Xboxlife forum

Darksiders hjælp please.

Diskussion om third-person action spil her.

Darksiders hjælp please.

Indlægaf Dr_Gonzo » 9. jan 2010 23:13

Jeg sidder og spiller Darksiders, og er nået til Ashlands. Men jeg kan ikke finde ud af at komme videre. Jeg sidder fast der hvor der er to boreplatforme tæt på hinanden. Jeg har fået slukket det sydlige bor, men kan ikke slukke det nordlige (sikkert fordi jeg endnu ikke har fået den skill, der gør at jeg kan komme over på platformen). Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kommer videre?
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf BlackWolfieDK » 10. jan 2010 00:00

hmm kan du ikke tage et screen shot eller noget? vi er rimelig godt på vej, men det er svært at se for sig hvor du mener når spillet er så stort som det er hehe
BlackWolfieDK
Niveau 4
 
Indlæg: 301


Indlægaf Dr_Gonzo » 10. jan 2010 14:54

har fundet ud af det... jeg skulle hoppe ned i det hul der kom under det bor jeg kunne stoppe.
Billede
Dr_Gonzo
Niveau 7
 
Indlæg: 4047


Indlægaf Slydk » 13. jan 2010 17:11

Så kunne jeg godt bruge lidt... Jeg er kommet til Black Tower og er igang med at "låse" de 3 beams op... Jeg har klaret de 2 af dem, men den sidste, fatter jeg ikke.. Der er de der platforme jeg skal hoppe rundt på og oppe i toppen er der en dør jeg skal ind af, men ved ik hvordan jeg kommer derop??
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf munckster » 16. jan 2010 00:10

Jeg mangler lidt hjælp her. Har lige nakket Stygian og har hjertet og det hele, men mit quest er stadigt "Destroy the Stygian" og der, hvor de vil have jeg skal løbe hen (den gule prik der) ender bare i en tunnel, hvor der ligger en masse sten jeg ikke kan komme forbi. Nogen der aner hvad jeg skal gøre?
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf TerrificFalcon » 16. jan 2010 00:12

Tag hen og snak med Samael.

Jeg mener at det bare var det jeg gjorde, selv om at jeg også lagde mærke til at quest markeren var noget så grundigt fucked.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf munckster » 17. jan 2010 02:08

TerrificFalcon skrev:Tag hen og snak med Samael.

Jeg mener at det bare var det jeg gjorde, selv om at jeg også lagde mærke til at quest markeren var noget så grundigt fucked.


Tak for hjælpen. Det var det der sku til :P Jeg er netop kommet igennem spillet på normal nu. Godt og vel 18 timer tog det.. hmm.. Super fedt spil og super fed slutning. Tror lige jeg vil finde de sidste stykker armor osv. inden spillet bliver byttet væk. Ikke et spil jeg kommer til at gennemføre igen alligevel, men kanon førstegangs oplevelse.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071



Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron