Xboxlife forum

Red Dead Redemption tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Doc Polak » 22. maj 2010 12:32

Major Oblivious skrev:
DK Jakob skrev:
Hop op på en hest og prøv? ;)

EDIT: Har lige prøvet. Der river man manden af hesten og hvis man holder LT nede så bliver han trukket efter hesten. :)

Har folk slet ikke lagt mærke til alle de executions man kan lave på ting og folk i spillet?


Er desværre ikke hjemme til at spille :cry:

Hvordan laver man disse executions ?
Læste om en som snittede halsen over på hans hogties (små sygt, bevares), og tænkte at jeg kun har lykkedes mig at fægte lidt vildt med kniven, så noget må jeg gå glip af


Hvis du har bundet dem med lasso. Skal du dukke dig med din kniv på jorden og slå. :) Så ryger halsen.

Så kan du tage dit gevær eller pistol og stå helt oppe i hovedet på en. Så sætter han den lige til hagen og trykker af. :D
Doc Polak
 


Indlægaf Morten Skou » 22. maj 2010 12:43

Er der nogen af jer andre, som oplever at jeres Social Club (100% listen) rent faktisk opdaterer herinde?

http://socialclub.rockstargames.com/gam ... klist.html
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Indlægaf expose » 22. maj 2010 12:54

Nice tak! Et andet spørgsmål. Kan det ikke lade sig gøre at, i en duel, trække sit våben og så skyde EN gang uden absolut at skylle skyde 6 gange :/ det virker lidt overkill
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf SealFox » 22. maj 2010 13:10

Jeg Skal havde det outfit man for i thives landing og mangler kun en Men kan ikke få den til at virke, der står jeg skal Seach Thives landing og har været over det hele derinde?? Help?

Udover det så er spillet jo alt for fedt :D
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Indlægaf Major Oblivious » 22. maj 2010 13:12

DK Jakob skrev:
Major Oblivious skrev:
DK Jakob skrev:
Hop op på en hest og prøv? ;)

EDIT: Har lige prøvet. Der river man manden af hesten og hvis man holder LT nede så bliver han trukket efter hesten. :)

Har folk slet ikke lagt mærke til alle de executions man kan lave på ting og folk i spillet?


Er desværre ikke hjemme til at spille :cry:

Hvordan laver man disse executions ?
Læste om en som snittede halsen over på hans hogties (små sygt, bevares), og tænkte at jeg kun har lykkedes mig at fægte lidt vildt med kniven, så noget må jeg gå glip af


Hvis du har bundet dem med lasso. Skal du dukke dig med din kniv på jorden og slå. :) Så ryger halsen.

Så kan du tage dit gevær eller pistol og stå helt oppe i hovedet på en. Så sætter han den lige til hagen og trykker af. :D


Tror at jeg skal lege lidt mere med nærkamps systemet.. "vildeste" jeg har lavet var et stort hul i hovedet på et par fyre efter et Dead-Eye headshot. Men det dækkede nærmest også hele baghovedet, hehe

expose skrev:Nice tak! Et andet spørgsmål. Kan det ikke lade sig gøre at, i en duel, trække sit våben og så skyde EN gang uden absolut at skylle skyde 6 gange :/ det virker lidt overkill


Hvis du bare sætter ét mål i en duel f.eks hånden, og lader tiden gå ud, så vil han kun skyde én gang.
Men i alm. Ildkamp så skal det enten være Dead Eye 1 eller 3 (har jeg læst) Hvor man har fuld kontrol over antallet af skud..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf SteffaRRRn » 22. maj 2010 15:38

Lige til dem som ikke fik deres kopi, så kan man igen bestille fra coolshop :)
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf expose » 22. maj 2010 15:49

Major Oblivious skrev:
DK Jakob skrev:
Major Oblivious skrev:
DK Jakob skrev:
Hop op på en hest og prøv? ;)

EDIT: Har lige prøvet. Der river man manden af hesten og hvis man holder LT nede så bliver han trukket efter hesten. :)

Har folk slet ikke lagt mærke til alle de executions man kan lave på ting og folk i spillet?


Er desværre ikke hjemme til at spille :cry:

Hvordan laver man disse executions ?
Læste om en som snittede halsen over på hans hogties (små sygt, bevares), og tænkte at jeg kun har lykkedes mig at fægte lidt vildt med kniven, så noget må jeg gå glip af


Hvis du har bundet dem med lasso. Skal du dukke dig med din kniv på jorden og slå. :) Så ryger halsen.

Så kan du tage dit gevær eller pistol og stå helt oppe i hovedet på en. Så sætter han den lige til hagen og trykker af. :D


Tror at jeg skal lege lidt mere med nærkamps systemet.. "vildeste" jeg har lavet var et stort hul i hovedet på et par fyre efter et Dead-Eye headshot. Men det dækkede nærmest også hele baghovedet, hehe

expose skrev:Nice tak! Et andet spørgsmål. Kan det ikke lade sig gøre at, i en duel, trække sit våben og så skyde EN gang uden absolut at skylle skyde 6 gange :/ det virker lidt overkill


Hvis du bare sætter ét mål i en duel f.eks hånden, og lader tiden gå ud, så vil han kun skyde én gang.
Men i alm. Ildkamp så skal det enten være Dead Eye 1 eller 3 (har jeg læst) Hvor man har fuld kontrol over antallet af skud..


hvis jeg bare sætter et Mark, og laver tiden gå ud, så bliver JEG skudt :p
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf killman » 22. maj 2010 16:08

Du skal bare ikke lave det for sent. Jeg har i hvert fald gjort.
Jeg er dog også blevet skudt et par gange.
killman
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf M60 » 22. maj 2010 16:13

Morten Skou skrev:Er der nogen af jer andre, som oplever at jeres Social Club (100% listen) rent faktisk opdaterer herinde?

http://socialclub.rockstargames.com/gam ... klist.html

Ja, min er opdateret.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf xsoenx » 22. maj 2010 16:52

er jeg den eneste der rigtigt har spillet multiplayer???
synes selv at det er en af de bedste jeg har spillet med masser af timers sjov.
kom fra rank 1 til 15 på en dag og sgu fået en del online Achievements. Udover det så er singleplayeren delen bare 100% bedre GTA4 og håber virkeligt at Rockstar ta ved lærere af det her spil
10/10
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Indlægaf The Emobasher » 22. maj 2010 17:28

vil godt indrømme jeg er for doven til at læse tråden igennem, men er der nogle af jer der har bestilt spillet i elgiganten og modtaget det ind til videre ?? Jeg bestilte det i tirsdags og har stadig ikke modtaget det, det er nu lørdag aften og jeg sidder og gisper efter spillet!
Billede
The Emobasher
Niveau 3
 
Indlæg: 233


Indlægaf billycorgan » 22. maj 2010 17:30

jeg har da lige været inde og kigge, men tænkte på om der ikke var nogen stykker der var friske på at hoppe ind i et privat spil og gøjle rundt i free roam?

(bare add mig på friendslisten så finder vi ud af noget hvis folk er kørende...)

btw: bedste spil jeg har spillet på 360eren so far! og er heldigvis løbet langt udenom de dersens glitches :D
Senest rettet af billycorgan 22. maj 2010 17:31, rettet i alt 1 gang.
Billede
billycorgan
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf Raphael DK » 22. maj 2010 17:30

The Emobasher skrev:vil godt indrømme jeg er for doven til at læse tråden igennem, men er der nogle af jer der har bestilt spillet i elgiganten og modtaget det ind til videre ?? Jeg bestilte det i tirsdags og har stadig ikke modtaget det, det er nu lørdag aften og jeg sidder og gisper efter spillet!


Yep, modtog det endda en dag før release
Beregn valuta: www.valutaen.dk
Raphael DK
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Indlægaf Doc Polak » 22. maj 2010 17:33

Nej. Men bestilte bad company 2 da det udkom. Kom 10 dage efter udgivelse.
Doc Polak
 


Indlægaf boblerne32 » 22. maj 2010 17:42

Indtil videre elsker jeg ganske enkelt dette spil... mulighederne, opgaverne, karaktererne, det lidt dovne tempo i spillet - og jeg er blevet fuldstændig grebet af at jage de stakkels dyr (nogen af dem; Cougars, NOT a fan...), og skinne dem.

Har gennemført 13 % på lige under seks timer, og jeg har set ca 20 % af kortet indtil videre.

Og så er der bare nogle fede oplevelser. Blev udfordret til duel, nobel som jeg er, skød jeg ham i hans "pistolhånd", fik 200 i honor eller fame eller noget, og vandt duellen. Kort tid efter udfordrer samme stodder mig så til en ny duel i en anden by - denne gang fik han så hele magasinet :). Men hvor er det dog genialt, han overlever første duel - så prøver han da bare igen.

Meget vellykket spil - meget mere underholdende end hvilken som helst version af GTA (i min bog).

Fortsat god fornøjelse :)
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron