Xboxlife forum

Alan Wake [official thread]

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Aaliyahchili » 12. aug 2010 21:12

Dette var spillet der fik mig til at hoppe tilbage til xboxen :D og hold da kæft hvor er dette et fedt spil og scary må også tilstå at jeg var ved skide i bukserne :?

Skal helt sikkert spilles igen og damn jeg håber der kommer en 2ér......

Xbox i love u..... :)
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Indlægaf phijen » 29. aug 2010 22:27

Er det kun mig der synes at the Signal er betydeligt sværere end spillet selv?

Jeg gennemførte spillet her til aften og satte derefter tænderne i the Signal DLC der til min store undren bød på en temmelig voldsom opjustering i sværhed.
Har gennemført det nu og må indrømme at der gik lidt for meget 'Max Payne feberdrøm' i den til min smag.
*Mindre spoilere forneden. Også til dem der ikke har set Inception endnu*
Den smule der hintede mod at det hele foregår i Wake's hoved i spillet var lige tilpas. Lidt ala Inception. Var det en drøm, var det ikke en drøm? Hvilket det forhåbentlig ikke er. Så føler jeg da først at jeg har spildt min tid i hvet fald.
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Re: Alan Wake [official thread]

Indlægaf Ibzor » 7. okt 2010 11:28

Jeg elsker en god historie og en fed stemning, men er generelt ikke så glad for horror/gyser spil.
Jeg har nok spillet sammenlagt 10min af Bioshock og Dead space, og det var nok for mig:)

Men det er nok mest pga. de shocks der kommer i spillene. Men burde Alan Wake være til at overkomme?
Ibzor
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Alan Wake [official thread]

Indlægaf Zentix » 7. okt 2010 11:32

Bioshock = Horror?

Hvis du synes Bioshock er horror, så er Alan Wake også horror for dit vedkommende.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Alan Wake [official thread]

Indlægaf Ibzor » 7. okt 2010 12:09

BooZe skrev:Bioshock = Horror?

Hvis du synes Bioshock er horror, så er Alan Wake også horror for dit vedkommende.


Mente nu heller ikke lige at Bioshock var horror, det var bare ret uhyggeligt.
Ibzor
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Re: Alan Wake [official thread]

Indlægaf spif2001 » 22. nov 2010 22:54

Lige færdig med Episode 1. For hulen det spil er fedt!

Meget Stephen King agtigt og man sidder konstant med pulsen oppe. :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Alan Wake [official thread]

Indlægaf Zerofl » 11. apr 2011 08:22

RYGTER: Alan Wake 2 måske på vej! Remedy søger nye medarbejdere til et action spil (possibly Alan Wake 2): http://thegamingliberty.com/index.php/2 ... once-more/

Ved godt at det er en gammel nyhed, men det er stadig en god nyhed :D
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Re:

Indlægaf tue69 » 11. apr 2011 10:42

phijen skrev:*Mindre spoilere forneden. Også til dem der ikke har set Inception endnu*
Den smule der hintede mod at det hele foregår i Wake's hoved i spillet var lige tilpas. Lidt ala Inception. Var det en drøm, var det ikke en drøm? Hvilket det forhåbentlig ikke er. Så føler jeg da først at jeg har spildt min tid i hvet fald.


The Signal er betydeligt sværere end de andre chapters ja - bøvler selv med at få ingen restarts achievement i den, men det skal nok komme.

SPOILER ALERT

Med hensyn til din tese om at det skulle være en drøm, så er det ikke sådan jeg ser det. Hele spillet spilles ikke som Alan Wake, men som figuren Alan Wake skriver ind i historien (kaldes han ikke mr. Scribbles eller noget i den dur?). Alan Wake er under kontrol fra The Dark Presence, men Thomas Zane får ham til at skrive en åbning ind i historien.

Til sidst tager Alan Wake konens plads i Søen, for at kunne løsrive hende fra det.

Men der er mange fortolkningsmuligheder, så ovenstående er ikke nødvendigvis det rigtige - bare min udgave.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Re:

Indlægaf Spankey103 » 11. apr 2011 10:56

tue69 skrev:
phijen skrev:*Mindre spoilere forneden. Også til dem der ikke har set Inception endnu*
Den smule der hintede mod at det hele foregår i Wake's hoved i spillet var lige tilpas. Lidt ala Inception. Var det en drøm, var det ikke en drøm? Hvilket det forhåbentlig ikke er. Så føler jeg da først at jeg har spildt min tid i hvet fald.


The Signal er betydeligt sværere end de andre chapters ja - bøvler selv med at få ingen restarts achievement i den, men det skal nok komme.

SPOILER ALERT

Med hensyn til din tese om at det skulle være en drøm, så er det ikke sådan jeg ser det. Hele spillet spilles ikke som Alan Wake, men som figuren Alan Wake skriver ind i historien (kaldes han ikke mr. Scribbles eller noget i den dur?). Alan Wake er under kontrol fra The Dark Presence, men Thomas Zane får ham til at skrive en åbning ind i historien.

Til sidst tager Alan Wake konens plads i Søen, for at kunne løsrive hende fra det.

Men der er mange fortolkningsmuligheder, så ovenstående er ikke nødvendigvis det rigtige - bare min udgave.


Dette er også sådan jeg forstår det :)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Alan Wake [official thread]

Indlægaf Andreas93 » 11. jul 2011 23:28

Ja jeg er mega sent på den, men er forholdsvis ny med Xbox og har først lige anskaffet mig Alan Wake.

Da det udkom kiggede jeg misundeligt over på xbox ejerne, mens jeg selv sad med min ps3 og hvor var det dog med god grund! Har spillet to episodes indtil videre og hold kæft hvor er det fedt! Spillet har en så fed og unik stemning over sig og historien virker utroligt spændende. Jeg elsker også hele måden, hvorpå lyset repræsentere det gode og mørket er det onde. Jeg får mig et par chok i det, men jeg har nu heller aldrig været god til den slags film og spil, men det er så gennemført et spil at man bliver nødt til at spille videre!

Jeg må sgu hellere tjekke DLC ud, når jeg er færdig med det :)
Andreas93
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Foregående

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron