Xboxlife forum

Red Dead Redemption tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf ALIE » 2. apr 2010 01:18

lort det kommer samme dag som alan wake.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 2. apr 2010 13:41

men jeg tror bare jeg spiller,
Red Dead om dagen og alan om natten i wekkenderne.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Stefrico » 3. apr 2010 13:18

Er simpelthen så glad for, at man selv regainer health i løbet af tid.

Det gamle system irriterede mig grænseløst i GTA4. Virker bare outdated nu, i forhold til da man gamede for nogle år tilbage.
Stefrico
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf Mogwai » 3. apr 2010 14:10

Stefrico skrev:Er simpelthen så glad for, at man selv regainer health i løbet af tid.

Det gamle system irriterede mig grænseløst i GTA4. Virker bare outdated nu, i forhold til da man gamede for nogle år tilbage.

Det mest irriterende ved GTA4s health system var også at man skulle finde udvalgte steder hvor man kunne få genopfrisket sin healthbar... Hvis de bare have givet os nogle med-kits el.lign, så ville det da have været nemmere.
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Annxii » 3. apr 2010 14:34

Mogwai skrev:Det mest irriterende ved GTA4s health system var også at man skulle finde udvalgte steder hvor man kunne få genopfrisket sin healthbar... Hvis de bare have givet os nogle med-kits el.lign, så ville det da have været nemmere.

Der kan skrives tykke bøger om alle de ting GTA4 gjorde forkert! Vi håber RDR gør det bedre :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Stefrico » 3. apr 2010 14:37

Mogwai skrev:
Stefrico skrev:Er simpelthen så glad for, at man selv regainer health i løbet af tid.

Det gamle system irriterede mig grænseløst i GTA4. Virker bare outdated nu, i forhold til da man gamede for nogle år tilbage.

Det mest irriterende ved GTA4s health system var også at man skulle finde udvalgte steder hvor man kunne få genopfrisket sin healthbar... Hvis de bare have givet os nogle med-kits el.lign, så ville det da have været nemmere.


Ja, det var sindssygt frustrerende, at være afhængig af healthpacks, der lå spredt omkring (her tænker jeg især på bank kup banen).

Generelt var GTA4 overvuderet - styringen var meget slasket og tungt i det (Niko føltes overvægtig), og man kunne ikke rigtig noget udover multiplayer, da spillet var gennemført. Alene faktummet, at jeg gamede Vice City og San Andreas flere år fremud, men GTA4 skiven aldrig røg i maskinen igen, siger noget om hypen.

Set i bakspejlet må folk da også indrømme, at spillet blev overvuderet ved udgivelsen - 10/10 af IGN... simpelthen ikke værdigt.

Håber RDR ikke bliver et skuffelse. Vil ikke geare mig selv for højt op.

Men hvis det uheldige sker, burde Mafia 2 ihvertfald levere varen - 1eren var fantastisk.
Stefrico
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf ALIE » 3. apr 2010 16:00

kan ikke rigtig huske gta4 health system. men overvuderet er en ting det ikke er.fantastisk er vad det var, men vi er vel alle forskelige.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 3. apr 2010 16:02

vil lige sige en sidste of topic ting. MAFIA 2 IS GONNA FUCK GTA UP.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Mogwai » 3. apr 2010 16:04

10/10 var i overkanten ja, dog synes jeg stadig at Rockstar formåede at udgive et velfungerende og poleret sandkasse spil med fængende karakterer og historie. I hvert fald i modsætning til mange af dets konkurrenter.

Tror også at Read Dead Redemption bliver rigtig godt, men jeg ser mere frem til Mafia 2 da western-temaet ikke siger mig så meget.
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Stefrico » 3. apr 2010 17:07

Mogwai skrev:10/10 var i overkanten ja, dog synes jeg stadig at Rockstar formåede at udgive et velfungerende og poleret sandkasse spil med fængende karakterer og historie. I hvert fald i modsætning til mange af dets konkurrenter.

Tror også at Read Dead Redemption bliver rigtig godt, men jeg ser mere frem til Mafia 2 da western-temaet ikke siger mig så meget.


Absolut - historien og selve miljøet var topklasse, men der var bare ikke så meget at komme efter, da sidste mission var slut.

Der håber jeg så at RDR vil være forbedret - allerede nu lader det jo til, at der er mange ting at foretage sig, og da der er multiplayer bliver det simpelthen for fedt, at ride med en kammerat (håber især på splitscreen) over prærien, og forhåbentlig kan man gennemføre nogle missioner sammen.
Stefrico
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf Lamsis » 3. apr 2010 17:11

YYYEEHAAA, så rider Hopalong Casidy igen ;-)
Jeg glæder mig så meget til at dyrke min indre cowboy
"Never to old to rock!" ~ Homer Simpson.
Lamsis
Niveau 4
 
Indlæg: 596


Indlægaf Annxii » 4. apr 2010 09:15

Stefrico skrev:Der håber jeg så at RDR vil være forbedret - allerede nu lader det jo til, at der er mange ting at foretage sig, og da der er multiplayer bliver det simpelthen for fedt, at ride med en kammerat (håber især på splitscreen) over prærien, og forhåbentlig kan man gennemføre nogle missioner sammen.

Jeg tror ikke du skal gøre dig store forhåbninger om co-op. Det de har udgivet om multiplayer-delen lyder meget som den multiplayer fra GTA4
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Slydk » 6. apr 2010 08:29

Her er Life In The West Part 2.

http://www.youtube.com/watch?v=G4MROgYkbYg


Er der andre end mig, som kan se framedrop når der sker en del på skærmen eller er det videoen??
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf Slydk » 6. apr 2010 11:04

Don Drift skrev:Slydk, det er videoen. Den samme er på Youtube, og der er ingen framedropping.

- Damn jeg glæder mig til det her spil. Elsker open world games.



PHEW!!! :D
Slydk
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf LizardKing » 6. apr 2010 16:40

Ved man prisen bliver for L.E i Danmark?
Har også forgæves prøvet at finde indpakningen til det.
LizardKing
Niveau 4
 
Indlæg: 505


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron