Xboxlife forum

Assassins Creed II-tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Mogwai » 14. dec 2009 07:48

TerrificFalcon skrev:Det er vel ikke den, hvor man skal ned i brønden for at finde den, vel?

Jo, jeg fandt ud af, at det var den i brønden. Der er faktisk to skatte. Men før man kan gå derned, skal man lige huske at åbne for den først :)
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf maagaard90 » 15. dec 2009 21:21

Okay, jeg står nede i kælderen og kigger på 7 statuer, hvor en er spærret inde. Hvad pokker skal jeg gøre? De mangler allesammen noget... Mystisk fystisk.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf BriIxX » 15. dec 2009 21:48

maagaard90 skrev:Okay, jeg står nede i kælderen og kigger på 7 statuer, hvor en er spærret inde. Hvad pokker skal jeg gøre? De mangler allesammen noget... Mystisk fystisk.


Hvis det er ved Altaïr´s rustning, så skal du lede efter nogle assassins katakomber, eller gemmesteder, hvor man kan finde alle nøglerne, til at låse op for den. Men de kommer frem efterhånden på kortet som at assassins-mærke, så du skal bare spille videre, og holde øje med kortet :D
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf maagaard90 » 15. dec 2009 22:02

Tusind tak, Brixx :)
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf kofoed » 16. dec 2009 19:09

http://www.vg247.com/2009/12/16/acii-dl ... /#comments

Så er der kommet priser på DLC, og det ser sgu godt ud, den første kommer til at koster 3.99$ og den anden 4.99$.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf BriIxX » 19. dec 2009 17:33

Kan det passe man ikke kan gå tilbage, og gennemspille tidligere missioner? skal man starte helt forfra, for at kunne prøve nogle få missioner igen?
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf Mogwai » 19. dec 2009 17:35

BriIxX skrev:Kan det passe man ikke kan gå tilbage, og gennemspille tidligere missioner? skal man starte helt forfra, for at kunne prøve nogle få missioner igen?

Går jeg stærkt ud fra at du skal.

Personligt gad jeg godt at man kunne spille tombs igen. Men med mange af missionerne giver det ikke just mening hvis de kunne gennemspilles. :)
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf DanishDove » 19. dec 2009 17:40

kofoed skrev:http://www.vg247.com/2009/12/16/acii-dlc-detailed-and-priced/#comments

Så er der kommet priser på DLC, og det ser sgu godt ud, den første kommer til at koster 3.99$ og den anden 4.99$.


Fedt. Det er sikkert de to manglende DNA sekvenser. ;)
Billede
DanishDove
Niveau 5
 
Indlæg: 1195


Indlægaf BriIxX » 19. dec 2009 17:48

Mogwai skrev:
BriIxX skrev:Kan det passe man ikke kan gå tilbage, og gennemspille tidligere missioner? skal man starte helt forfra, for at kunne prøve nogle få missioner igen?

Går jeg stærkt ud fra at du skal.

Personligt gad jeg godt at man kunne spille tombs igen. Men med mange af missionerne giver det ikke just mening hvis de kunne gennemspilles. :)


Nej, men tænkte mere hvis man nu ville prøve missionen med at dræbe Borgia igen, så skal man starte forfra, og spille frem til det?
Do you see difficulties in every opportunity or opportunities in every difficulty?
BriIxX
Niveau 4
 
Indlæg: 430


Indlægaf RazorOne DK » 20. dec 2009 19:46

DanishDove skrev:
kofoed skrev:http://www.vg247.com/2009/12/16/acii-dlc-detailed-and-priced/#comments

Så er der kommet priser på DLC, og det ser sgu godt ud, den første kommer til at koster 3.99$ og den anden 4.99$.


Fedt. Det er sikkert de to manglende DNA sekvenser. ;)


Det ER de to mangle DNA sekvenser... Der er en præsentation af de nye DLC's tilgængelig rundt omkring :)

Og i det sammenhæng kan jeg lige tilføje at den fulde AC2 "Lineage" kortfilm er at finde i HD på Youtube.
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf TerrificFalcon » 20. dec 2009 19:59

RazorOne DK skrev:
DanishDove skrev:
kofoed skrev:http://www.vg247.com/2009/12/16/acii-dlc-detailed-and-priced/#comments

Så er der kommet priser på DLC, og det ser sgu godt ud, den første kommer til at koster 3.99$ og den anden 4.99$.


Fedt. Det er sikkert de to manglende DNA sekvenser. ;)


Det ER de to mangle DNA sekvenser... Der er en præsentation af de nye DLC's tilgængelig rundt omkring :)

Og i det sammenhæng kan jeg lige tilføje at den fulde AC2 "Lineage" kortfilm er at finde i HD på Youtube.



Jeg føler virkeligt for dem af jer, der ikke fik lov til at se det fantastiske mesterværk FØR I spillede spillet (jeg så den en uge før spilet udkom) - for det er virkeligt i den rækkefølge at det skal gøres, uheldigvis. Det kunne faktisk havde været en meget nice pre-order bonus...
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf C.C » 3. jan 2010 20:23

Så blev jeg også lige færdig med spillet, damn det er godt. Kan bestemt anbefales :D 10/10 regner med en anmeldelse i min blog i løbet af et par dage
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Buktu » 3. jan 2010 20:32

Blev også lige færdig her igår :) Med historien altså. Tæsker rundt og leder efter glyphs lige pt.

Gider ikke alt det fjerværk.. Hader den slags har ikke tålmodighed til det.. Og synes også det er et forældet koncept efterhånden... :b
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf C.C » 3. jan 2010 20:50

Buktu skrev:Blev også lige færdig her igår :) Med historien altså. Tæsker rundt og leder efter glyphs lige pt.

Gider ikke alt det fjerværk.. Hader den slags har ikke tålmodighed til det.. Og synes også det er et forældet koncept efterhånden... :b


Tror jeg mangler 5 fjer, og en enkelt glypsh så er jeg færdig :)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf Rahbek » 3. jan 2010 21:41

Buktu skrev:Gider ikke alt det fjerværk.. Hader den slags har ikke tålmodighed til det.. Og synes også det er et forældet koncept efterhånden... :b


Egentlig er jeg på en måde tilbøjelig til at give dig ret, men da AC II verden ikke er grim, besværlig eller lignende. Så gør det mig ikke synderligt meget, jeg nyder bare at lege rundt ;)

PS: Det er glimrende når man er lidt bagstiv, kræver nemlig ikke noget hjerne xD
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron