Xboxlife forum

Ninja Gaiden?

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Tommy » 6. jun 2004 11:27

Wow, 3. boss er svær!

Men f**k det ser godt ud, udenfor luftskibet.
Man kan se de mørke skyer flyve forbi, mens det lyner og tordner. Man kan også se lys fra storbyerne nede under skyerne!

Virkeligt flot spil, klart det flotteste og mest fangende jeg nogensinde har prøvet!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Fire-Jolle » 6. jun 2004 17:31

Synes 3. bossen nok er den nemmeste.. I hvert fald ham jeg klarede hurtigst..
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Anastacio » 6. jun 2004 19:57

3. bossen var MEGET nem, nok en af de nemmeste bosser jeg har været oppe mod længe i et spil.

Man kan hele tiden løbe over og slå for derefter at løbe væk og så slå igen.

Det samme hele tiden.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Tommy » 6. jun 2004 21:17

Har banket ham nu.. Ret nem, ja! :D
Banen efter den er da en ren gåde :S
Den tager nok lidt tid at gennemfører!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Fire-Jolle » 6. jun 2004 21:48

Også den bane jeg er nået til, dem er pisse svær fordi der ikke er nogen save points, eller i hvert fald placeret langt inde i banen..!
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Tommy » 7. jun 2004 14:19

.. Og hold kæft de der sorte ninjaer er irriterrende! Jeg glæder mig mest til den bane hvor man kan dræbe de der lillae monstre med hul i maven!
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Beatwolf » 8. jun 2004 23:47

fik det idag...
grafikken er ikke så fed som på diverse in-game screenshots jeg har set. men det er nok bare mit fjernsyn... Kameraet er virkelig latterligt og når man bruger first person view kommer der mærkelige streger der gør at det går langsomt at kigge rundt(har i også det problem?). Er kommet til chapter 2 til de der ryttere man kan jo ikke se hvor fanden de er henne 70% af tiden.. nun-chaku bossen var rimelig svær i starten men man skal bare lære at rulle væk fra hans angreb derefter hamre på x-knappen og rulle væk igen så er han klaret. De forskellige attacks er dog rigtig godt lavet. indtil videre er jeg lettere skuffet, tror dog det bliver federe hen ad vejen..
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Fire-Jolle » 9. jun 2004 10:59

Chapter 5 er blevet besejret..
Nu til Chapter 6..!
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Zikor4 » 1. jul 2004 02:15

Nu ved jeg godt tråden er lidt gammel, men til det der med et godt ninja spil.

Har i så prøvet et spil der hedder Tenchu der er vidst lige kommet en 2'er.

Men 1'eren som var til *host*playstation1*host* var ret gennemført, og man fik en god følelse af at være ninja osv. da man løb rundt på de meget specielle tage. Man kastede med ninja stjerner osv.

Hvis nu Ninja gaiden var sådan et spil. Så havde jeg nok købt det.

Prøvede det nede ved en ven, og ja grafikken er utrolig flot. Det er også fedt med alle de våben, kan specielt godt lide staven og nunchakoerne... HAIIIIIIJAA!!! Slash!

Det var den Japanske version jeg prøvede, hvor du kan hugge hovederne af, syntes det er lidt plat at man i den Europæiske kun kan på diverse monstre osv. og ikke de andre ninjaer man møder i starten.

Lidt plat.

Men ellers fedt spil. Dog ikke lige helt noget for mig alligevel, måske jeg køber det når det engang falder i pris.

P.s. Læste også at der kom en enorm update til spillet. Det lyder også rigtig fedt. Men den kommer sikkert til at koste penge, andet kan jeg ikke tro....

:)
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » 1. jul 2004 11:01

Tenchu 2 kom også til PSone og det var 3'eren der kom til PS2, derved kom en forbedring af 3'eren til Xbox.

Bl.a. er der også multiplayer i Techu3 til Xbox, hvilket der ikke er i NinjaGaiden.

Updaten til spillet hedder NinjaGaiden1.1 og kommer IKKE til, at koste penge :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Valkyrie » 1. jul 2004 13:09

Jeg har både Tenchu: RFD og Ninja Gaiden!

Af de to, vinder Ninja Gaiden hands down.

Tenchu er langsomt og meget simpelt. En attack button og der ser ikke ud til at være combos.

Snige momentet er halvdårligt... Du kan snige dig(dukke dig) og rulle til sidderne og kigge tæt op mod væggen med den latterlige AI.

Det er ikke et fedt spil... Og pga af det simple kampsystem ødelægger det også live oplevelsen.


Ninja Gaiden er et overall meget bedre spil, men som helhed synes jeg ikke at Ninja Gaiden er sygt godt. Jeg har ventet på det i meget lang tid, men slut resultatet har ikke imponeret mig.

Grafik er fint, men det er fuldkommen ligegyldig hvis andre ting i spillet halter bagefter.

Her tænker jeg mest på rewards for at gide at fortsætte. Historien er desværre mere end til grin, og minder mest af alt om en DOA3 slutningsfilm(Ikke positivt ment)!

Kamera er cool... Og der er en decent sværhedsgrad. Har ikke siddet fast overhovdet!

Hvis man bare gider at lære movsne kan spillet klares uden egentlig nogen speciel effort. Block, dodge og counter attack er nøgleordet.

Tag f.eks. Black spider Ninjas! Der er mange der siger at de altid dør ved de sataner da de er så hurtige, men hvis du bare holder L inde, kan de intet gøre. Så er det bare wall jump + Y, og du kan tage dem let ned...

Moves systemet og interaction med miljøet er rimligt old school og cool!

Bosserne er cool, animationer og våben udvalget er cool.

Det er bare ikke super sjovt at rende rundt i sådanne nogen kedelige sterile dungeons med mindless monsters!

IMO skulle det helle have været flotte farver og kæmpe mod Ninjaer der er meget sejere ala starten i the Ninja Village.

-Val
Valkyrie
Niveau 4
 
Indlæg: 686

Brugeravatar

Indlægaf Docmesty » 2. jul 2004 17:08

..ha, ha. Har I proevet at opgradere traesvaerdet helt op?. det er mega sejt, det bliver til et gigantisk stort svaerd, selvom mit yndlings vaaben nok er det man faar naar man har hmm.. tror det er 24scarabs. Det er for sindssygt i fuld opgradering!! man kan nagge de lilla i et slag, og flere af gangen!
Docmesty
Niveau 3
 
Indlæg: 277


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron