Xboxlife forum

Ninja Gaiden?

Diskussion om third-person action spil her.

Ninja Gaiden?

Indlægaf Zikor4 » 8. apr 2004 15:44

Hvad er det der Ninja Gaiden halløj, kan ikk' forstå hvorfor folk er så vilde efter det. Af hvad jeg har set, så er det utrolig flot grafik, men så kan jeg heller ikke se mere, end sådan noget Ninja halløj hvor du skal slagte monstre, og jeg syntes ikke der findes noget grimmere.

Hvorfor ikke lave et Ninja spil, hvor man virklig ER Ninja, istedet for det fis der med at man skærer hovederne af en mand der kommer kravlende hen af gulvet.

Det ville da være meget federe hvis de lavede det, som man har hørt om i det gammle Japan. Eller hvis nogle har set The Last Samurai. Lave noget i den stil.

Kan bare ikke forstå hvorfor folk er så vilde efter det, please, tell me...
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf L1 Solid » 8. apr 2004 19:12

En samurai er ikke en ninja.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Tommy » 8. apr 2004 20:43

The Guardians skrev:En samurai er ikke en ninja.

Nej det er ikke..

Jeg glæder mig mest pga. grafikken og jeg kan godt lide beat'em up spil (hvis man da kan kalde ninja gaiden for det :D
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 8. apr 2004 20:59

Man kan ikke kalde det for et beat-em-up spil.

Jeg ville nu mere sætte i genren

Action

eller

Action/adventure
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Buktu » 9. apr 2004 10:51

Hack'nslash... Pure hack'n slash....
Men et godt hack'n slash :) Og et måske lidt dybere hack'n slash, end fx LOTR spillene er... Og der er utroligt mange muligheder, i form af utallige våben, og utallige komboer. Du kan hele tiden blive bedre, og der vil virkelig være forskel p åhvordan du spiller det efter 1 måned, i forhold til da du startede. Det er noget af det der gør det så godt... Eller nu har jeg ikke selv prøvet det, men det er det jeg har læst mig til... :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 9. apr 2004 11:54

Der er ikke nogen genre der hedder hack'n slash.

Ninja Gaiden er et action spil med massere af hack'n slash involveret i spillet.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Tommy » 9. apr 2004 18:25

Det var det jeg mente med beat'em up.. Vidste ikke lige hvad sådan noget hed hvor man bare skal løbe rundt og hakke alle i stykker :D

Men ja, jeg glæder mig til grafikken, og det ser også rigtig fedt ud på den måde ham ninjaen bevæger sig (wallrun og på den hurtige måde han hugger med sit ninja sværd)

Men jeg glæder mig hvert fald :D
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Peet » 11. apr 2004 22:22

Jeg overvejer at købe det, mest fordi jeg synes ninja'er, de er sgu bare seje.. ;)

Grafikken bliver virkelig god, og når man både kan lide kampsport, magi og sværdkampe, tror jeg ninja gaiden lyder som en fair cocktail =)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 11. apr 2004 23:59

Helt enig!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf raabhimself » 12. apr 2004 01:00

Jeg køber det måske pga live. Mangler et nyt frisk pust... Og det er alternativt til forhold FPS, Racing, Sport, Hardcore action og hvad der ellers findes på live p.t.
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf Anastacio » 12. apr 2004 01:17

Men Ninja Gaiden ligger i genren Action.

Og hvordan er det præcist LIVE delen kommer til at virke? :?
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Thomas » 12. apr 2004 17:30

Du kan læse om spillet her: www.ninjagaidengame.com
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Docmesty » 24. apr 2004 15:31

jo der er skam noget der hedder "hack and slash"
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Indlægaf Anastacio » 24. apr 2004 16:01

Der er noget der hedder "hack and slash" ja, men det er ikke en genre, men et element i et spil.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: Ninja Gaiden?

Indlægaf Slane » 24. apr 2004 16:25

Zikor4 skrev:Hvad er det der Ninja Gaiden halløj, kan ikk' forstå hvorfor folk er så vilde efter det. Af hvad jeg har set, så er det utrolig flot grafik, men så kan jeg heller ikke se mere, end sådan noget Ninja halløj hvor du skal slagte monstre, og jeg syntes ikke der findes noget grimmere.

Hvorfor ikke lave et Ninja spil, hvor man virklig ER Ninja, istedet for det fis der med at man skærer hovederne af en mand der kommer kravlende hen af gulvet.

Det ville da være meget federe hvis de lavede det, som man har hørt om i det gammle Japan. Eller hvis nogle har set The Last Samurai. Lave noget i den stil.

Kan bare ikke forstå hvorfor folk er så vilde efter det, please, tell me...


Jeg er heller ikke så meget for den slags spil, hvor man ikke laver andet end at dræbe den ene efter den anden.... Derfor støtter jeg fuldt ud, ideen med et rigtigt ninja-spil....

Det kune være fedt med en form for RPG, hvor man rejste rundt i en verden, og kunne tage opgaver som liv-vagt og sådan noget, for forskellige "overhoveder" osv....
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron