Xboxlife forum

Red Dead Redemption tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf showdogs » 26. maj 2010 10:22

ok...det kort har jeg slet ikke kigget på. Kun brugt det der er i spillet og der kunne jeg ikke se nogle bævere. Men jeg tager lige et smut til Tall Trees på min trofaste ganger.
takker og bukker.
showdogs
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf Kyian » 26. maj 2010 10:53

hmm, jeg kan ikke ændre outfit, efter jeg er færdig med den primære del af historien.

Hvordan forgår det egentlig med Gang Hideouts, rider man bare hen til dem, eller hvordan med det?
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Danny Beyer » 26. maj 2010 11:49

So3x skrev:Det er godt nok træls. Du så også hvor meget den drillede der da vi forleden prøvede at joine hinandens spil Rahbek - hvor jeg endte i loadingscreen konstant! Det er godt nok surt altså!


få ringet til fullrate og bed om en offentlig IP eller hvad det hedder. Det gjorde jeg og en time senere var den aktiveret og alt virkede som det skulle. Det er dog kun aktuelt hvis du har en anden router efter deres, da den første (deres router) bare bridger signalet, altså ukritisk sender signalet videre til sin egen.
Det koster 10kr og de penge er jeg glad for at give ud. Har haft open NAT altid men alligevel ikke kunne spille med bestemte personer. Efter den lille ændring har jeg endelig ægte open NAT og kan spille med alle.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Indlægaf So3x » 26. maj 2010 12:17

Danny Beyer skrev:
So3x skrev:Det er godt nok træls. Du så også hvor meget den drillede der da vi forleden prøvede at joine hinandens spil Rahbek - hvor jeg endte i loadingscreen konstant! Det er godt nok surt altså!


få ringet til fullrate og bed om en offentlig IP eller hvad det hedder. Det gjorde jeg og en time senere var den aktiveret og alt virkede som det skulle. Det er dog kun aktuelt hvis du har en anden router efter deres, da den første (deres router) bare bridger signalet, altså ukritisk sender signalet videre til sin egen.
Det koster 10kr og de penge er jeg glad for at give ud. Har haft open NAT altid men alligevel ikke kunne spille med bestemte personer. Efter den lille ændring har jeg endelig ægte open NAT og kan spille med alle.


Tak for dit tip!

Har lige ringet til dem og forklaret dem problemet. De siger alt burde virke men han ville give mig en offentlig IP. Der vil gå ca. 2 timer inden den bliver aktiveret - så nu er det bare at vente :)
So3x
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf Major Oblivious » 26. maj 2010 12:23

Kyian skrev:hmm, jeg kan ikke ændre outfit, efter jeg er færdig med den primære del af historien.

Hvordan forgår det egentlig med Gang Hideouts, rider man bare hen til dem, eller hvordan med det?


Første gang vil du få en besked om at du nærmer dig et gang hideout. Enten vil du bare plumre ind i det, eller så vil der komme et missions X frem, hvor du skal hjælpe én, og så ellers bare igang med at skyde på alt rødt.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Kyian » 26. maj 2010 15:31

Major Oblivious skrev:
Kyian skrev:hmm, jeg kan ikke ændre outfit, efter jeg er færdig med den primære del af historien.

Hvordan forgår det egentlig med Gang Hideouts, rider man bare hen til dem, eller hvordan med det?


Første gang vil du få en besked om at du nærmer dig et gang hideout. Enten vil du bare plumre ind i det, eller så vil der komme et missions X frem, hvor du skal hjælpe én, og så ellers bare igang med at skyde på alt rødt.


Jeg fandt ud af det, har ikke redet så meget rundt i det fri, så havde ikke stødt på så mange, men nu er jeg færdig med selve historien, så nu er det om at komme i gang med at samle outfits.

Men fuck hvor bliver man taget med storm, som slutningen nærmer sig, resten af jer, glæd jer.

Der i mod virker counteren for antal spillet timer ikke hos mig. Den siger jeg har spillet i 3 dage, hvilket ikke helt passer. Det skulle være 12t om dagen, siden udgivelsen, og spillet stort set ikke Fredag. Så den skal de nok have kigget på :)
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Psymatiq » 26. maj 2010 16:09

er det bare mig eller er det super fedt at ødelægge det for nogen i free roamnår de prøver at få most wanted acheivmenten ? :P

En voice besked fra en gal 12årig er guld værd.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Rahbek » 26. maj 2010 16:10

Psymatiq skrev:er det bare mig eller er det super fedt at ødelægge det for nogen i free roamnår de prøver at få most wanted acheivmenten ? :P

En voice besked fra en gal 12årig er guld værd.


:lol:
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf krig » 26. maj 2010 16:38

oplevede noget sjovt igår i SP.
red bare rundt lidt og jagtede dyr...

så lidt længere henne ad vejen så jeg en gut der sprang af sin hest løb hurtigt om bag en sten... jeg var nysgerrig og fulgte efter ham, tænkte han var ved at gemme en treasure eller noget.. næ nej, han hev sjoveren frem og slog en streg :lol: mens jeg stod og kiggede på ham trak jeg min pistos og truede ham, ham begyndte at jammre sig og løb væk i panik... han srang ingen gang på sin hest :shock: :D

det var ret sjovt :wink:
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Indlægaf xsoenx » 26. maj 2010 16:50

Rahbek skrev:
Psymatiq skrev:er det bare mig eller er det super fedt at ødelægge det for nogen i free roamnår de prøver at få most wanted acheivmenten ? :P

En voice besked fra en gal 12årig er guld værd.


:lol:

og det nok også en af de mest irriterende achievements på grund af det,
prøvet 9 gange at nogen nakkede mig næsten før der var gået 10min
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Indlægaf staalmanden » 26. maj 2010 20:56

So3x skrev:
Danny Beyer skrev:
So3x skrev:Det er godt nok træls. Du så også hvor meget den drillede der da vi forleden prøvede at joine hinandens spil Rahbek - hvor jeg endte i loadingscreen konstant! Det er godt nok surt altså!


få ringet til fullrate og bed om en offentlig IP eller hvad det hedder. Det gjorde jeg og en time senere var den aktiveret og alt virkede som det skulle. Det er dog kun aktuelt hvis du har en anden router efter deres, da den første (deres router) bare bridger signalet, altså ukritisk sender signalet videre til sin egen.
Det koster 10kr og de penge er jeg glad for at give ud. Har haft open NAT altid men alligevel ikke kunne spille med bestemte personer. Efter den lille ændring har jeg endelig ægte open NAT og kan spille med alle.


Tak for dit tip!

Har lige ringet til dem og forklaret dem problemet. De siger alt burde virke men han ville give mig en offentlig IP. Der vil gå ca. 2 timer inden den bliver aktiveret - så nu er det bare at vente :)


Jeg kan se, at jeg nok har samme problem. Har også Fullrate og hænger også i loading skærmen hver gang uden der sker noget. Lyder til, at der er nogen der har løst problemet, men kan I give en kort opsummering på, hvad problemet skyldes og hvad løsningen er?

Takker for hjælpen!
staalmanden
Niveau 5
 
Indlæg: 1058


Indlægaf Kyian » 27. maj 2010 10:31

Jeg er da ved at få lange nosser af det horseshoe throw, det er da engang bæ :)
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Major Oblivious » 27. maj 2010 10:39

Kyian skrev:Jeg er da ved at få lange nosser af det horseshoe throw, det er da engang bæ :)


Her er en lille guide

What about handgrenades Jeg fik den efter et par forsøg, da jeg havde set guiden
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Kyian » 27. maj 2010 10:49

tak, det hjalp gelavdigt, nu mangler jeg bare en ringer :D
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf Tdj89 » 27. maj 2010 11:00

Syntes dette spil er godt på mange punkter.

Men der hvor jeg mister en del for det, er at man dør når man kommer i vandet.. WTF!!!! Vi er i år 2010, og Rockstar laver stadig spil hvor man ligesom i Vice City dør af, at gå i vandet..

Det er simpelthen for lavt.
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron