Xboxlife forum

Batman arkham asylym tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Ink129 » 22. aug 2009 00:02

Et godt video review på Gametrailers, hvor det får 9. Det ligner helt klart et af de allerbedste spil i år, imo :D

http://www.gametrailers.com/video/revie ... 0?type=flv
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf ALIE » 22. aug 2009 02:14

Lomilias skrev:Batman er gennemført, genialt spil. Hold øje med anmeldelsen snarligt.

lad mig købbe det :wink:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Traben » 22. aug 2009 07:51

Jeg vil også meget gerne tilstå, at spillet på ingen måde er skuffende heller.. Det er super fede combos man har osv. Alt i alt et rigtigt godt spil. :)
Det eneste, som ikke nødvendigvis er negativt er, at tilsyneladende er allle de sindssyge på Arkham Asylym tilsyneladende hårdt pumpede gutter der ligner hinanden :D

Men glæd jer :)
Traben
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf ALIE » 22. aug 2009 20:29

aHHHHHH jeg bliver skør giv giv giv
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 24. aug 2009 11:13

mm så lige der er 3 med 1000G i spille. er de Riddler challenges ikke så svære at finde.?
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Divi » 28. aug 2009 19:58

wow alt for fedt spil.

Elsker den måde batman angriber sine fjender.
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf kofoed » 28. aug 2009 23:38

Spillet det i nogle timer nu, og det er helt klart det bedste spil jeg har prøvet iår (siger dog ikke så meget, da indtil nu har det ikke set for godt ud med spil iår).

Det er super flot lavet, ser ikke ud til man så let bliver træt af det, og en rigtig fed verden man er i, er ikke Batman fan normal (selvom jeg dog elsker filmene The Dark Knight og Batman begins), men synes godt nok det er et lækkert spil! :)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf ALIE » 29. aug 2009 02:07

syndes nok det er det andet bedste spil i denne generation, gta er stadig nr1
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Divi » 29. aug 2009 09:55

Er der ikke flere der har spillet det, som har nogle inputs?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf sLux » 29. aug 2009 10:13

Jeg er positivt overrasket over spillet. En ret gribende historie, og man har svært ved at lægge controlleren fra sig.
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf Ink129 » 29. aug 2009 11:30

Det er helt tydeligt, at udviklerne har haft en stor forkærlighed for Batman-figuren og universet dertil. Alle de ting, som Batman er kendt for (detektiv, kæmper, sniger o.s.v.) er inkorporeret rigtig godt i spillet. Især kampene ser næsten helt koregraferede ud, når man uddeler øretæver. Når man så smider en solid historie oveni, så står man altså med et af årets GOTY-kandidater, imo.

På nettet giver nogle mennesker uddtryk for, at der måske godt kunne have været flere superskurke med, især, når man nu er på Arkham, hvor de fleste af Batmans fjender sidder og kukkelurer i hver deres respektive gummicelle. Men jeg er helt tilfreds med udvalget, for jeg mener, at det giver spillet og fjenderne lidt mere personlighed med et lidt mindre galleri af superskurke frem for, at de alle tropper op for at bekæmpe vores helt.
Der bliver jo også hentydet til mange andre superskurke i spillet igennem infomateriale.
Desuden ville det jo give mening, hvis mange af superskurkene i denne anledning flygtede fra Arkham, og man derfor kunne møde dem i en eventuel 2'er i Gotham City. For dette spil fortjener helt klart en opfølger :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Rechain » 29. aug 2009 11:38

Ink129 --> Tror du har ret :D med den succes og fjende-katalog, så kan de sagtens gå igang med en efterfølger. Glæder mig i hvertfald til at modtage mit Batman (forhåbentlig i næste uge) - indtil videre gamer jeg stadig demoen...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf AddiBaker » 29. aug 2009 12:23

Det er super fedt. Jeg er ved omkring 60% ind i spillet og har ikke oplevet et eneste "meh, come on, sker der ikke noget om lidt..." indtil vider :D Kan helt klart anbefales, både for Batman fans og for folk som vil sige "hvem er Bruce Wayne?".
AddiBaker
Niveau 4
 
Indlæg: 773


Indlægaf Divi » 29. aug 2009 12:47

AddiBaker skrev:Det er super fedt. Jeg er ved omkring 60% ind i spillet og har ikke oplevet et eneste "meh, come on, sker der ikke noget om lidt..." indtil vider :D Kan helt klart anbefales, både for Batman fans og for folk som vil sige "hvem er Bruce Wayne?".


hvor lang tid har du spillet i alt?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf 9milli-gunnin » 29. aug 2009 16:21

Kan klart anbefale spillet.. Det er non-stop action! Jeg har endnu ikke oplevet at komme til steder hvor jeg keder mig.. Utrolig vellykket spil. Får helt lyst til at se alle Batman filmene..

Glæder mig til at gennemføre.
9milli-gunnin
Niveau 2
 
Indlæg: 160


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron