Xboxlife forum

Bayonetta

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf tue69 » 10. jan 2010 11:25

christianmp skrev:Har folk problemer med Alfheims? Og hvor mange har i fundet.

Har klaret den første hvor du skal bashe fjender i witch-time, nummer 2 (eller 3) hvor du skal tæve en beloved med kun 7 slag og 6 spark, og så en sidste i chapter 4 hvor man ikke har witch time til rådighed.

Har fundet 3 plader i alt, men kun fået Rodin til at lave våben af 2 af dem, shotgun og katana.

Er helt tosset med spillet, hader dog de QTE hvor man skal presse X. Tidsvinduet er så småt, og misser man, er man færdig.
Ellers er jeg godt tilfreds med spillet, har ikke købt nye skills udover air-dodge.
Hvilke skills kan folk anbefale og til hvilke situationer?


Jeg kører på samtlige Alfheims hidtil, måtte dog give op ved nr. 13 tror jeg, hvor man skal tæske Grace & Glory med bare 6 spark og 10 slag. Strategien fra Beloved virker ikke for så får man bare stryg af makkeren.

Jeg har hidtil 4 våben og er glad for shotguns og katana. Items har jeg ikke købt så mange af hidtil udover den der daze der gør fjenderne mere aggressive - det gør det nemmere at udnytte WT.
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf neonxaos » 11. jan 2010 23:32

Jeg kegler rundt i spillet, men elsker det. Hvis man tager en bane om igen med level select, får man så lov at beholde sine halos og goodies? Jeg kunne godt liige tænke mig at forbedre mine klodsede forsøg på de første baner - specielt bane 1, hvor jeg ikke kunne finde vejen ud fra kirkegården i næsten 10 minutter, hahahaha!
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Indlægaf christianmp » 12. jan 2010 07:50

neonxaos skrev:Jeg kegler rundt i spillet, men elsker det. Hvis man tager en bane om igen med level select, får man så lov at beholde sine halos og goodies? Jeg kunne godt liige tænke mig at forbedre mine klodsede forsøg på de første baner - specielt bane 1, hvor jeg ikke kunne finde vejen ud fra kirkegården i næsten 10 minutter, hahahaha!

Det kan du godt. Du vælger bare chapter select inde i pause menuen.

Har kun fået stone-awards indtil videre for hvert afsluttet kapitel, så skal helt sikkert spille dem om og forbedre det.

Hvad med Tears of Umbran (hvor mange crows har folk fanget)?

Læste om et trick til at tjene sindsygt mange halo's
I chapter VII kan du ved at holde sin combo oppe, komme op på ca 8000000 i combo-points
Og i slutningen af hvert kapitel/verse får du 1/10 af din combo i bonus.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron