Xboxlife forum

Batman arkham asylym tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Ink129 » 7. aug 2009 12:17

Demo'en er en fantastisk appetizer, synes jeg. Glæder mig til at få det fulde spil i hus, og kunne spille videre fra, hvor demo'en slutter. Det bliver fedt!
Er personlig fan af spil med hit' n' run agtigt gameplay, hvor man gerne skal planlægge sine angreb lidt, inden man udfører dem. Og så er jeg generelt stealth- og en smule Batman fan, så denne udgivelse falder 100% i min smag :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Tbigum » 7. aug 2009 12:31

Virkelig en fed demo, så det bliver nok et spil jeg skal have :D
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Indlægaf Gajda » 7. aug 2009 12:56

Forudbestilte spillet i gamestop i april/maj. Der kunne man bytte 3 spil og få Batman + gavekort på 100 kr. Glæder mig til at komme igang med det.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Nasty Beaver » 7. aug 2009 13:04

Har de stadig det tilbud?
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Lefunkay » 7. aug 2009 18:52

det er blevet smidt op i gamestop butikker igen, jeg var inde og bestille mit på den måde sidste weekend, så indtil den 27 burde du kunne benytte det - back on topic - det spil er for fedt! demoen var virkelig alt man kunne håbe på, hvis de har holdt den stil igennem hele spillet kan det kun blive godt, og så unlocker man jo stille og roligt gadgets og det er jo batman når det er bedst!

skal lige siges at ps3 udgaven har joker baner med, så det kan nok anbefales hvis man har muligheden
Lefunkay
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Rechain » 7. aug 2009 19:02

Syntes det er mega fedt :D det ska bare købes...ingen tvivl om det...
Køber selv mit til PlayStation 3...ska da have Joker muligheden med ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Uzhgi » 7. aug 2009 20:40

ret fed demo.. men køber det nok først når det er lidt billigere
Uzhgi
Niveau 4
 
Indlæg: 477


Indlægaf boblerne32 » 7. aug 2009 21:44

Alt for nice, bring on the game!
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Indlægaf Cloudenvy » 8. aug 2009 14:59

Rechain skrev:Syntes det er mega fedt :D det ska bare købes...ingen tvivl om det...
Køber selv mit til PlayStation 3...ska da have Joker muligheden med ;)

/Rechain


Samme her ^^ Ps3 versionen får også gratis nye Challenge Rooms omkring 30 dage efter det er blevet udgivet + behind the scenes, så det bliver ps3 versionen for mig.

EDIT: -Play as The Joker exclusively on PLAYSTATION3 - The Joker is available to play in eight Challenge Maps that will be available for download free of charge through PlayStation Network to owners of the PLAYSTATION3 game

-The Batman Arkham Asylum BATCAVE Outpost Apartment will include experiential items such as The BATSUIT, The BATMOBILE, The BATWING and selected Batman's gadgets and will be available free of charge to owners of the PLAYSTATION3 game

-Behind-the-scenes videos featuring interviews with the development team, Paul Dini, scriptwriter for the game, Kevin Conroy, the voice of Batman, and more

-Digital comic The Road to Arkham for viewing exclusively on the PlayStation Portable - The digital comic will be available to owners of the PLAYSTATION3 game as a free download through PlayStationNetwork

-Exclusive Challenge Maps to be available 30 days after release.

Det er listen for Playstation versionen ^^
Billede
Cloudenvy
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf ALIE » 8. aug 2009 15:16

Demo'en er en fantastisk har sku ikke glædet mig så maget til et spil i lang lang tid. collectors er da også bestilt
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Stefrico » 9. aug 2009 17:39

Tjah, er sikkert en minoritet herinde, men synes spillet virker ensformligt. Bevares, hvis man er til hitnslash spil, vil det sikkert være sjovt, men for mit vedkomne er demoen allerede kedelig.

Er forresten Batman fan, og har været det siden jeg så The Animated Series da jeg var 4 år, så det er ikke fordi jeg ikke kender universet.

Gemmer pengene til Splinter Cell Conviction.
Stefrico
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf DKhANSI » 9. aug 2009 18:17

Stefrico skrev:Tjah, er sikkert en minoritet herinde, men synes spillet virker ensformligt. Bevares, hvis man er til hitnslash spil, vil det sikkert være sjovt, men for mit vedkomne er demoen allerede kedelig.

Er forresten Batman fan, og har været det siden jeg så The Animated Series da jeg var 4 år, så det er ikke fordi jeg ikke kender universet.

Gemmer pengene til Splinter Cell Conviction.

Undskyld off topic .Men splinter cell conviction er flyttet til næste år.
On-topic igen tror faktisk Det her bliver et godt spil
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf wizeguy006 » 9. aug 2009 19:35

Endelig et Batman spil i den rette ånd. Synes faktisk at EA lavede et hæderligt forsøg efter Batman Begins filmen. Det her virker dog langt bedre.

Måske lidt ensformigt, men stadig ligner det enhver Batman fan drøm der endelig går i opfyldelse :-)

Glæder mig i hvert fald og som mange andre herinde bliver det PS3 versionen da der er mere med... Kan ligeså godt få fuld valuta for pengene.
wizeguy006
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf Ink129 » 9. aug 2009 19:43

Stefrico skrev:Tjah, er sikkert en minoritet herinde, men synes spillet virker ensformligt. Bevares, hvis man er til hitnslash spil, vil det sikkert være sjovt, men for mit vedkomne er demoen allerede kedelig.

Er forresten Batman fan, og har været det siden jeg så The Animated Series da jeg var 4 år, så det er ikke fordi jeg ikke kender universet.

Gemmer pengene til Splinter Cell Conviction.


Tror ikke, at det bliver så enformigt endda. Synes nu heller ikke, at demoen var ensformigt. Der var kampen i starten, søgen rundt i gangene, hvor man lige skulle holde øje med legetøjsgebisserne og en god gang stealth, hvor man kunne udnytte gargoylerne til at komme hurtigt rundt og lave "hit n' run" på fjenderne. Og bliver man endeligt opdaget, så kan man heldigvis forsvare sig selv ordentligt og stadigvæk uskadeliggøre fjenderne.

I det fulde spil kan man yderligere unlocke nye gadgets og moves, og man vil opleve investigation-scenarier. Og smider man så en masse boss fights ind, så tror jeg faktisk, at man står med et pænt alsidigt spil. Men jeg glæder mig helt sikkert også til SC:Conviction, men der er desværre lidt lang tid til. Batman og AC2 bliver dette års største stealth/action spil, og de skal helt klart nok kunne holde mig godt kørende til SC:Conviction i 2010 :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf Lefunkay » 9. aug 2009 19:45

så lige en film med phys-x pc udgaven, hold op det ser godt ud, men vil nu hellere smide skiven i ps3'en og op på fladskærm og nyde det med en kold pils
Lefunkay
Niveau 1
 
Indlæg: 52


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron