Xboxlife forum

Ghost Recon Future Soldier

Diskussion om third-person action spil her.

Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Them » 23. maj 2012 17:36

For satan jeg glæder mig til i morgen, det bliver så fedt. Især med alle de gode reviews, så ja lad os se hvormange der spiller det om seks måneder
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf SealFox » 23. maj 2012 21:11

Them skrev:For satan jeg glæder mig til i morgen, det bliver så fedt. Især med alle de gode reviews, så ja lad os se hvormange der spiller det om seks måneder


Du ved godt det først er d25 det kommer?
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Loulourgas » 23. maj 2012 21:24

SealFox skrev:
Them skrev:For satan jeg glæder mig til i morgen, det bliver så fedt. Især med alle de gode reviews, så ja lad os se hvormange der spiller det om seks måneder


Du ved godt det først er d25 det kommer?

udkommer imorgen D.24
Loulourgas
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Them » 23. maj 2012 21:26

Haha nope det er i morgen den 24,5,12. Har også fået et opkald fra gamestop om at det ligger klart
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2012 07:35

d. 25 er i UK, nordic er d. 24 og US var d. 22 ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf SealFox » 24. maj 2012 12:50

Så der noget der er blivet fucket helt op for hvis man kigger på coolshoppen osv står der Forventet release 25-05-2012
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Slimjay DK » 24. maj 2012 12:53

Det er fordi at Coolshop hiver dem hjem fra UK, de har jo også en UK shop, https://www.coolshop.co.uk/ , og så kan du som dansker få en UK version en dag senere for 60 kr mere end UK prisen og til samme pris som Nordic :lol:

Du kan iøvrigt købe signature edition hos el-mutanten til 419 og de har det på lager nu :) samme pris som coolshop
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf SealFox » 24. maj 2012 13:46

Slimjay DK skrev:Det er fordi at Coolshop hiver dem hjem fra UK, de har jo også en UK shop, https://www.coolshop.co.uk/ , og så kan du som dansker få en UK version en dag senere for 60 kr mere end UK prisen og til samme pris som Nordic :lol:

Du kan iøvrigt købe signature edition hos el-mutanten til 419 og de har det på lager nu :) samme pris som coolshop


Er for sent, kæresten har bestilt det til min fødselsdag og det er på vej.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Them » 24. maj 2012 18:26

For satan et spil:-D
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf SealFox » 24. maj 2012 18:27

Har også fået det, :D ad mig hvis der er nogle som vil spille coop
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf DukeofAwesome » 25. maj 2012 06:10

Er også frisk på coop og guerilla og alt det der :)
Batman's a scientist - Its Not Batman!
DukeofAwesome
Niveau 3
 
Indlæg: 219


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Macheta » 25. maj 2012 06:48

Kæft et fedt spil. Campaign er snart overstået, og det er en rigtig god en af slagsen med til tider ret dybsindige og autentiske missioner - en rigtig fornøjelig oplevelse i Co-Op. Multiplayer er også rigtig godt. Har fået prøvet mange af de nye baner og de er bare endnu bedre end dem man kunne spille i betaen. Det er godt med en lidt forlænget weekend, for nu skal der sgu rå games.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf sir.auron88 » 25. maj 2012 11:22

Som mange andre, er jeg lidt skuffet over, at man har valgt at fjerne det strategiske element med at kunne bestemme hvor ens soldater skal gå hen osv.. Jeg synes generelt at der har været alt for få spil af den slags til 360'eren, og Future Soldier kunne have været spillet der gjorde op med dette. Dog skal det være sagt, at der er få, taktiske elementer, omend de er i lidt af en light-udgave.

Ligeledes er jeg også en smule overrasket over, at spilet tilsyneladende nærmest har stjålet med arme og ben fra de nyere titler som CoD, GOW og BF3 i forhold til singleplayerdelen af spillet. Jeg har endnu ikke spillet det helt færdigt, så det kan være det bliver bedre, men indtil videre er det derhen, spillet går imod.

Når alt dette er sagt, så gør spillet, hvad det gør, utrolig godt. Man kan ikke komme udenom, at det er et virkeligt solidt 3-persons skydespil, der bare spiller. Styringen er god, grafikken er fin og gameplayet er sjovt. Selv spiller jeg ikke så meget multiplayer mere, mest pga. af tidsmangel, så leveværdien bliver nok forholdsvis kort for mit vedkommende.

Kort sagt: Et spil med stort potentiale til at skille sig ud, men som det havner lidt i mængden af 'alle de andre'. Dog er det stadigvæk et rigtig godt spil.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf Macheta » 25. maj 2012 17:34

Der er sket noget rigtig mærkeligt, ved ikke om det er hændt jer andre.

Igår var jeg kommet i lv 11 online. Idag fik jeg så gennemført Campaign på Elite sammen med en i Coop. Da jeg så skal game lidt MP igen er min Rifleman nulstillet således jeg skal starte helt forfra! Det måtte da være en fejl, men nej den er god nok. Jeg er starter som fucking level 1 igen. Jesus motherfucking Christ, hvad fuck i helvede sker der? Mine stats står dog stadig. En sjov ting er dog at jeg har en ACR med det komplette udstyr som jeg også har valgt i SP, selv camoen er kommet med. Andre der er udsat for det samme?

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvad fanden der forgår. Jeg går fucking bananas hvis det sker igen ...
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Ghost Recon Future Soldier

Indlægaf SaintRasmus » 25. maj 2012 17:51

Hvad for man med, hvis man køber Signature Edition ?
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster