Xboxlife forum

L.A. NOIRE "official thread"

Diskussion om third-person action spil her.

Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf arnel925 » 16. maj 2011 10:53

OpaqueCypress skrev:
så vil jeg lige spørge, er det et open world spil, forstået med om at allerede områder er åbne eller de åbnes længere henne i spillet ligesom GTA4..


Alle områder i spillet er åben, så det er ikke ligesom GTA4, som jeg kunne se.
Hvis man skal sige noget negativt om spillet, så føler jeg at det er lidt ensformigt i de par timer jeg har spillet det, man opklar mord/modforsøg, man indsamler oplysninger/ting først fra mordstedet og så senere bruger dem for at opklar sagerne, mens jeg synes at missionerne var meget forskellige i GTA, men der var man jo hellere ikke Cop, så det kunne være derfor.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Meistar » 16. maj 2011 10:55

Have spil før tid og snakke om det = Street credit og fame

8) :D
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 16. maj 2011 11:20

arnel925 skrev:Alle områder i spillet er åben, så det er ikke ligesom GTA4, som jeg kunne se.
Hvis man skal sige noget negativt om spillet, så føler jeg at det er lidt ensformigt i de par timer jeg har spillet det, man opklar mord/modforsøg, man indsamler oplysninger/ting først fra mordstedet og så senere bruger dem for at opklar sagerne, mens jeg synes at missionerne var meget forskellige i GTA, men der var man jo hellere ikke Cop, så det kunne være derfor.

Det er jo spillets omdrejningspunkt. Personligt regner jeg ikke med non-stop action, men derimod muligheden for at kunne "fordybe" sig i sagerne. Og for at du kan arbejde dig videre og opklare sagerne, så må du jo indsamle beviser hver eneste gang... Forventer man et GTA lignede spil - så tror jeg man skal holde sig væk fra LA Noire
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf nuller » 16. maj 2011 11:28

Major Oblivious skrev:Elgiganten har release d. 19 maj, og jeg forstår at den officielle er den 20, og de plejer jo at sende, således at man har spillet senest på release.


Husk at det er Helligdag på fredag. så det er nok derfor at elgiganten sælger den fra den 19

/nuller
nuller
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Ink129 » 17. maj 2011 12:12

Så er mit eksemplar blevet afsendt fra Elgiganten \:D/

Nu må jeg blot krydse fingre for, at posten gør sit for, at jeg modtager det i morgen...
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Morten Skou » 17. maj 2011 12:18

^^ samme her, så vidt jeg husker, så sender El-giganten fra Sverige eller Norge, så jeg tvivler på at det er her allerede i morgen - men det ville da være OK :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Bateman » 17. maj 2011 12:32

Det plejer at komme næste dag, så glæd jer! :)
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 344


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Major Oblivious » 18. maj 2011 07:51

Ifølge trackingen så ligger det i postkassen når jeg kommer hjem fra arbejde. Det bliver en god bededag!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Rudivöller » 18. maj 2011 09:24

Major Oblivious skrev:Ifølge trackingen så ligger det i postkassen når jeg kommer hjem fra arbejde. Det bliver en god bededag!

Det lyder ikke værst. Har også fået besked om, at mit spil er afsendt. Har dog bestilt fra UK, så der går lige nogle dage inden diskene spinder i min maskine :D
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Morten Skou » 18. maj 2011 11:09

Wohoo, nu kom spillet ind af postkassen her :-) Meget vildt at det fylder 3 diske.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Slimjay DK » 18. maj 2011 11:11

Morten Skou skrev:Wohoo, nu kom spillet ind af postkassen her :-) Meget vildt at det fylder 3 diske.


Ja, hvis man cutter "voice & musik" fra, så fylder det nok kun en halv disk :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Morten Skou » 18. maj 2011 12:42

Øj noget shit - jeg har lige smidt det i xboxen og havde spillet i 5 minutter, så crashede spillet og xboxen frøs ... håber sgu bare at det var et tilfælde og ikke har noget med spillet at gøre :(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Jetsonboy » 18. maj 2011 13:07

Har godt nok forudbestilt til PS3 nu, da jeg hørte at det skulle køre bedre og pænere på ps3(kald mig bare grafiksnob) haha :D
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf KevinKes » 18. maj 2011 13:15

Morten Skou skrev:Øj noget shit - jeg har lige smidt det i xboxen og havde spillet i 5 minutter, så crashede spillet og xboxen frøs ... håber sgu bare at det var et tilfælde og ikke har noget med spillet at gøre :(
Av, den er ikke god :(

Jeg er seriøst stadig i tvivl, om jeg skal købe til xbox eller ps3!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Jetsonboy » 18. maj 2011 13:17

KevinKes skrev:
Morten Skou skrev:Øj noget shit - jeg har lige smidt det i xboxen og havde spillet i 5 minutter, så crashede spillet og xboxen frøs ... håber sgu bare at det var et tilfælde og ikke har noget med spillet at gøre :(
Av, den er ikke god :(

Jeg er seriøst stadig i tvivl, om jeg skal købe til xbox eller ps3!

Jeg valgte det til PS3 idag efter jeg godt nok havde forudbestilt til Xbox360 men fik lavet det om idag.
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron