Xboxlife forum

Hjælp til actionspil , hvor man bruger LS til at sigte.

Diskussion om third-person action spil her.

Hjælp til actionspil , hvor man bruger LS til at sigte.

Indlægaf shuni00 » 4. feb 2010 23:26

Kan man ændre sigtekornet således, så man kun bruger den ene stick til at gå frem og tilbage og sigte med. Synes det er besværligt , at man bruger left stick til at sigte, og right stik til at bevæge frem og tilbage. Inden jeg har stillet sigtekornet rigtig og skal til at skyde, dør jeg... :)

Er der nogen spil , hvor man kun bruger den ene stick til det hele. ?
shuni00
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf Competa » 4. feb 2010 23:38

Hvordan vil du dreje og vende?
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf shuni00 » 4. feb 2010 23:41

det var det, jeg tænkte på, om man ikke kunne bruge RS til det...fordi det er besværlig med at bruge både LS og RS samtidig, når man spiller skydespil...

Det ku være, der var mulighed for at ændre i controller indstillinger i nogen spil. Jeg ved, da jeg spillet Counter Strike på PC, så kunne jeg nøjes med at bruge pilene til at dreje og vende, og gå frem og tilbage. Det der Move/Strafe var meget bedre på PC.
shuni00
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf SealFox » 5. feb 2010 11:29

Du er da motorisk forstyrret, :D
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Kossefar » 5. feb 2010 11:33

shuni00 skrev:det var det, jeg tænkte på, om man ikke kunne bruge RS til det...fordi det er besværlig med at bruge både LS og RS samtidig, når man spiller skydespil...

Det ku være, der var mulighed for at ændre i controller indstillinger i nogen spil. Jeg ved, da jeg spillet Counter Strike på PC, så kunne jeg nøjes med at bruge pilene til at dreje og vende, og gå frem og tilbage. Det der Move/Strafe var meget bedre på PC.


Der er hvad man kalder keyboard turner, hvilket der sjældent kommer noget godt ud af.

Hvis jeg skal give et råd, vil jeg råde dig til at øve øve og øve med at sigte med RS og bevæge dig med LS. :)

Men det er kun mit råd. :) Du bestemmer selv hvorvidt du vil give det en chance eller ej. :)
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Indlægaf Zerofl » 12. feb 2010 17:27

Hahaha - beklager men du skal bare vende dig til det, det andet kommer der intet ud af - det er overhovedet ikke svært når du har spillet 10 minutter.

EDIT: Men du mener vel left stick til at bevæge sig, og right stick til aim?
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Indlægaf Tbigum » 12. feb 2010 17:32

Det kan jo ikke lade sig gøre, når du så går frem, så vil sigtekornet også gå op, så vil du jo gå og kigge op luften hele tiden, og når du går baglæns vil du kigge ned i jorden? :D
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf C.C » 12. feb 2010 20:37

Væn dig til at spille sådan, det er altså ikke svært :)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster