Xboxlife forum

L.A. NOIRE "official thread"

Diskussion om third-person action spil her.

Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Juxer » 25. maj 2011 13:10

Rudivöller skrev:
Blaugrana skrev:Startede igår og det er lige mig det spil her, synes virkelig det er underholdende, indtil videre hvert fald! Har den nyeste model slim og intstalleret spillet på HDD, har ikke oplevet nogen problemer overhovedet. FEDT FEDT FEDT :)

Det samme her. Ingen frysning af konsol overhovedet. Dog enkelt frame drops i store åbne miljøer og ved enkelt huse (?)

Men det er et fedt spil - elsker når en mistænkt modsiger et bevist, som jeg er i besiddelse af.

Mig: "Siger du det...? - hvordan forklar du så blodet på noget af dit tøj og et vidnes forklaring på, at du er voldelig overfor din hustru?"
Mistænkt: "Øhhhh"
Mig: "BUR HAM INDE!" (retter på hatten)

Love it!


Den fik jeg én stjerne i i går - hold kæft hvor er jeg skod.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 25. maj 2011 13:31

Noga skrev:Er lige kommet igennem den første disc, hvilket tog mig lidt over 3 timer.. Kan det virkelig passe, at der ligger så meget mere gameplay på de to sidste discs?

Spiler også på disk 2 nu... synes der er lidt mere gods i sagerne nu. Har lige haft fingrene i "The Studio Secretary Murder". Det er absolut den mest intense, udspekuleret og spændende case, jeg har spillet indtil nu.... Glæd dig!
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf hanien » 25. maj 2011 15:31

Rudivöller skrev:
Noga skrev:Er lige kommet igennem den første disc, hvilket tog mig lidt over 3 timer.. Kan det virkelig passe, at der ligger så meget mere gameplay på de to sidste discs?

Spiler også på disk 2 nu... synes der er lidt mere gods i sagerne nu. Har lige haft fingrene i "The Studio Secretary Murder". Det er absolut den mest intense, udspekuleret og spændende case, jeg har spillet indtil nu.... Glæd dig!


Lyder godt. Blev nødt til at stoppe i går da jeg kom til disk 2 og har indtil nu synes at det er et fantastisk spil, så hvis disk 2 er endnu bedre, så har jeg noget at glæde mig til.
hanien
Niveau 6
 
Indlæg: 1531


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf xsoenx » 25. maj 2011 17:27

Don Drift skrev:Jeg har returneret spillet efter at have gennemført det (heldigvis), for hold da kæft en tam oplevelse. Jo vist, det er fantastisk i starten, men de gør intet for at holde fast i spilleren. Der er for langt imellem action sekvenserne, og forhøringerne er langtrukne og kedelige. Hele undersøgelsen der går forud for en sag, er langtrukken og kedelig, og det er stort set det samme man skal HVER gang.

Vil fraråde alle at købe det, hvis de sidder og forventer det bare er en lille smule GTA agtigt, for spillet er håbløst lineært, og det eneste formål der er ved at køre rundt i LA's gader, er at forsøge at køre nogen ned (det er endnu ikke lykkedes mig)

Anyway, fed oplevelse i starten, men det dør hurtigt ud. Vil give spillet 7 ud af 10.

Replay value burde være 0.

bare fordi der står Rockstar på æsken betyder det ikke det er GTA. Det faktisk ikke engang dem der laver det men Team Bondi
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Meistar » 25. maj 2011 17:31

Hvis folk forventer en smule GTA spil?
Hvem har gjort det til LA Noire? Jeg har i hvert fald ikke.

Du fjerner jo ideen ved at arbejde for LAPD og opretholde lov og orden hvis du kunne køre ned af et fortorv og rende alle folk ned.

Jeg kan forstå du er skuffet hvis du har forventet et GTA spil, men det er så også din egen skyld at have den forventning da spillet på ingen måde har givet udtryk for at skulle være det.
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf SaintRasmus » 25. maj 2011 18:21

Hvis man har set trailers,læst previews,læst reviews, så kan man ikke være i tvivl om at dette ikke er GTA i 1947. Så hvis man føler sig "snydt" så er det sku sin egen skyld at man ikke har sat sig mere ind i spillet før man har købt det.

Så ingen sympati herfra.
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 25. maj 2011 19:10

Kan sagtens se det ensformige i at finde clues af og til. Tre cases i træk med at finde mordvåben, en håndtaske og tændstikker - det bliver ensformigt, bevares. Men nap en pause og spil igen senere, så er jeg sgu hooked igen.

Når det så er sagt, så regner jeg dog med at videresælge spillet efter fuldførelse - hvis da ikke lige de disker op med uundværlig DLC...
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf SaintRasmus » 25. maj 2011 20:56

Så har jeg ramt 100 %

I de sidste 4-5 Cases tager historien sku fart. :)
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Ganashatru » 25. maj 2011 21:48

@ Don Drift:

Tiltaler Dassins, Gouldings, Hawks, Tourneurs m.fl. film dig? Det er netop denne atmosfære, de har forsøgt at kreere, hvorfor den gængse GTA-spiller nok vil blive skuffet over det kinematografiske tempo fremfor det banalt hurtige.
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf p1co9210 » 26. maj 2011 00:04

Don Drift skrev:Ved selvfølgelig godt at det ikke er meningen at man skal køre folk ned, men det fjerner noget af realismen (i mine øjne, og nej, jeg er ikke en stjerne psykopat der ønsker at gøre sådan noget - prøver bare at komme med en pointe).




Øhm.. Jeg har op til flere gange ramt uskyldige borgere på fortovet, under biljagter.
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf staalmanden » 26. maj 2011 07:32

Don Drift skrev:Jeg har returneret spillet efter at have gennemført det (heldigvis), for hold da kæft en tam oplevelse. Jo vist, det er fantastisk i starten, men de gør intet for at holde fast i spilleren. Der er for langt imellem action sekvenserne, og forhøringerne er langtrukne og kedelige. Hele undersøgelsen der går forud for en sag, er langtrukken og kedelig, og det er stort set det samme man skal HVER gang.

Vil fraråde alle at købe det, hvis de sidder og forventer det bare er en lille smule GTA agtigt, for spillet er håbløst lineært, og det eneste formål der er ved at køre rundt i LA's gader, er at forsøge at køre nogen ned (det er endnu ikke lykkedes mig)

Anyway, fed oplevelse i starten, men det dør hurtigt ud. Vil give spillet 7 ud af 10.

Replay value burde være 0.


HVorfor skal alt være GTA. GTA var godt men det var også et helt andet spil. Det er svært at være betjent i LA også køre folk ned.... og det er ikke håbløst liniært. Det er liniært on purpose (og så slemt er det jo heller ikke eftersom du jo kan køre rundt og løse street crimes osv). Men hvis du vil have action så spil CoD eller BF:BC eller GTA eller Red Dead eller et af de andre 4593737 action spil der findes. LA Noire er et politi/detektiv spil med alt hvad dertil hører og lad dog være med at bashe det af den grund!

Er sq ved at være lidt træt af, at spillet bliver negativt anmeldt fordi de ikke er nok GTA eller nok det eller det andet. Det vil svare til at jeg kun vil give FIFA 11 3/10 fordi der er alt for lidt håndbold med i spillet!

IMO er det et af de bedste og mest nyskabende spil meget længe og jeg læner mig op af Eurogamers og Gameplays (saglige) anmeldelser på 9/10 og 10/10.
"As far back as I can remember I always wanted to be a gangster"
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Noga » 26. maj 2011 09:01

Er sq ved at være lidt træt af, at spillet bliver negativt anmeldt fordi de ikke er nok GTA eller nok det eller det andet. Det vil svare til at jeg kun vil give FIFA 11 3/10 fordi der er alt for lidt håndbold med i spillet!

:lol:
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf C.C » 28. maj 2011 22:46

Vil lige høre folk om dette spil er værd at tilføje på ønskelisten eller hvordan ? :)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Electromizer » 29. maj 2011 01:40

CrazyMonkey-dk skrev:Vil lige høre folk om dette spil er værd at tilføje på ønskelisten eller hvordan ? :)


Det er sindsygt godt! Gør det! ;)
Billede
Electromizer
Niveau 3
 
Indlæg: 272


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf krig » 29. maj 2011 06:45

Rudivöller skrev:
Noga skrev:Er lige kommet igennem den første disc, hvilket tog mig lidt over 3 timer.. Kan det virkelig passe, at der ligger så meget mere gameplay på de to sidste discs?

Spiler også på disk 2 nu... synes der er lidt mere gods i sagerne nu. Har lige haft fingrene i "The Studio Secretary Murder". Det er absolut den mest intense, udspekuleret og spændende case, jeg har spillet indtil nu.... Glæd dig!



Jeg syntes også at disk 1 var noget hurtig overstået... men disk 2 er der noget mere gameplay på :D er selv lige nået til disk 3, og det er klart et af de bedste spil oplevelser jeg har spillet!

DLC ja tak [-o<
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron