Xboxlife forum

Kane and Lynch 2 : Dog Days (Officiel tråd)

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf lassefar » 26. jun 2010 18:40

Demo af spillet er klar den 1 juli. Exclusive on xbox360 :)
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Indlægaf Aberrant Simon » 26. jun 2010 18:46

lassefar skrev:Demo af spillet er klar den 1 juli. Exclusive on xbox360 :)


Som jeg har forstået er der kun IALT 2000 demo koder, og US får ingen.
Så man skal til at skynde sig ind og se om man får en, jeg har i hvert fald signed up for en - Hjemmeside her: http://kaneandlynch.com/#/community/exclusivedemo
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Sp4 » 27. jun 2010 12:39

Hvis man signer op på den officielle hjemmeside er man ikke sikker på at få en af deres koder. Der er lavet eksklusiv-aftaler i de forskellige lande og i Danmark er det en ret stor side, der har fået tjansen. Gæt selv hvilken. Prøv lykken dér!
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Henrik_s » 1. jul 2010 18:59

Andre end mig der sidder med en underlig følelse efter at have gamet beta'en? :S

Er både skuffet og overrasket :)
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Indlægaf Agrolyte » 1. jul 2010 19:05

Jeg er ved at hente den nu!

Hvad gør dig skuffet og overrasket?
Agrolyte
Niveau 5
 
Indlæg: 1152


Indlægaf Aberrant Simon » 1. jul 2010 19:35

Mega åndssvagt har ingen Beta kode fået i nu, og har satme glædet mig til den beta :-/, måske får jeg en senere, håber virkelig! Elsker Kane & Lynch!
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Indlægaf Henrik_s » 1. jul 2010 19:39

Agrolyte skrev:Jeg er ved at hente den nu!

Hvad gør dig skuffet og overrasket?


Skuffende: folk bevæger sig underligt (meget hurtigt, ligesom om at de skøjter hen over jorden).
Nogle basale effekter failer max, prøv f.eks. at skyde den højre forlygte på en bil, så ryger den venstre automatisk også.

Overrasket: synes grafikkenog stemningen er ramt ret godt.
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Indlægaf seven » 1. jul 2010 22:12

Tror desværre dette spil bliver IO's død. Hvis ikke de har et nyt Hitman lige om hjørnet kommer de til at lukke er jeg ked af.

De har lige fyret folk og efter at have spillet den endelige demo er jeg mildest talt overrasket.

Jeg har set spillet tidligere og håbede på at drengene fik det rettet op men det er nærmest gået den modsatte vej.

Kontrollerne svømmer rundt og de "nyskabende" overlagte grafik filtre er ikke nok til at skjule et meget simpelt, kantet og ufærdigt spil. Ens egen figur og fjender hopper rundt i landskabet og har slet ingen masse. Det er nærmest umuligt at finde ud af hvor man bliver skudt fra og spillet er mildt sagt kaotisk... bare ikke på den fede måde som fx Battlefield BC.

Multiplayer er slet ikke sjovt. Man skyder og skyder men modspillerne løber bare umærkede rundt som en fjollet techdemo fra 90'erne.

Det virker som om historien kunne være ok men enginen kan slet ikke følge med ambitionerne.

Man må håbe for IO at der ikke er mange der spiller demoen inden de ser på spillet.

Jeg er ked af det på IO og Danmarks vegne. Det var da fedt at vi havde vores eget spilhus.

Trist.
Happy Go Lucky
seven
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf Gamemakerman » 1. jul 2010 23:34

Et meget underligt spil, at dømme ud fra demoen. Der er mange super fede øjeblikke hvor man føler sig ret badass, men desværre så er der så mange elementer som simpelthen ødelægger dette spil. Styringen er så utrolig løs og alting virker bare ikke helt så godt som man gerne vil have det skal.

Jeg følte at jeg hele tiden døde fordi at fjenderne har et underligt bevægelsesmønster der bare gør spillet irriterende. Jeg oplevede at stå oppe på et tag hvor jeg kunne skyde ned på mine fjender fra, men til forskel på de fem andre gennemspilninger af denne sekvens, jamen så står der selvfølgeligt en fjende lige bag mig og jeg kunne så let være blevet dræbt endnu en frustrerende gang.

Spillet er et teknisk dårligt spil og desværre ret grimt at se på, til trods for de ellers gode ideer med filterne og blindfire systemet. IO har desværre valgt at gå i denne retning og K&L serien er desværre intet andet end en fuser.

Smider lidt video af demoen op.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Gamemakerman » 2. jul 2010 01:36

Video kan nu findes på min blog:
http://blogs.xboxlife.dk/gamemakerman
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf DanniSemperfi » 2. jul 2010 04:18

Har set lidt af gamemakerman50 klip, og umiddelbart ser det fedt ud.

Det er brutalt som det skal være :)
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Indlægaf Henrik_s » 2. jul 2010 07:33

seven skrev:Tror desværre dette spil bliver IO's død. Hvis ikke de har et nyt Hitman lige om hjørnet kommer de til at lukke er jeg ked af.

De har lige fyret folk og efter at have spillet den endelige demo er jeg mildest talt overrasket.

Jeg har set spillet tidligere og håbede på at drengene fik det rettet op men det er nærmest gået den modsatte vej.

Kontrollerne svømmer rundt og de "nyskabende" overlagte grafik filtre er ikke nok til at skjule et meget simpelt, kantet og ufærdigt spil. Ens egen figur og fjender hopper rundt i landskabet og har slet ingen masse. Det er nærmest umuligt at finde ud af hvor man bliver skudt fra og spillet er mildt sagt kaotisk... bare ikke på den fede måde som fx Battlefield BC.

Multiplayer er slet ikke sjovt. Man skyder og skyder men modspillerne løber bare umærkede rundt som en fjollet techdemo fra 90'erne.

Det virker som om historien kunne være ok men enginen kan slet ikke følge med ambitionerne.

Man må håbe for IO at der ikke er mange der spiller demoen inden de ser på spillet.

Jeg er ked af det på IO og Danmarks vegne. Det var da fedt at vi havde vores eget spilhus.

Trist.


Er desværre 100% enig, jeg ville ønske at IO fik den success som jeg virkelig synes de har fortjent! for de spil oplevelser de har givet mig gennem årene.
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Indlægaf Major Oblivious » 2. jul 2010 08:02

Jeg sad også i de første 10 min af SP og MP og tænkte fantastisk, de har virkelig forbedret spillet og aimet i forhold til 1´eren. Fragile Alliance var temmelig fedt, da ingen rigtigt vidste hvem ville snyde de andre, og hugge lootet for sig selv. Efter de 10 min opdager man at man brugere MANGE kugler på at nedlægge en enkelt NPC fordi at de simpelthen ikke ramte noget.
I Cops N´ Robbers er det så fuldstændig samme princip men nu var det spillere mod spillere. Ligeledes kugerne fløj forbi, og folk kunne generelt holde til urimelig meget, hvis man havde lagt en fjende ned, så passede det lige præcis med at man skulle lade, og fjenden var kommet op i mellem tiden, og hele cirkus´et kunne starte forfra..
Jeg tilslutter mig pessimisterne, og tror også at folk meget hurtigt vil opdage at de gode ideer slet ikke gennemføres acceptabelt.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf kofoed » 3. jul 2010 22:03

Som okay stor fan af 1'eren så jeg sgu frem til at prøve denne demo, men det var sgu lidt af et letdown, jeg synes meget let det blev kedeligt, gad ikke rigtig mere bare efter 15-20 min.

Ellers et spil jeg havde set meget frem til, men nu er jeg lidt ligeglad med det , dog køber jeg spillet med stor sikkerhed alligevel, men venter til man kan få det til de ca 150 or so.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf ALIE » 27. jul 2010 21:41

ok jeg hadede det første,
men WOW, demoen af toern er helt vild.
grafik stillen, skud kampene, det skal jeg ha når jeg har fået 1000 i MAFIA 2
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron