sig over at det at finde spor kan blive ensformigt. Det er bestemt en ting de kunne forbedre. Generelt er spiloplevelsen - udover historien - ret beset den samme i hver eneste case. Det kan godt blive trættende i længden.


Det vil jeg også godt give dig ret i... Det minder lidt om det første Assassins Creed. Fremgangsmåden er den samme hele tiden, bortset fra indholdet..
Billede
Electromizer
Niveau 3
 
Indlæg: 272


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf staalmanden » 30. maj 2011 18:02

Juxer skrev:Jeg vil gerne melde mig i koret af folk der brokker sig over at det at finde spor kan blive ensformigt. Det er bestemt en ting de kunne forbedre. Generelt er spiloplevelsen - udover historien - ret beset den samme i hver eneste case. Det kan godt blive trættende i længden.


Thats the hole point.... hvordan skulle de forbedre det. Lade Phelps ride rundt på en struds mens hans øjne febrilsk søger gerningsstedet for spor og samtidig prøver at få "Buckin' Awesome" achievement for at holde sig på strudsen i 2 min.
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Buktu » 31. maj 2011 20:39

Nu har jeg fået spillet det færdigt. Så kan endelig komme med min endelige bedømmelse :)

Først og fremmest: det er et rigtigt godt spil. Jeg var godt underholdt hele vejen igennem. Jeg er enig i at der mangler noget variation, og synes også der var nogle skønhedsfejl i interrogation processerne (synes tit jeg sad med nogle fældende beviser som jeg aldrig fik brug for? eller at jeg synes et bevis fungerede i en situation hvor spillet var uenig :P).

Rent teknisk er det meget veludført. Frameraten er ikke rock solid, men den er (i mine øjne) rigeligt god nok til den her slags spil. Facial animationerne er jo fantastiske, og krydser fingre for at det er noget Rockstar planlægger at anvende i alle deres kommende spil.

Jeg synes de har gjort rigtigt meget rigtigt, og de har i hvert fald en solid base at bygge en efterfølger på (som forresten allerede skulle have fået grønt lys hos Team Bondi).

Men så kommer vi så også til mine største minusser.


Og det er så nu at der godt kan komme nogle spoilere.



SPOILERS


Historien. Den er for så vidt udmærket, men den føler rushed i den sidste del, som om at nu skulle den altså bare pakkes sammen.

Cole Phelps... Jeg har intet imod en helt med flaws, kig på Nico Bellic, kig på John Marston for bare at tage Rockstars egne. Men jeg kunne aldrig lide Cole Phelps. Synes han var usymptatisk.. Og samtidig med at han er så selvretfærdig og så opsat på at gøre de rigtige ting.. Så er han hans kone utro? På trods af børn osv? Det giver jo ingen mening. Historien underbygger slet ikke den del af det. Karakterudviklingen ser man næsten intet til.

Og hvad er det for en slutning? Fint, de fik ham ildspåsætteren, men det er jo kun en lille del af det! Man fik jo aldrig lov til rent faktisk at opklare hele sagen! Det var i hvert fald et "wtf" øjeblik for mig.



Ikke desto mindre ender den på et solidt 8,5/10 for mit vedkommende. Hvis jeg skal rangere Rockstars store titler så må den gå RDR > GTA IV > L.A. Noire. L.A. Noire er en helt anden slags titel, og det det gør gør det rigtigt godt. Linearitet er for mig ikke nødvendigvis et minus, så længe det er gjort godt. Og det må man sige det er i det her tilfælde.


Ser meget frem til en fortsættelse, for hvis de forfiner yderligere på den opskrift, så kan det kun blive super godt :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Macheta » 1. jun 2011 17:12

Hvad sker der for at mit spil fryser hele tiden? Det er sket 5 gange nu, og jeg er først lige startet. Jeg har endda installeret spillet, men det virker ikke for en skid. Hvad fanden gør jeg?
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf DKhANSI » 1. jun 2011 17:28

Jeg må sige at det jeg har spillet indtil nu af L.A Noire, har det overrasket mig positivt.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Blauwy » 1. jun 2011 21:52

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at gennemføre det, og det var dog en tam oplevelse alt i alt.
Det er imponerende og alt det der de første 3-4 timer +/- men så daler det også og bliver ekstremt langsomt og ensformigt.

Ligner for meget Mafia 2. Efter historien er gennemført er der intet der trækker i en for at spille det igen.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf krig » 3. jun 2011 07:58

Først til mølle!!

gratis kode give away til LA Noire

The Broderick Detective Suit DLC.

Code(s) = VP96J-YR7JG-74RMJ-MQ732-4KFCZ



skriv venligst når den er redeemed :)

jeg giver den væk fordi jeg har købt Rockstar pass
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf mj7 » 3. jun 2011 08:59

[quote="krig"]Først til mølle!!

gratis kode give away til LA Noire

The Broderick Detective Suit DLC.

Code(s) = VP96J-YR7JG-74RMJ-MQ732-4KFCZ



skriv venligst når den er redeemed :)

jeg giver den væk fordi jeg har købt Rockstar pass[/quote]

Den er nu taget :)
mj7
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf CaioN » 5. jun 2011 20:50

Er de DLC cases der er ude noget værd? :)
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Snowflake » 8. jun 2011 10:31

Genialt spil! Et af de allerbedste spil jeg nogensinde har spillet.

Men det har måske også at gøre med at jeg elsker krimi og altid har ønsket at opklare mord!

Fremgangsmåden er den samme, men jeg kan ikke se hvordan den kan være anderledes. Har gennemført de to første DLC sager.

SPOILER...



Jeg håber bare inderligt at der på et tidspunkt kommer DLC med endnu en seriemorder. Det var IMO noget af det allersjoveste. Selvom det ikke er annonceret endnu, håber og tror jeg at der sagtens kunne komme DLC til spillet i et år eller to endnu - især når man tænker på hvor mange år de har brugt på det.
Snowflake
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf kofoed » 18. jun 2011 10:33

kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf staalmanden » 18. jun 2011 11:50

kofoed skrev:Real Life LA Noire:

http://www.funnyordie.com/videos/a4fd78 ... red_videos

Sgu ret sjovt :D


Hahaha... det er satme godt!
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf CaioN » 21. jun 2011 14:38

Er det kun mig der ikke kan downloade Nicholson Electroplating gennem L.A. Noire? DLC casen er kommet op på marketplace, men når jeg går ind under downloadable content inde i spillet, står der "Owned - coming soon".. Jeg kan ikke downloade det fra marketplace, da den det tilsyneladende kun er inde fra spillet at man har adgang til dem via Rockstar pass..
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf TiringPlague108 » 21. jun 2011 17:42

Jeg kan heller ikke hente den endnu
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron