Xboxlife forum

Red Dead Redemption tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Kyian » 22. maj 2010 18:42

Jeg har aldrig rigtig fået taget mig sammen til at spille GTA, jeg synes at køreegenskaberne for bilerne er for ringe, vil have noget Turn 10 ind over det :D

Men uden tvivl, det er et super fedt spil dette, jeg spiller selv med Casual Shooting, da det er mere historien og miljøet jeg spiller for lige pt.

Men add mig endelig, jeg er også klar på noget MP.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf LungBruzh » 22. maj 2010 19:09

Ok alle ... Hvis nogen har bud på hvad der er tilbage at gøre så kom endelig med bud. Nedenstående video er fra mit rdr se Youtube beskrivelsen for at se hvad jeg har prøvet ... Alle kneb og forslag modtages.


http://m.youtube.com/?&&client=mv-googl ... ucp27_6Z_8
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf Hudson » 22. maj 2010 19:15

Jeg er ikke helt klar på hvordan man fanger en bounty i live? Går ud fra at man skal skyde ham i f.eks benet, så han ikke kan flygte, men den sidste jeg skød i benet satte sig bare på knæ men jeg kunne ikke ta' ham med i live. Det er ikke lykkedes for mig endnu, at bringe en tilbage i live.
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Indlægaf TerrificFalcon » 22. maj 2010 19:22

Hudson, du skal fange ham med lassoen, og binde ham fast. Hvis du ikke har lassoen, så skal du klare Bonnie's missioner, indtil du får den.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Hudson » 22. maj 2010 19:28

TerrificFalcon skrev:Hudson, du skal fange ham med lassoen, og binde ham fast. Hvis du ikke har lassoen, så skal du klare Bonnie's missioner, indtil du får den.


Aah, så giver det mening; Jeg har næsten ikke taget story missioner endnu, men bare reddet rundt og lavet lidt små ting. Tak for info!
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Indlægaf Ralle » 22. maj 2010 19:51

Hvilket årstal forgår spillet i?:)
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Indlægaf lassefar » 22. maj 2010 19:56

Jeg har lidt problemer med at få "wanted" banditterne med levende med hjem. Er der en fidus til at få med levende ???
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Indlægaf Thomas.Madsen » 22. maj 2010 19:57

lassefar skrev:Jeg har lidt problemer med at få "wanted" banditterne med levende med hjem. Er der en fidus til at få med levende ???


Du nakker først deres håndlangere, dernæst binder du dem med lassoen.. Sværere er det ikke....
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Indlægaf lassefar » 22. maj 2010 20:00

Okay, og lassoen har man i sin inventory. Eller skal man finde/købe den først ??
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Indlægaf expose » 22. maj 2010 20:00

lassefar skrev:Jeg har lidt problemer med at få "wanted" banditterne med levende med hjem. Er der en fidus til at få med levende ???


skyd dem en gang i benet og fang dem så med din lasso. Når du har gjort det kan du trykke på "y" for at binde dem. Så smider du dem op på hesten og rider til det fængsel der bliver bedt om.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Thomas.Madsen » 22. maj 2010 20:01

Den får du af Bonnie efter en tre-fire missioner hos hende..
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Indlægaf lassefar » 22. maj 2010 20:02

Okay :) Tak for hjælpen guys :) god aften
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Indlægaf SealFox » 22. maj 2010 20:21

Nogle der kunne hjælpe mig med seach thives landing? eneste jeg mangler for at få bollends out fit :D
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf expose » 22. maj 2010 20:29

SealFox skrev:Nogle der kunne hjælpe mig med seach thives landing? eneste jeg mangler for at få bollends out fit :D


lige når du ankommer til byen er der en stor industi bygning. På øverste etage finder du en kiste hvori den sidste del ligger :)
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf TerrificFalcon » 22. maj 2010 20:30

SealFox, du skal først klare missionen "On Shaky Ground" (mener jeg da nok den hedder), som du får at Irish. Når du har klaret den, så er sidste del af outfittet i en kiste, der hvor man finder Shaky i missionen, :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron