Xboxlife forum

Ghost Recon Future Soldier

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 20. apr 2012 23:11

Reinhold skrev:Den styring er så tung - måtte smide COD MW i maskineriet bagefter for at tage den værste smerte. Frisk på at give den en chance til, men er indtil videre skuffet :/


Ja, det er ikke soldater på hjul, som vi kender det fra FPS's :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf heinstach » 20. apr 2012 23:13

Reinhold skrev:Den styring er så tung - måtte smide COD MW i maskineriet bagefter for at tage den værste smerte. Frisk på at give den en chance til, men er indtil videre skuffet :/


Er styringen ikke meget lig GRAW 1 og 2? For så er den i mine øjne nærmest perfekt :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf JohnH » 21. apr 2012 12:25

*The Ubisoft service is not avaible at this time* ..... det er nok det jeg har set mest i den demo =D> :^o
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf BOOM » 21. apr 2012 12:33

heinstach skrev:
Reinhold skrev:Den styring er så tung - måtte smide COD MW i maskineriet bagefter for at tage den værste smerte. Frisk på at give den en chance til, men er indtil videre skuffet :/


Er styringen ikke meget lig GRAW 1 og 2? For så er den i mine øjne nærmest perfekt :-)


Syntes måske styringen minder lidt og en blanding mellem GoW og GRAW 2. Hvilke virker til at fungere meget fint, når man lige får spillet lidt :)
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 21. apr 2012 16:57

JohnH skrev:*The Ubisoft service is not avaible at this time* ..... det er nok det jeg har set mest i den demo =D> :^o


Det har jeg ikke set endnu :D husk det er en BETA, hvor de sikkert tester belastning på servere osv. så at servicen ikke er tilgængelig er vel meget normalt under test :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Lowlandet » 22. apr 2012 13:03

Jeg har en extra koden til betaen, hvis nogen stadig ikke har fået adgang.

Skriv en PB, så sender jeg den ;-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Blauwy » 22. apr 2012 18:17

Super underholdende spil når man er på hold med mennesker der ved, hvad spillet går ud på, og spiller sammen/går efter objektivet. Utroligt så hurtigt en pis kommer i kog når man er på den modsatte side af nævnte hold. Når man bliver skudt i ryggen gang på gang pålv gang, taber med 3 point mod 340, og når de andre bruger - aner ikke hvad det er der gør de har wallhack type dims - og bruger det effektivt.

Småting jeg håber bliver rettet inden release; jeg kan ikke se noget somhelst til siderne når man spurter. Alt bliver sløret og ujævnt så at få fokus på fjender er svært. Kan være en tilvænnings sag.

Gutten man styrer fylder AALT for meget på skærmen, enten i cover eller når man står tæt på af noget. Man kan ikke se en skid for sig og skal dreje kameraet utroligt meget for at se sig omkring.
Men jeg forholder mig positiv. Glæder mig til release.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Anders ML » 23. apr 2012 13:51

Hej. Er der nogen der har en kode til overs? Jeg kunne bruge en! :) Send den gerne i en PB.

Tak på forhand.
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 23. apr 2012 13:58

Du kunne jo prøve Lowlandet aka HITMAN Denmark, som har postet igår at han har en nøgle i overskud .....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. apr 2012 16:14

Nogen der har en kode til overs? Evt fra et Splinter Cell? kan gi en 48 timer gold i bytte hvis det frister ^^
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Anders ML » 23. apr 2012 18:51

Slimjay DK skrev:Du kunne jo prøve Lowlandet aka HITMAN Denmark, som har postet igår at han har en nøgle i overskud .....

Har jeg skam prøvet ".....". :)
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 23. apr 2012 18:54

iiMSchulerDK skrev:Nogen der har en kode til overs? Evt fra et Splinter Cell? kan gi en 48 timer gold i bytte hvis det frister ^^


Splinter Cell kommer ikke med kode, men downloades via splinter cell skiven, og det kræver at skiven sidder i når man skal spille beta'en ....

48 timers koden kan du give gratis væk her : viewtopic.php?f=1&t=32788&start=1020 :D
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf SealFox » 23. apr 2012 19:45

Hvornår er det spillet udkommer ? :D
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Lowlandet » 23. apr 2012 19:58

SealFox skrev:Hvornår er det spillet udkommer ? :D


http://bit.ly/yQYeB8
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf allanb » 23. apr 2012 20:58

Lowlandet skrev:
http://bit.ly/yQYeB8


Ahh den 22 som de 2 første hits siger ;-)

Eller var det nu den 24 som hit nr. 4 siger eller var den den 25 som et andet hit siger?????

Hvad vil du med det lamme LMGFY, når du så ikke engang giver et konkret svar i din søgning = MEGA FAIL !


Den rigtige dato er den 24 Maj, det var alt du behøvede at skrive...
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron