Xboxlife forum

Darksiders review

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Mike.B » 4. jan 2010 17:14

Darksiders først og så Dante´s Inferno, jeg venter med Bayonetta til det er faldet i pris, osse fordi jeg SKAL have Mass Effect 2 her sidst på måneden eller hvornår det nu kommer ud. nu skal det bare blive fredag, har sørget for at have tidlig fri fra arbejde så jeg kan køre direkte ned og hente det, hehe.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf munckster » 4. jan 2010 19:13

Well.. RPG er ikke lige mig, så skal ikke have ME2. Bliver nok Dante's jeg bestiller :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf kofoed » 5. jan 2010 18:55

Her er et af de reviews jeg tror lidt mere på: http://xbox360.ign.com/dor/objects/8182 ... ml?show=hi

Han giver det 7.8, som er nok også mere i stil med det jeg troede på det skulle have, da selvom spillet er sjovt og alle ting, så er det ikke en af de helt store.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Blodbad » 5. jan 2010 20:51

ja, lad os nu se. Jeg synes generelt også der bliver strøet lige lovligt mange 9+ review scores ud for tiden (ikke kun darksiders).
Dem jeg som regel er enige med er Gamespot (de ligge normalt også lidt under middel). Jeg tror de er flere om at blive enige om en karakter hvor på andre sites bl.a. IGN er det op til éen anmelders helt subjektive mening. IGN scores synes jeg generelt er lidt i øst og vest. TeamXbox er generelt alt for positive for alt der ikke kommer fra Japan.
Det eneste site jeg synes man reelt kan bruge scoren til noget er metacritic fordi den er et gennemsnit af mange anmlderes mening.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf tue69 » 5. jan 2010 21:22

Blodbad skrev:ja, lad os nu se. Jeg synes generelt også der bliver strøet lige lovligt mange 9+ review scores ud for tiden (ikke kun darksiders).
Dem jeg som regel er enige med er Gamespot (de ligge normalt også lidt under middel). Jeg tror de er flere om at blive enige om en karakter hvor på andre sites bl.a. IGN er det op til éen anmelders helt subjektive mening. IGN scores synes jeg generelt er lidt i øst og vest. TeamXbox er generelt alt for positive for alt der ikke kommer fra Japan.
Det eneste site jeg synes man reelt kan bruge scoren til noget er metacritic fordi den er et gennemsnit af mange anmlderes mening.


Alternativt er der bare alt for mange sider som man kan pryde sit spilcover med. Det er jo egentligt ikke noget problem at finde en side der giver et spil en topkarakter for derefter at bruge det i sin markedsføring - netop fordi der er så mange sider :)

Derfor er jeg meget enig med dig i, at der er mere pålidelige sider end andre.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf kofoed » 5. jan 2010 21:34

Blodbad skrev:ja, lad os nu se. Jeg synes generelt også der bliver strøet lige lovligt mange 9+ review scores ud for tiden (ikke kun darksiders).
Dem jeg som regel er enige med er Gamespot (de ligge normalt også lidt under middel). Jeg tror de er flere om at blive enige om en karakter hvor på andre sites bl.a. IGN er det op til éen anmelders helt subjektive mening. IGN scores synes jeg generelt er lidt i øst og vest. TeamXbox er generelt alt for positive for alt der ikke kommer fra Japan.
Det eneste site jeg synes man reelt kan bruge scoren til noget er metacritic fordi den er et gennemsnit af mange anmlderes mening.


Der er ikke ret mange reviews man kan bruge til alt for meget hvis det skal være helt rigtig, synes der er mange sider som bliver optaget og spillet er så fedt lige nu og her, også giver det ~9, selvom det er glemt en uge efter du har spillet det.

Normalvis, bruger jeg stort set kun review fra IGN US, GiantBomb og Gamespot, men synes de er bedre til ikke lave sig komme med på al hype end f.eks. gamereactor, gametrailers og hvad de nu ellers hedder, men ja et review er jo bare en som spiller et spil, også siger hvad han synes om det.

Men mener nu nogen er bedre til det end andre, derfor giver jeg heller ikke alt for meget for metacritic.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf M60 » 5. jan 2010 22:34

Det virker også i høj grad som om folk bare kigger på scores, uden at læse om spillet og selv danne sig et indtryk.
Klagepunkterne i nogle af anmeldelserne synes lægger generalt på at spillet genbruger nogle koncepter og blander dem sammen med andre.
Dette sjovt nok noget af det som nogle af de andre anmeldere roser spillet for. I det her spils tilfælde kunne det tyde på at det handler meget mere om smag, end kvaliteten af spillet.

Personligt elsker jeg Zelda-spilformularen. Jeg ser ligeså meget frem til spillet som jeg gjorde for nogle uger siden, selvom metascoren er faldet.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf Nasty Beaver » 10. jan 2010 14:22

Hvad synes folk så om Darksiders? Overvejer selv at købe det. :)
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf munckster » 10. jan 2010 14:35

Nasty Beaver skrev:Hvad synes folk så om Darksiders? Overvejer selv at købe det. :)


Jeg synes det er mega fedt. Spillet lider dog af voldsomt meget screentearing :(
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf kofoed » 10. jan 2010 14:39

munckster skrev:
Nasty Beaver skrev:Hvad synes folk så om Darksiders? Overvejer selv at købe det. :)


Jeg synes det er mega fedt. Spillet lider dog af voldsomt meget screentearing :(


Synes ikke det er så galt igen, men ja det er der, de er dog igang med en http://www.vg247.com/2010/01/07/darksid ... es-on-360/

Men selv har jeg spillet det i 1½-2 timer so far, og synes sgu okay om det, skal lidt bedre igang før jeg kan sige helt hvor godt det er, men det er helt sikkert fedt so far.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf munckster » 10. jan 2010 14:46

kofoed skrev:
munckster skrev:
Nasty Beaver skrev:Hvad synes folk så om Darksiders? Overvejer selv at købe det. :)


Jeg synes det er mega fedt. Spillet lider dog af voldsomt meget screentearing :(


Synes ikke det er så galt igen, men ja det er der, de er dog igang med en http://www.vg247.com/2010/01/07/darksid ... es-on-360/

Men selv har jeg spillet det i 1½-2 timer so far, og synes sgu okay om det, skal lidt bedre igang før jeg kan sige helt hvor godt det er, men det er helt sikkert fedt so far.


Dejligt at høre. Glæder mig til den patch :)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Ink129 » 10. jan 2010 15:16

Jeg synes, at det er rigtig fedt faktisk. Bedre end jeg havde forventet. Og ja, der forekommer pænt meget screen tearing, men dette skulle jo efter sigende blive rettet med en patch. Ellers kan kameraet godt være lidt problematisk, imo.

Ellers for fede puzzles og action. Kan man lide en Zelda/Soul Reaver/God of War- hybrid, så slår spillet ikke fejl, hehe :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf kofoed » 10. jan 2010 20:51

Nu jeg er så kommet forbi Tiamat, og virker også som det er nogen fede boss-fights, giver også lidt mere til gameplayet at man har fået crossblades.

Hvis man kan lide action, med lidt fede puzzles til, så er det et spil for dig!
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf TerrificFalcon » 10. jan 2010 21:52

Nå, så klarede jeg sgu spillet - det tog vidst godt og vel lige omkring 18 timer i alt.

Og hold da helt op, hvor har spillet den mest awesome fucking slutning længe. Den er virkeligt helt utroligt godt lavet. Og der ligges op til en toer, så det er win-win.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Jibla » 11. jan 2010 23:50

Yeah, det er et superfedt spil. Køb det. :)

Er lige kommet til The Greaver. Synes bare at det er lidt for nemt, selv om jeg nogen gange dør et par gange i streg på det sværeste. :D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron