Xboxlife forum

BioShock 2 tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Re: yo

Indlægaf Slimjay DK » 9. feb 2010 14:35

tue69 skrev:
Slimjay DK skrev:
Tr3piD skrev:har lige gennemført det og må sige at det er meget bedre end det første Bioshock og det er en af de bedste spil der er lavet :).. og MP har slet ikke ødelagt SP


ok, det var da en kort fornøjelse, eller har det bare været "billigt" :shock:


Arh mon dog - der er nogle der har haft det i hænde siden igår på ganske lovlig vis.


Ja klart .. bare sjovt man ikke kan se hvornår har han fået sine achievements, hvilket forøvrigt er gældende for mange af de spil han har spillet.. Det lugter af profilflytning fra en offline xbox til en online ;) men det er der selvfølgelig heller intet ulovligt i ;)
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Haugboelle » 16. sep 2010 00:15

Er lige blevet færdig med dette fantastiske spil og sidder og lurer lidt på DLC, nogen der kan sige godt skidt om nogen af dem ?

Som jeg kan se er der

Minervas Den (800 point)
Protector Trials (400 point)
Og en sidste så nogle multiplayer som jeg ikke er int. i.

Påforhånd tak.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Haugboelle » 16. sep 2010 08:29

bumper lige mit forrige indlæg! :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: BioShock 2 tråden

Indlægaf Beatwolf » 17. nov 2010 15:46

hmm ja kunne egentlig også godt tænke mig at vide om de er værd at anskaffe når man engang går igang...
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: BioShock 2 tråden

Indlægaf fneribyen » 28. nov 2010 14:09

Beatwolf skrev:hmm ja kunne egentlig også godt tænke mig at vide om de er værd at anskaffe når man engang går igang...


Er endnu ikke startet på SP delen, men Online delen er sku nice at spille, i sær når du har nogen at snakke/spille med ;)
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: BioShock 2 tråden

Indlægaf Lamsis » 6. dec 2010 18:23

Jeg har gennemført 1'eren, og også begejstret for 2'eren :)
Fedt at game et actionspil, der skiller sig ud fra tidens ensformige mainstream-Fps-spil.
Klar anbefaling herfra ;-)
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster