Xboxlife forum

Assassins Creed II-tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Buktu » 3. jan 2010 23:33

Yeah jeg har også givet mig til det nu, har ikke andet at give mig til.. :P

Snyder så lidt og bruger et kort fra nettet :P Selv tonse rundt har jeg ikke tålmodighed til. Og nu er jeg så tæt på at få 1000 point heri.. Har jeg ikke opnået i et spil før.. Så det frister selvfølgelig :)

Fik lige den sidste glyph her før nemlig. Vældig spændende lille film :P


*edit*

Så kom jeg til at sidde og stene fjer en god del af natten.

Har 1000GP i det nu, som sagt første gang jeg har fået det i et spil :D Vældig godt tilfreds. Relativt nemme achievements :)
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf NicolasFelipe » 4. jan 2010 19:59

Der er nogle af de skatte i Monteriggioni jeg simpelthen ikke kan finde. Bl.a. to der er i/på/ved villaen. Hvis nogen ved hvad jeg snakker om må de meget gerne hjælpe! ;)
NicolasFelipe
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Buktu » 5. jan 2010 14:01

De er i minen neden under, du kommer ind uden for bymuren bagved Villaen. Men du skal "renovere" minen inde ved arkitekten først.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf kofoed » 27. jan 2010 19:33

Husk at det er imorgen der udkommer DLC til ACII for kun 320 MS point! :)

DLC hedder Battle of Forl, skulle være ca 1 time langt, og har ikke fået de bedste reviews med på vejen, heller ingen nye Achievements, dog til prisen og have en god undskylde for at spille lidt ACII igen køber jeg det gerne.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf retroprosa » 28. jan 2010 13:46

Er der nogen der ved hvornår på dagen DLC'en bliver gjort tilgængelig?
retroprosa
Niveau 3
 
Indlæg: 251


Indlægaf Lord Khazmir » 1. feb 2010 13:38

Temmelig tyndt at det ikke kommer med nye achievements.

Har købt og downloaded, men med Mass Effect 2 liggende, så bliver det lige lidt senere at jeg skal gennemspille det....
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf J-zon » 5. feb 2010 01:08

det er tamt at de har taget det ud af retail bare for at sælge det som dlc senere, de har sgu ikk fortjent pengene..
War does not determine who is right, but only who is left.
J-zon
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf Lord Khazmir » 5. feb 2010 09:11

Jeg er fuldstændig enig - prisen taget i betragtning hjælper dog på det - jeg er ikke sikker på at jeg havde købt det, hvis det kostede standard 1200 eller 1600 MS points.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron