Xboxlife forum

Alan Wake [official thread]

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Slimjay DK » 1. aug 2010 20:24

Juxer skrev:Hold kæft det er uhyggeligt det spil her!

Er der nogle der vil spille det med mig senere så ikke jeg bliver for ræd?


hahaha, ja det er god kaffe ikke :) Super fedt game .. :wink:
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Juxer » 2. aug 2010 11:46

Tjo, nu synes jeg ikke det er uhyggeligt længere. Nu synes jeg bare at det er en fed historie og at der er latterligt mange collectables.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Jibla » 2. aug 2010 11:53

Juxer skrev:Tjo, nu synes jeg ikke det er uhyggeligt længere. Nu synes jeg bare at det er en fed historie og at der er latterligt mange collectables.


Præcis. What I said. Så snart at man har gennemskuet præmisserne for spillet, så er det ikke spooky. Der er utrolig meget stemning og suspense i spillet, men man får jo nærmest en notits hver gang at der spawner nogle Taken.

Men super fedt single player spil!

Desværre har jeg solgt det grundet en flad måned - men skal helt sikkert have fat i det igen.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Too Nizzle » 2. aug 2010 12:04

har også lige fået taget mig sammen til at spille det.
Jeg vil sku indrømme at jeg specielt i episode 2 var påvirket en del af stemningen.

Gør det selvfølelig heller ikke bedre at jeg spillede det i et mørkt lokale kl 01...hvilket dog ikke ændrer på at jeg er en tøs med sådan noget :)
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Indlægaf Mogwai » 2. aug 2010 12:16

Too Nizzle skrev:har også lige fået taget mig sammen til at spille det.
Jeg vil sku indrømme at jeg specielt i episode 2 var påvirket en del af stemningen.

Gør det selvfølelig heller ikke bedre at jeg spillede det i et mørkt lokale kl 01...hvilket dog ikke ændrer på at jeg er en tøs med sådan noget :)

AW har helt klark sine spooky øjeblikke, men jeg synes desværre at det er en skam, at det næsten altid er givet på forhånd, hvornår fjenderne popper op.

Jeg har stadigvæk ikke gennemført Dead Space endnu, da jeg virkelig synes det er for creepy :D
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf Rahbek » 2. aug 2010 12:17

Too Nizzle skrev:har også lige fået taget mig sammen til at spille det.
Jeg vil sku indrømme at jeg specielt i episode 2 var påvirket en del af stemningen.

Gør det selvfølelig heller ikke bedre at jeg spillede det i et mørkt lokale kl 01...hvilket dog ikke ændrer på at jeg er en tøs med sådan noget :)


hehe. Jeg startede selv min første gennemspilning af det omkring midnat, og da det er et godt spil, blev den nok 2-3 stykker før jeg fik taget mig sammen til at gå i seng.

Det var måske ikke direkte scary; men det bragte stemningen længere :)

og så kommer jeg til at tænke på da jeg spillede FEAR første gang da det var helt nyt, det var sq specielt sådan sent om aftenen...damn memories :D
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Juxer » 2. aug 2010 13:40

@Jibla

Enig, det eneste der er uhyggeligt er når man har samlet en ting op i et afsides hus og der så står et monster lige uden for når man åbner.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Zieglers » 2. aug 2010 13:56

Mogwai skrev:
Too Nizzle skrev:har også lige fået taget mig sammen til at spille det.
Jeg vil sku indrømme at jeg specielt i episode 2 var påvirket en del af stemningen.

Gør det selvfølelig heller ikke bedre at jeg spillede det i et mørkt lokale kl 01...hvilket dog ikke ændrer på at jeg er en tøs med sådan noget :)

AW har helt klark sine spooky øjeblikke, men jeg synes desværre at det er en skam, at det næsten altid er givet på forhånd, hvornår fjenderne popper op.

Jeg har stadigvæk ikke gennemført Dead Space endnu, da jeg virkelig synes det er for creepy :D


haha :D jeg har gennemført dead space 4 gange i alt ;) 3 gange på min kammerats ps3 for at få platin og 1 gang på hans box :p super fedt spil :D
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Indlægaf sLux » 2. aug 2010 15:16

Fik en collectors edition nede i Fona til 300,-, glæder mig nu til at spille det i aften. Jeg har ikke den store erfaring med gyserspil andre end RE4 som gjorde mig søvnløs indtil jeg gennemførte det. Håber ikke det her er alt for uhyggeligt. :(
sLux
Niveau 6
 
Indlæg: 1743


Indlægaf Mogwai » 2. aug 2010 15:45

sLux skrev:Fik en collectors edition nede i Fona til 300,-, glæder mig nu til at spille det i aften. Jeg har ikke den store erfaring med gyserspil andre end RE4 som gjorde mig søvnløs indtil jeg gennemførte det. Håber ikke det her er alt for uhyggeligt. :(

AW er overhovedet ikke et gyserspil. Sammenlign spillet med Dead Space og Alan Wake vil fremstå som et barn fra børnehaveklassen :P
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf FragBite » 2. aug 2010 15:47

Mogwai skrev:
sLux skrev:Fik en collectors edition nede i Fona til 300,-, glæder mig nu til at spille det i aften. Jeg har ikke den store erfaring med gyserspil andre end RE4 som gjorde mig søvnløs indtil jeg gennemførte det. Håber ikke det her er alt for uhyggeligt. :(

AW er overhovedet ikke et gyserspil. Sammenlign spillet med Dead Space og Alan Wake vil fremstå som et barn fra børnehaveklassen :P

Dead Space er jo ikke uhyggeligt. Jeg er ikke blevet mere skræmt af Dead Space end med Alan Wake ihvertfald :) Begge spil ligger nede i ostekategorien. Det eneste skræmmende spil til Xbox 360 er Condemned 1 efter min mening.
FragBite
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf TofeOiz » 2. aug 2010 16:30

Jeg havde Dead Space liggende på 1% completion i over et halvt år fordi jeg fik for mange chok første gang jeg prøvede det :) Er nået til kapitel 10 nu, men det blev lidt for repetitativt, så jeg tager en pause.
Alan Wake synes jeg ikke var lige så "slemt".
TofeOiz
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf Juxer » 2. aug 2010 16:34

sLux skrev:Fik en collectors edition nede i Fona til 300,-, glæder mig nu til at spille det i aften. Jeg har ikke den store erfaring med gyserspil andre end RE4 som gjorde mig søvnløs indtil jeg gennemførte det. Håber ikke det her er alt for uhyggeligt. :(


Så sender jeg dig lige en festinvitation i aften. Spiller enten Alan Wake eller RE5 :).
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Rahbek » 2. aug 2010 16:39

Mogwai skrev:
sLux skrev:Fik en collectors edition nede i Fona til 300,-, glæder mig nu til at spille det i aften. Jeg har ikke den store erfaring med gyserspil andre end RE4 som gjorde mig søvnløs indtil jeg gennemførte det. Håber ikke det her er alt for uhyggeligt. :(

AW er overhovedet ikke et gyserspil. Sammenlign spillet med Dead Space og Alan Wake vil fremstå som et barn fra børnehaveklassen :P


Har det faktisk omvendt. Alan wake har en god stemning, men ikke direkte uhyggelig.

Dead Space er på ingen måde uhyggeligt, selvom spillet også har en pissefed stemning. Det er i hvert fald ikke være end af følelsen af en Plasma Cutter i hånden klarer det i en vending :lol:
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf Juxer » 2. aug 2010 21:34

*SPOILER* Alan Wake staves med kun ét L *SPOILER*
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron