Xboxlife forum

L.A. NOIRE "official thread"

Diskussion om third-person action spil her.

Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Morten Skou » 19. maj 2011 16:12

Mon ikke Blockbuster har åben i morgen?

De skriver i alle tilfælde følgende på deres hjemmeside: "Vores butikker har åbent 365 dage om året med åbningstider typisk fra kl. 10.00 til 22.00. "
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf M60 » 19. maj 2011 16:37

Minder meget om Phoenix Wright spillene, med at finde clues og udspørge folk. Det er helt sikkert ikke for alle, men jeg synes sgu det er fedt. Umiddelbart virker det dog som overkill at bruge så mange ressourcer på at genskabe L.A. i forhold til hvad der er at lave udenfor sagerne.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf XboxGeek » 19. maj 2011 16:42

Er det muligt at sætte undertekster på? :)
XboxGeek
 


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Morten Skou » 19. maj 2011 16:47

Ja der er mulighed for at sætte undertekster på via "Options"-menuen (tryk start).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf XboxGeek » 19. maj 2011 17:23

Morten Skou skrev:Ja der er mulighed for at sætte undertekster på via "Options"-menuen (tryk start).

Godt nok. :D
XboxGeek
 


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Mogwai » 19. maj 2011 23:20

Er der andre som oplever frame rate drops?

Har spillet ca. en time og nogle gange går spillet nærmest helt i stå fordi frame raten falder massivt...
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Morten Skou » 19. maj 2011 23:26

Mogwai skrev:Er der andre som oplever frame rate drops?

Har spillet ca. en time og nogle gange går spillet nærmest helt i stå fordi frame raten falder massivt...


Meget.. længere henne i spillet løb jeg også ind i manglende grafik f.eks.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Mogwai » 19. maj 2011 23:48

Morten Skou skrev:
Mogwai skrev:Er der andre som oplever frame rate drops?

Har spillet ca. en time og nogle gange går spillet nærmest helt i stå fordi frame raten falder massivt...


Meget.. længere henne i spillet løb jeg også ind i manglende grafik f.eks.

Okay, så kan jeg nok ikke skyde skylden på min konsol. Jeg har dog installeret spillet på harddisken, så tænker at jeg prøver at spille det fra disken i morgen. Kunne måske være det ændrer spillets performance.

Det var totalt antiklimaks at intro scenen hakkede voldsomt. Ikke det bedste førstehåndsindtryk :/
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Habengut » 20. maj 2011 00:52

Har nu gennemført første disk.. Er rigtig godt underholdt og fint tilfreds - dog ville det være super-herre nice, hvis der var lidt mere frihed som i RDR og GTA4.. Men det er nu case-solving, der er essentielt, og hvor er det bare fedt! Btw.. Ansigtsmimik og stemme er virkelig godt lavet! Virkelig en feature der overraskede mig! Wauw!..
Habengut
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Morten Skou » 20. maj 2011 01:19

Så fik jeg gennemført hele spillets hovedhistorie :D

20 timer og 33 minutter.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf M60 » 20. maj 2011 02:08

Mogwai skrev:Det var totalt antiklimaks at intro scenen hakkede voldsomt. Ikke det bedste førstehåndsindtryk :/

Ja, det hiver én lidt ud af stemningen og burde slet ikke kunne ske i en scriptet cutscene. Jeg har prøvet at starte spillet et par gange for at se om det bare var et tilfælde, men hver eneste gange hakkede det på præcis de samme steder. Pinligt.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Stoffer » 20. maj 2011 08:33

Er der andre end mig der bestilte Nordic edition på Coolshop, for så at åbne pakken og finde ud af at de har sendt UK version, uden den ekstra DLC? :/

Burde bare have beholdt min preorder hos GAME, der ville jeg da få DLC med :/
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Major Oblivious » 20. maj 2011 08:42

Mogwai skrev:
Morten Skou skrev:
Mogwai skrev:Er der andre som oplever frame rate drops?

Har spillet ca. en time og nogle gange går spillet nærmest helt i stå fordi frame raten falder massivt...


Meget.. længere henne i spillet løb jeg også ind i manglende grafik f.eks.

Okay, så kan jeg nok ikke skyde skylden på min konsol. Jeg har dog installeret spillet på harddisken, så tænker at jeg prøver at spille det fra disken i morgen. Kunne måske være det ændrer spillets performance.

Det var totalt antiklimaks at intro scenen hakkede voldsomt. Ikke det bedste førstehåndsindtryk :/

Også her.. Framedrops, manglede grafik til tider, så vi kan håbe på en stabiliserings patch, men spillet virker dog heldigvis efter hensigten
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Mogwai » 20. maj 2011 10:53

Uden at kunne sige det med sikkerhed, så virker det faktisk til at spillet kører bedre fra disken end installeret. Skal dog lige teste det lidt mere. Oplevede ingen massive drops i introen som jeg gjorde til at starte med. Spillet kører fint nok, men loadtiderne er selvfølgelig lidt længere.

Når man sidder med en gammel Elite, så er installerede spil dog klart at foretrække...
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: L.A. NOIRE "official thread"

Indlægaf Zerofl » 20. maj 2011 10:58

Jeg oplever ingen framedrops på min gamle Xbox! Fedt spil!

Edit: Kører fra disk
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron